Pēdējā laikā sākušās problēmas un klapatas ar telefonu.
Sāksim ar to, ka man ir Samsung Galaxy S2. Šāds:
Pirms mēnešiem 2 apmēram nokrita zemē, un mazliet ieplīsa labajā pusē apakšējais stūris (attēlā tur, kur baltā daļa), bet viss iet.
Pirms mēneša sāka čakarēties. Ik pa laikam spiežu piemēram sms, un atver attēlus, vai vienu dienu visp visu rādīja kājām gaisā. To es pieņemu,ka tas var būt no manas vainas dēļ - kritiens.
Tomēr, ir vēl klapata. Baterija laikam beigta. Tas nav normāli, ka stundas laikā nokrītas citreiz pat 10% no baterijas apjoma, bet citu dienu nemaz. Un tad vēl laikam ir beigta uzlādes ligzda, jo nu ne par ko negrib lādēties. Mans jautājums - vai garantija remontā bateriju skaita pie garantija remonta? Kā arī ligzdu? Vai tomēr labāk jau ir pirkt jaunu?