Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Nepatiesas cenas veikalos!!!

 
Reitings 978
Reģ: 09.10.2013
Brīvdienās saskāros ar tizlu situāciju, biju Rimi, uz akciju bija lūpu spīdums (laikam jo kolekcija mainās) paņēmu 2 toņus, pie kases vienu izsit par akcijas cenu, otru pa pilnu, es saku, man par pilnu cenu nevajag un kāpēc vispār tā ir, jo uzlīmēts, ka akcija, kasiere, protams, neko nezina, baigi neapmierinātā, jo neprot atcelt preci, ok, netiku pie lūpu spīduma, bija vēl šādas tādas preces, parasti, pat nepievērstu uzmanību, bet dēļ tās lūpenes, skatos viena prece kurai cena 8,99EUR, izsit par 13,99EUR, reāli 5 EUR ir liela starpība, jo uz tās preces nebija ne akcija, ne arī vēl kas, bet vnk. standarta cena. protams, teicu, ka par tādu cenu man nevajag, kasiere dusmīga, jo kā jau minēju neprot atcelt un atkal vajag palīgu...
Bet, nu, principā, nekad, nepievēršu uzmanību cenai, kādu izsit, bet te par cik liela starpība, tad, nu, nevarēja acīs neiekrist...
TĀDĒĻ PIEVĒRSIET UZMANĪBU NORĀDĪTAJAI CENAI UN CENAI KASĒ KO MAKSĀJIET!

Gan jau dēļ Euro cer ķert cilvēkus uz muļķi.

Varbūt Jums kādai gadījies līdzīgi un ko dariet šādā situācijā?

10.02.2014 15:32 |
 
Reitings 7781
Reģ: 12.11.2010
man ir bijis, ka kasiere dateles sajauc ar rozinem. vinas tak dazadi maksa kg!
10.02.2014 15:34 |
 
Reitings 9917
Reģ: 24.05.2012
kasiere māk atcelt opciju, bet viņiem ir aizliegts to darī , lai nezog un nešmaucās ar precēm un skaidru naudu ;)
Man atkal pirms nedēļas JYSK veikalā pārdeva par 3 eiro lētāk paklājiņu ... :)
10.02.2014 15:39 |
 
Reitings 179
Reģ: 08.10.2013
Tapēc es vienmēr,ja ņemu dārgāku preci,tad salīdzinu kodus!
10.02.2014 15:44 |
 
Reitings 978
Reģ: 09.10.2013
Nu, jā, kad lētāk, tad, protams, patīkami :D
Nē,nē, šī neprata, sauca blakus kasieri :D
mēģināja vairākas reizes, nekas nesanāca :D
10.02.2014 15:44 |
 
Reitings 3774
Reģ: 12.02.2013
Es cenšos vienmēr sekot līdzi pie kases par kādu summu par pārdod preci, bet ja esmu aizņemta ar pirkumu krāmēšanu maisiņā vai ratos, tad vienmēr pēc tam paņemu čeku. Nedaudz atejot no kases pārbaudu to.
10.02.2014 15:52 |
 
Reitings 1055
Reģ: 04.07.2012
Bieži jau arī paši pircēji rakājoties pa plauktiem kaut ko pabīda malā, noliek citur. Tad nākamais neuzmanīgāks pircējs paķer preci, bet zem tās preces pavisam cita cena.. Bet nu sis tāds ļoti pārspīlēts piemērs. Es negribu nevienu vainot ļaunprātībā un cenšos būt saprotoša, ka kādreiz kāda cenu zīme var tik palaista garām no pārdevēju puses. Bet pašiem arī jābūt uzmanīgiem, salīdziniet preču kodus, turklāt lielveikalos ir tie aparāti, kur var pārbaudīt cenu.. Tāpat kā pārskaitīt naudas atlikumu pie kases
10.02.2014 15:56 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Lielākoties sekoju līdzi cenām.
Ļoti reti ir gadījies, ka cena neatbilst.
Ja prece ir vajadzīga un cena liekas adekvāta, tad pērku. Ja esmu paņēmusi k ko tikai tapēc, ka ir atlaide, tad nepērku. Paburkšķu un neuzskatu, ka esmu vainojama pie tā, ka viņiem bardaks ar cenu zīmēm vai akcijām.
10.02.2014 15:57 |
 
Reitings 6797
Reģ: 06.07.2009
Es nezinu vai esmu šādi ieberzusies, jo nekad neskatos uz cenām pie kases, nesalīdzinu, arī naudu nekad nepārskaitu. Jāsāk laboties laikam.

Bet nu zinu, ka Drogās ir ļoti jāseko līdzi kodiem, tur atlaides pie dekoratīvās kosmētikas ir ļoti haotiski saliktas.
10.02.2014 15:57 |
 
Reitings 2542
Reģ: 07.06.2012
Nedomāju, ka kāds tīšuprāt to dara. Vienkārši tādos veikalos, kā RIMI, Maxima mūždien valda haoss. Tās meitenes, kuras tur strādājušas, var to apliecināt. Vismazāk jau pārdevēja, kura sēž kasē, ir vainīga pie tās nepareizās cenas. Cita lieta, ja nepareizu kodu iesit, piemēram, ābolus sajauc ar apelsīniem. Tāpēc pašiem vajag sekot līdzi.
10.02.2014 15:59 |
 
Reitings 168
Reģ: 31.01.2014
Es arī vienmēr cītīgi sekoju līdzi visām izsistajām cenām un vienmēr pārbaudu čeku turpat pie kases. Lai akcijas laikā paņemtu pareizo preci, salīdzinu preces svītru kodu ar cenā norādīto. Ļoti bieži ir tiešām sīkas nianses precēm, kuras ir akcijā, piemēram, tonis. Mani vairāk tracina "Pērc pulveri un trauku līdzekli saņem dāvanā" veida akcijas, jo parasti tā dāvana ir jāpaņem no cita plaukta pašam. Pati esmu tā dažas reizes iegrābusies, it kā jau klients par to tiek informēts (maziem burtiņiem uz akcijas cenas/plakāta), bet steigā iepērkoties tādi sīkumi paiet garām. Patiesībā RIMI nekad neesmu saskārusies ar šādu situāciju, Drogās, Maximā, Super Netto gan.
10.02.2014 16:00 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Apšaubu, ka viņi to speciāla dara, veikala peļņa ir gana ienesīga konstanti un vienmēr, lai tā nebūtu priotitāte - čakarēt klientu ar lūpu spīduma cenām. Vienkārši padomā cik artikuli ir veikalā, kļūdas iespēja ir diezgan liela. Es vienkārši cenšos uzmest aci tam monitoram un tad jau laicīgi var noķert, ja kāda kļūda ieviesusies. Maximās un Rimi visbiežāk novēroti visādi joki ar akciju precēm, bet zinot nianses jau zini arī kā sevi pasargāt. Piem. 1 santīma akcijas.. Vai zem akcijas cenas novietotas preces, kam nav akcijas(šeit jau var EAN pārbaudīt, bet nu ne jau vienmēr to cilvēki izdara, slinkums taču arī :) )
10.02.2014 16:01 |
 
Reitings 1405
Reģ: 17.02.2012
kasiere māk atcelt opciju, bet viņiem ir aizliegts to darī


Tiešām? Pirms dažām dienām Alfas Rimi sievietei pirms manis atcēla pirkumu, jo viņai uz maksājuma kartes nebija tik daudz līdzekļu. Ne dusmīga, ne neapmierināta- pasauca citu kasieri, kas šo darījumu atcēla.

Cenām uzmanību nepievēršu sīkumos. Protams, ja es pirktu konkrētu preci ar domu- o, super, laba atlaide, bet pie kases būtu cita cena, domāju, ka to es pamanītu.

Ja ir neskaidrība par cenām, tad es parasti salīdzinu svītru kodu uz preces ar svītru kodu uz cenu zīmēm- tas ir precīzākais veids, kā noteikt preces cenu. Nereti saldētavās neko nevar saprast- viss haotiski samests, arī kosmētikas stendos Drogas.
10.02.2014 16:02 |
 
Reitings 1493
Reģ: 29.01.2009
Nedomāju, ka kāds tīšuprāt to dara. Vienkārši tādos veikalos, kā RIMI, Maxima mūždien valda haoss.

Man ir bijis tā, ka uzlīmēta toč akcijas cena, bet kasē izsit oriģinālo cenu. Saku - nē, nē, es tikai uz atlaidi to pirktu. Kasiere, protams, neko nezina - vai nu nepareizai precei akcijas cena uzlīmēta vai arī nav vēl akcija "iereģistrēta" viņu sistēmā, un vienkārši tāpēc neparādās.

Ja nav īstā cena, es vienkārši preci neņemu. Savu reizi ne tāpēc, ka baigi žmiegtos vai tie santīmi tik svarīgi, bet principa pēc. Ok, ja preci ļoti, ļoti vajag, tad gan ņemu :D
10.02.2014 16:03 |
 
Reitings 9917
Reģ: 24.05.2012
Nu Barona centra Rimi, kasieres pašas neatceļ nepareizi izsistās preces, vismaz man nav gadījies redzēt, vienmēr izsauc vecāko kasieri ( vai kas viņa tur tādā ir ) Mola Rimi, pirku flomīšu septembrī, maksāju informācijā , izsita veco cenu, jautāju pārdevējam , ka tur rakstīts - 70% un šis man bez problēmām izsita atlaidi ... :)
10.02.2014 16:07 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
Vienmēr skatos tajos ekrānos, kur redzams kas cik maksā, un pievēršu uzmanību, lai visa akcijas prece arī tiktu izsista ar akcijas cenu. Ja kasē kaut kas neiet par tādu akcijas cenu, kā norādīts plauktā (jā, es vienmēr pārbaudu preces nosaukumu un svītrkodu), principa pēc no tās atteikšos. Jau tā mūsu makus drāž visi kam vien nav slinkums, tad nu veikals ir tā vieta, kur to vismaz var kontrolēt.
10.02.2014 16:07 |
 
Reitings 37
Reģ: 29.01.2009
JĀ!!! Ak, kad pagājušo vasar pirkos ballītei, un summa pie kases aparāt sasniedza 30Ls, biju šokā, jo nu nelikās, ka būtu jābūt vairāk par 20 Ls.. saku kasierei, ka kaut kas nav labi, kapēc tik dārgi, tā tik pārliecināta - nē, viss ir kārtībā, ko jūs gribiet? Es saku lai dod čeku - sāku skatīties - rekā - kasiere 1 saldējuma kastes vietā iesitusi 10 !!! :D Labs.,.. un vēl saka, ka es kko..

Jā, ļoti jāskatās līdzi.. :)
10.02.2014 16:09 |
 
Reitings 168
Reģ: 31.01.2014
pasauca citu kasieri

RIMI ir jāsauc vecākā kasiere, lai anulētu pirkuma čeku vai atceltu kādu opciju. Nevar zināt, cik ilgi cilvēks jau ir strādājis kasē, varbūt vecākā kasiere ir īsta ragana (man tā ir bijis), tāpēc vienkārši baidās to darīt. Zinu, ka Maximā to var darīt kasiere pati par to paziņojot apsardzei. Nesaku, ka tas ir pareizi. Cilvēki ir tik dažādi, arī kasieri. Bet par to, ka Maximā valda totāls bardaks esmu izbaudījusi uz savas ādas tur nostrādājot gandrīz gadu info centrā. Murgs, ne darbs. Gandrīz katrs 5.klients bija neapmierināts, jo kasieres reizēm atnāk tādas duras (negribu nevienu aizvainot), ka tiešām neatšķir produktus vai izsit nez no kurienes rautus kodus ar mistiskām cenām.
10.02.2014 16:09 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Lielākais apčakarējiens bija pagājušo 4dien SKY, pirku zandartu, rakstīts akcija - 10EUR, izsita par 16EUR/kg un pamanīju tikai jau mājās - čekā, veikals uzvarēja mani! :D :(
10.02.2014 16:10 |
 
10 gadi
Reitings 5631
Reģ: 29.01.2009
es vienmēr izlasu kārtīgi, kurai precei ir atlaide un pārbaudu svītru kodus, negribu lieki st;avēt pie kases un strīdēties ar pārdevēju
10.02.2014 16:15 |
 
Reitings 5481
Reģ: 17.08.2010
Lielākais apčakarējiens bija pagājušo 4dien SKY, pirku zandartu, rakstīts akcija - 10EUR, izsita par 16EUR/kg un pamanīju tikai jau mājās - čekā, veikals uzvarēja mani!


SKY tuvu darbam, tāpēc daudz maz regulāri iepērkos un ļoti sekoju līdzi, jo bieži esmu ievērojusi neprecizitātes. It īpaši uz SKY gastronomiju, kur viņas pašas sver un liek kodus - ātrumā nepareizi saspiež un viss.
10.02.2014 16:17 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits