Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Līguma izbeigšana ar Bite

 
Reitings 20
Reģ: 15.01.2014
Man ir Bites mobilais internets ,bet es esmu ļoti vīlusies un gribu lauzt līgumu ar viņiem. Līgums izbeidzas šogad 20.septembrī. Es negribu tik ilgi gaidīt,jo pakalpojumu kvalitāte ir šausmīga. Es esmu gājusi pie viņiem ntas reizes;]bet bez rezūltātiem. Man ir tādas aizdomas, ka viņi savus klientus uzskata par muļķiem,melo savās reklāmās utt. Viņi jau saka, ka nav nekādu ligumsodu,bet parlasot vakar līgumu sapratu, ka kkas man tomer būs jāmaksā. Gribēju pajautāt,vai šeit ir kāda, kura ir lauzusi līgumu ar Biti un vai kkas bija jāmaksā pa virsu?
Es pati dzīvoju Centrā;] un esmu šokēta par tik lēnu internetu. Viņi saka,ka es dzīvojot aiz "biezām sienām" utt. Kas man teltī dzīvot? Kkāds stulbums.
19.01.2014 09:39 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Es pati dzīvoju Centrā;] un esmu šokēta par tik lēnu internetu. Viņi saka,ka es dzīvojot aiz "biezām sienām"


Jā, tā var būt. Centrā ir mājām ļoti biezas sienas. Mums birojā arī nevelk cauri ne LMT, ne Bite arī LTC Virszemes televīzija. Viss tikai caur vadiem... Signāls vienkārši neiet cauri.
19.01.2014 09:51 |
 
Reitings 2215
Reģ: 26.01.2011
Raksti oficiālu vēstuli ar situācijas izklāstu. Ka vēlies lauzt līgumu un ka līguma punktā x.x norādīto sodu maksāt netaisies, jo pakalpojuma sniegtā kvalitāte pat uz pusi nav tāda, kā tika solīta.
Par cik "biezās sienas" nav ne mana, kā klienta, ne Jūsu, kā pakalpojuma sniedzēj,a vaina, lūdzu līgumu lauzt ar tādu un tādu datumu, nepiestādot soda naudas.
Ai, nu kaut kā tā.
Vispār, es nekad nevienam savam klientam neesmu uzdrošinājusies piestādīt soda naudu par līguma laušanu, ja tā notiek, jo neapmierina mūsu sniegtie pakalpojumi. Jā, sākumā tiek tā lieta izrunāta. Problēma tiek fiksēta (tāpēc es vienmēr lūdzu klientiem rakstīt e-pastus vai vēstules, nevis zvanīt), ir mēģinājums kaut ko labot, vērst par labu, izskaidrot situāciju un klientas tomēr vajag sākotnēji pieņemt paskaidrojumus un padiskutēt par lietu. Bet nu ja nekas netiek darīts, vai arī mēs neesam atbildējuši uz sūdzību vai atrisinājuši problēmu, tad jā - līguma laušana, soda naudas nav.
19.01.2014 10:01 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!