Kapec cilvekus konsulte ''profesionali'',kas neko nesajedz?

 
Reitings 179
Reģ: 08.10.2013
Vakar biju drogas,velejos nopirkt Loreal CC kremu,piegaju pie konsultantes,ne pie drogu pardevejas,bet tiesi konsultantes,kas braukusi uz vienu no sazin kurienes konsultet tiesi par bb,cc kremiem.Pieejau un jautaju vai cc kremam ir viens tonis vai vairaki,jo es tiesam to nezinaju.Zinaju ka vins ir zals,pec tam paliek bruns,domaju varbut gaisak varbut tumsak bruns,a vina man saka,ka nu ja ka viens,vins jau tacu ir zals,es skau nu ja,bet vins tacu pec tam paliek bruns,vina man uz to atbildeja ne vins nepaliek bruns,vins ir zals,pa virsu jaliek tonalais.Es uzsmereju uz rokas,domaju mos tiesam nepaliek bruns,izsmereju drusku,palika bruns,saku vai tiesam nepaliek bruns?!?! Vina skatas uz manu roku un saka,ka ne.Vina daltonike vai ka?Vina man teica,ka tas vispar cc krems jaliek tikai uz pumpam lai nomasketu.Kapec konsultet jaleik cilveki,kam nav saprasnas?
06.11.2013 08:46 |
 
Reitings 554
Reģ: 26.08.2013
Dionysus Nepiekritīšu. Tas gan bija gadus 7 atpakaļ, un man bija 2.50/h uz rokas - tā kā nav zems atalgojums. :)
06.11.2013 11:38 |
 
Reitings 423
Reģ: 04.05.2011
Es te temu izveidoju,lai jus tikai izteiktu savus viedoklus,vai tas ir normali utt.,nejau kadu nodirstu.


Es izteicu savu viedokli. Tas, ka mans viedoklis Tev neglaimo nav mana problēma.

Bet protams, ka tonālais, kas plānā kārtā izsmērēts uz sejas, vizuāli paliks brūns, proti, izlīdzināsies ar ādas krāsu! Ko Tu iedomājies, ka staigāsi ar zaļu seju?? Tonālais IR zaļš, vienkārši uz sejas uzklāts tas ar savu toni izlīdzina ādas nepilnības.

Tie (tonālie krēmi) reaģē, neitralizējot un atstarojot nevēlamo ādas krāsu. Formulā tiek izmantotas pretkrāsas, piemēram, zaļā krāsa neitralizē apsārtumu, violetā – blāvu sejas toni.
06.11.2013 11:39 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
šeit lielākā daļa firmu konsultantus jauc ar Drogu pārdevējām. Nav viņas pārdevējas, viņas stāv pie tā stenda un konsultē.
06.11.2013 11:41 |
 
Reitings 1557
Reģ: 09.05.2013
Man arī jāpiekrīt autorei. Nereti Drogās tās konsultantes pašas plijas klāt un mēģina palīdzēt. Ja saskartos ar to, ka konsultante atklāti nesajēdz, ko runā, arī es būtu neapmierināta.
Par to zemo atalgojumu. Es arī esmu strādājusi par pārdevēju daudzus gadus un zinu vienu - zems atalgojums nav attaisnojums nezināšanai un stulbumam, neiecietībai pret klientu vai rupjībām. Ja cilvēks ciena pats sevi, viņš nekad neatļausies nesagatavots ierasties darba vietā, īpaši, ja ir jāstrādā ar cilvēkiem. Ja persona izvēlas pārdevēja darbu, tad tas nozīmē, ka ir apņemšanās tikt galā ar pienākumiem par attiecīgu atalgojumu. Neviens jau ar pistoli pie deniņiem nedraud un neliek tur strādāt.
06.11.2013 11:41 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Esmu redzējusi Drogās kā konsultatntes strādājam 34. arodvidusskolas (tā laikam ir tā specializētā skaistumkopšanas skola) skolnieces. Nezinu gan, vai tas ir kā prakses uzdevums skolā vai pašiniciatīva. Skaidrs ir tas, ka ar tiešām profesionālu konsultāciju tādos gadījumos var nerēķināties.
06.11.2013 11:42 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
Skaidrs ir tas, ka ar tiešām profesionālu konsultāciju tādos gadījumos var nerēķināties.


neviens tiešām profesionālu konsultāciju no viņām arī neprasa. nevar arī sarīkot prof. konsultaciju par neprof. produktiem. bet paskaidrot kas tas vispār ir par produktu un kam viņu lieto gan vajadzētu mācēt (kaut vai izlasot pirms tam reklāmas materiālus), un arodvidusskolās nemācās garīgi atpalikušie, lai to nemācētu.
06.11.2013 11:45 |
 
10 gadi
Reitings 827
Reģ: 02.10.2010
Tu izveidoji tēmu, lai mēs apstiprinam arī tavu viedokli, ka tas nav normāli.
Labi, tā arī izdaram. Ko tālāk? Neko taču šāda parunāšana nemainīs.
06.11.2013 11:47 |
 
Reitings 179
Reģ: 08.10.2013
Kristiana,es neko par to produktu nezianju,bet ja,pec konsultantes stastita sanaca,ka es staigatu zalu seju,jo vina teica,ka BRUNS VINS NEPALIKS.
06.11.2013 11:50 |
 
Reitings 554
Reģ: 26.08.2013
womankind pašiniciatīva :) Jo arī es biju viena no šādām skolniecēm :) Un man arī toreiz nebija mazāk smadzeņu, kā tagad, lai varētu iemācīties un izprast informāciju par konkrēto produktu + mums tika pasniegta arī mata, ādas anatomija, kā pamats visam, par ko, noteikti dažai labai ūberkruto kosmētikas kursu absolventei, nav ne jausmas. :)
06.11.2013 11:52 |
 
Reitings 179
Reģ: 08.10.2013
skarlet_,es domaju ka neko nemainis ari tas,ka tu,piemeram,zinasi ar cik puisiem nodrazas kada anonima meitene.Tas ir forums,lai dalitos ar to,kas uz sirds.
06.11.2013 11:52 |
 
Reitings 423
Reģ: 04.05.2011
Nu bet taču tonālais pats par sevi brūns nepaliek! Iespied sev riktīgu pikuci saujā un apskaties, vai tas pēkšņi maina krāsu!
Protams, ka iesmērēts ādā, tas vizuāli(!) izlīdzinās, izliedējas uz ādas - nav jau guaša krāsas, bet pats tonālais ir un paliek zaļš. Tāpēc jau tas tik labi nosedz apsārtumus un citas nepilnības. Jo zaļā krāsa attiecīgi kontrastē.
06.11.2013 12:07 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
Tatyana, es lasu blogu, kura autore ir skaistumkopšanas konsultante kaut kādā glaunā (vairs neatceros tieši kura) kosmētikas veikalā Krievijā. Viņa saka, ka sākumā lika lietā visas savas zināšanas, lai palīdzētu klientiem. Bet, pārsvarā cilvēkiem to nevajag! Ja dāma atnākusi, lai nopirktu tonālo krēmu, viņa gaida, ka konsultants iedos viņai vienu pudelīti un teiks: "Jums ir vajadzīgs tieši šis, jo...(šeit tiek nolasīta reklāma no krēma iepakojuma)". Kliente negrib, lai konsultants piedāvā viņai 15 variantus un lai viņai ir tagad jālauž galva - ko tad izvēlēties. Tāda pati pieredze bloga autorei bija ar smaržām. Kliente prasa: "gribu kaut ko svaigu!". Agrāk piedāvātu viņai 1000 un 1 variantu, bet, visdrīzāk šādā gadījumā kliente aizietu bez pirkuma. Taču tagad, uzreiz sniedzos pēc DKNY Be Delicious un 98 gadījumos no 100, tas nostrādā. Konsultantes uzdevums ir pārdot tev produktus (pēc iespējas vairāk), nevis pateikt, ka šis krēms tev nederēs, labāk paņem Nivea (vai YSL, vai Chanel).
06.11.2013 12:08 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
Tiec pati galā ar savu tonālo krēmu - paņem testeri un izmēģini.


prieksh kam tad veikalá ir tie konsultanti? vinjai jádara savs darbs - jákonsulté, ne jau par skaistám acím algu sanjem, lai strádá.
bet vispár jáiet bija pie priekshniecíbas un jápasaka, ka konsultanti neko nejédz, nevis forumá jásúdzas ;)
06.11.2013 12:15 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Es šo sviestu arī nesaprotu - kādēļ darbā tiek pieņemts cilvēks, kurš par produktiem vispār neko nezina un nav vismaz kādi kursi par to jomu izieti?.. Bet nu labi, lai jau paliek..
06.11.2013 12:19 |
 
Reitings 1557
Reģ: 09.05.2013
Man šķiet, ka autore neprasīja palīdzēt izvēlēties, bet jautāja;
jautaju vai cc kremam ir viens tonis vai vairaki,jo es tiesam to nezinaju

Tas, ka viens daudz zinat par kosmētiku, nenozīmē, ka otrs arī to zina. Bieži vien lasu tādu vājprātu, te tiek uzdoti jautājumi, atbildes uz kuriem man liekas pašsaprotamas, bet citam ir kkas WOW un nebijis. Skaidrs, ka Loreal konsultante nepiedāvās Maybelline produkciju, bet, ja uzdod jauājumu par Loreal, uz to jāmāk atbildēt.. Ja jautājums būtu "Man vajag gaišu toni ar olīvkrāsas apakštoni", tad te varētu runāt par sugar minētajiem gadījumiem. Bet jautājums par to, vai atšķirīgi iepakojumi nozīmē arī atšķirīgus toņus, manuprāt, ir pavisam parasts jautājums :)
ja klients ir atnācis pēc konkrētā produkta, ir tikai jāpalīdz piemeklēt toni, tad nemācēt šādam klientam pārdot produktu, ko viņš grib, ir augstākā pilotāža :)
06.11.2013 12:21 |
 
Reitings 179
Reģ: 08.10.2013
Es pat varbut nebutu gajusi pie vinas,vina pati uzplijas ar palidzibu,nu tad lai atbild uz maniem jautajumiem.
06.11.2013 12:24 |
 
Reitings 9596
Reģ: 06.03.2012
Var būt konsultante nesaprata Tatyanas jautājumu. Padomāja, ka viņa prasa, vai tonālai pēc laika nepaliks tumšāks. Ja man uzprasītu vai tonālais nepaliet brūns, es uzreiz atceros šo:
06.11.2013 12:26 |
 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
Jā, CC krēmam ir jāmaina krāsa, bet ne uz brūnu. Līdzīgi kā BB krēms, tas pielāgojas cilvēka ādas krāsai. Ja tas ir būns (vai oranžs), tad ir jāliek nost, jo ir par tumšu. Tik daudz loģiskā saprāta jau ir konsultantei jāpietiek, vai ne?

Ir bieži redzēti neprofesionāli konsultanti gan apģērbu, gan kosmētikas veikalos. Man liekas, ka viņi iedalās divās grupās - tie, kuri domā, ka kaut ko zin un tie, kuri atklāti pat neko negrib zināt.
Kaitinošs šķiet tas fakts, ka iepirkšanās laikā man cenšas sniegt ieteikumus cilvēks, kurš par konkrētajām lietām nav kompetents.
06.11.2013 12:27 |
 
Reitings 179
Reģ: 08.10.2013
sugar,vina ari uz citiem jautajumiem nevareja atbildet,piemeram,vai tas un tas ir nosedzoss,vai der taukainai adai..
06.11.2013 12:29 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Zems atalgojums nav attaisnojums nezināšanai. Tad jau vispār nav jēgas no konsultanta, labāk atlaist uzreiz, un uzņēmums varēs ietaupīt arī uz zemā atalgojuma maksāšanu.
06.11.2013 12:29 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits