Raksti oficiālu vēstuli ar situācijas izklāstu. Ka vēlies lauzt līgumu un ka līguma punktā x.x norādīto sodu maksāt netaisies, jo pakalpojuma sniegtā kvalitāte pat uz pusi nav tāda, kā tika solīta.
Par cik "biezās sienas" nav ne mana, kā klienta, ne Jūsu, kā pakalpojuma sniedzēj,a vaina, lūdzu līgumu lauzt ar tādu un tādu datumu, nepiestādot soda naudas.
Ai, nu kaut kā tā.
Vispār, es nekad nevienam savam klientam neesmu uzdrošinājusies piestādīt soda naudu par līguma laušanu, ja tā notiek, jo neapmierina mūsu sniegtie pakalpojumi. Jā, sākumā tiek tā lieta izrunāta. Problēma tiek fiksēta (tāpēc es vienmēr lūdzu klientiem rakstīt e-pastus vai vēstules, nevis zvanīt), ir mēģinājums kaut ko labot, vērst par labu, izskaidrot situāciju un klientas tomēr vajag sākotnēji pieņemt paskaidrojumus un padiskutēt par lietu. Bet nu ja nekas netiek darīts, vai arī mēs neesam atbildējuši uz sūdzību vai atrisinājuši problēmu, tad jā - līguma laušana, soda naudas nav.