Labdien! Meklēju Slepenā pircēja darbu jūsu firmā.
Es varu arī piedāvāt arī noslēpumainā klienta pakalpojumus.
Serviss – ir svarīga mūsdienu cilvēka ikdienas dzīves sastāvdaļa un ekonomikas pamats vairākās valstīs. Mēs visi – pircēji, kas sastopas ar dažādu apkalpošanas līmeni un mums visiem ir savs viedoklis par to, kā ir jāpārdod produkti, apģērbi, sadzīves tehnika, medikamenti, dažādi pakalpojumi.
Bet jebkurš pirkums/pakalpojums tiek pavadīts ar servisu – mēs ēdam restorānos un kafejnīcās, izmantojam frizētavu pakalpojumus, uzpildam mašīnu, apmeklējam sporta klubu, atvēram kontu bankā, ceļojam u.t.t. Un katru reizi personīgi liekam atzīmi sniegtajam pakalpojumam – teicami, labi, slikti, apbrīnojami...Kā var objektīvi novērtēt servisa līmeni?
Servisa līmeņa novērtēšanai, bet turpmāk arī apkalpošanas kvalitātes celšanai eksistē servisa pētīšanas metode Mystery Shopping (Slepenais Pircējs).
Mystery Shopping (Slepenā pircēja) metodika iekļauj sevī informācijas savākšanu par apkalpošanas konkrētajiem gadījumiem servisa organizācijās. Šīs ir pamata nozares, kur Mystery Shopping pielietošana ir visefektīvākā:
Ar cieņu Jūsu Slepenais pircējs.
Tel: 29662955