Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

rudi mati

 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
Labdien šajā neziemīgajā dienā :)

Varbūt šeit man kāda palīdzēs vai ieteiks frizieri, kura palīdzēs man tikt vaļā no rudiem matiem. Stāsts ir tāds, ka tagad cenšos pāriet uz savu matu krāsu,kuri man ir pelēcīgi, 2 reizes krāsu esmu nomazgājusi, rezultātā esmu ruda. Apm. reizi 2 mēnešos eju pie savas frizieres krāsot matus, bet tik un ta tie ir un paliek rudi, biju arī pāris dienu atpakaļ, naudu samaksāju, nekas nemainījās. Varbūt kāda var ko ieteikt?

Lai jums jauka diena :)
07.01.2014 11:50 |
 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
up
07.01.2014 11:57 |
 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
up
07.01.2014 20:21 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Vai zini kādas firmas un kādi izmantoto krāsu kodi?
07.01.2014 20:24 |
 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
jā, zinu.
07.01.2014 20:26 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Laikam neskaidri noformulēju jautājumu.
Nosauc kodus krāsām kuras izmanto friziere.
07.01.2014 20:32 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Un vai friziere ir skaidri informēta, ka tu vēlies neitralizēt rudo toni?
Tas nav vienas reizes darbs un jāatcerās, ka tu neesi vienīgā kliente friziere, tāpēc šādas lietas ir jāatgādina.
07.01.2014 20:33 |
 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
Par kodiem īsti pārliecināta neesmu, bet krāsa tika izmantota keune.
Viņa zina,jo staigāju tikai pie viņas.Saprotu, kas tas ir ilgs process, bet es to iesāku jau vasaras vidū.
07.01.2014 20:39 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Viņa zina,jo staigāju tikai pie viņas


Bet tu viņai neesi tāda viena! :) Frizieris mēnesī apkalpo vismaz 100 dažādus cilvēkus! Iedomājies, ka viņam būtu jāatceras, viss ko katrs no šiem cilvekiem saka un vēlas!
Tu pati to spētu? Šaubos. Ir tikai normāli, katru reizi atgādināt, ka mēs cenšamies neitralizēt rudo toni. :)

Diemžēl uz dullo atļaušos nesaukt kādas krāsas vajadzētu izmantot, jo mati nav redzēti klātienē. Dodies vien pie savas frizieres un atgādini viņai par savām vēlmēm. :)
07.01.2014 20:46 |
 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
Protams, esmu atgādinājusi, mati bija jau paaugušies, vareja saprast kāda krāsa pie saknēm, biju teikusi, ka vēlētos kaut ko tuvāk šai krāsai.

bet nu jā, turpināšu atgādināt :)
07.01.2014 20:51 |
 
Reitings 1201
Reģ: 15.11.2013
Patiesībā ļoti brīnos pa to kā darbojas LV saloni. Kad biju Anglijā uz darba pieredzes apmaiņu, tur visos salonos kuros pabiju klientiem bija uztaisītas klientu kartiņas, kā pie ārsta. Kur attiecīgi frizieris ieraksta, ko ir darījis, kādus materiālus izmantojis, kādas bijušas klienta vēlmes un kāds sanācis rezultāts.
Tādējādi, nakamreiz atnākot klientam pie meistara, nav jāatkārtojas un jāstāsta visa vēsture, frizieris pats pirms klienta pieņemšanas var iepazīties ar vēsturi un zināt kas tajos matos slēpjas.

Šeit Latvijā esmu redzejusi tikai vienu salonu, kur darbojas pēc šāda principa.

ekh, būs jātaisa savs uzņēmums. Būšu laba ipašniece un vadītaja, jo kaut ko saprotu no tam lietām.
07.01.2014 20:56 |
 
Reitings 649
Reģ: 29.01.2009
Churchill, es arī strādāju šajā nozarē, bet neesmu gan friziere.. jāsaka, ka kaut kur redzēju tv stāstu par šīm klientu kartiņām, kurās ieraksta gan ne tika daudz profesionālo, bet, piemēram: vīrs aizgāja pie jaunākas, tagad strādā domē, plāno nākamgad bērnu utt.. faktus, ko nav jāiegaumē, bet nākamajā reizē neitrāli var runāt un klientam patīkami,ka visu to atceries.. jāsaka, ka man bez visām šīm kartiņām tas tomēr izdodas, bet ir gadījies mājsaimniecei pajautāt "nu, tev tai darbā viss nokārtojās? :-D"
Man ir kartiņas klientiem ar nākamās reizes pieraksta laiku+konkrētiem skaitļiem,kas man nepieciešami darbam, tās atrodas pie katra klienta.
07.01.2014 21:41 |
 
Reitings 359
Reģ: 25.09.2013
varbūt ir vēl kada, kas var palīdzēt?
08.01.2014 09:49 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits