Labvakar!
Varbūt varēsiet kaut ko ieteikt..
Tātad vasarā veicu diezgan apjomīgu pasūtījumu no sportsdirect.com. Divas preces sūtīju atpakaļ. Viņi atsūtīja vēstuli, ka atgriezīs man naudu, bet kā tas notiks, nebija minēts, tikai summa un viss.
Bet sagadījās tā, ka tajā laikā pārvācos un, protams, vecajā dzīvesvietā neuzturējos. Tad uzzināju, ka man ir atnācis atkārtots uzaicinājums no pasta (pirmo aicinājumu nesaņēmu), ar kuru arī devos uz pasta nodaļu, bet izrādījās, ka esmu jau nokavējusi, pasts paciņu turot tikai vienu mēnesi un tad sūtot atpakaļ. Nu neko, tā kā es nezināju, kas tur bija sūtīts, nodomāju, ka kāds no e-baya sūtījumiem un neiespringu par to. Turpināju gaidīt kontā ieripojam savu naudu, bet, kad tas jau sāka palikt par ilgu, centos sazināties ar viņiem, bet nekādas atbildes nesaņēmu. Tad brīnumainā kārtā izdevās sazināties ar viņiem. Šie apgalvo, ka esot izsūtījuši kaut kādu naudas čeku, kuru protams es neesmu saņēmusi.
Sāku domāt, ka, iespējams, tā vestule, kuru nesaņēmu bija no sportsdirect. Es izklāstīju situāciju viņiem, bet šie apgalvo, ka to čeku atpakaļ nav saņēmuši un lai risinot situāciju ar pastu - viņi nav vainīgi.
Zvanīju uz pasta info tālruni, pasts man ieteica, lai pajautāju sportsdirectam čeka sūtījuma numuru, bet sportsdirects apgalvo, ka viņiem tāds nav.
Visu laiku atbild aplinkus vai atbild nepinīgi uz manām vēstulēm. Es nezinu, ko iesākt?