Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Sūdi darbā

 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Tātad es nejauši klientam no kartas noņēmu 10 reizes mazaku summu nekā vajadzeja. Par to ir ziņots menedžerim, viņam uz galda stāv tas rēķins. Neko vairāk noņemt no kartes nevaram, jo es nenorakstīju kartes derīguma termiņu.

Nu lūk es pusdienu gaidīju līdz viņs atnāks uz darbu un man kaut ko teiks, bet viņs sēž un neko par to nesaka. Vnk klusē, strādā. Tā nu es sēžu un domāju vai pašai pajautat par to rēķinu un vai man būs kaut kas jāatmaksā vai arī sēdet klusēt un gaiīt līdz viņs pats ierosinās sarunu?
29.10.2013 13:24 |
 
Reitings 992
Reģ: 01.10.2013
domaju, ka butu labak pajautaat pasai, taa tu paradisi,ka nav vienalga un megini to visu labot. :)
29.10.2013 13:30 |
 
Reitings 479
Reģ: 12.10.2009
Ieteiktu labāk pašai izrādīt iniciatīvu problēmas risināšanai ;)
Un vai tad nevar sazināties ar klientu un izskaidrot situāciju ?
29.10.2013 13:31 |
 
Reitings 6676
Reģ: 07.02.2009
Kāds jāatmaksā dulla esi.. ja tev būtu 100 000 ls darījums arī atmaksātu ja kļūdītos?

Nezinu kā ir ar tiem derīguma termiņiem, man šķiet tādu informāciju nemaz nedrīkst tā norakstīt, bet nu ja ir čeks/kvīts/ rēķins par to, ka prece vai pakalpojums , maksā vairāk nekā noņemts no konta tad noteikti to menedžeris arī var visu nokārtot. Vismaz manā vecajā darbā vadītājs vienmēr nokārtoja... līdz galam neiznu kā, bet kaut kā sazinoties ar banku bla bla bla...
29.10.2013 13:31 |
 
Reitings 6676
Reģ: 07.02.2009
P.S.. bet jā, ja sataisīji grūtības, vismaz izrādi interesi par to...
29.10.2013 13:32 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Mēs strādajam viesnīcā un par šo klientu nav nekādas kontaktinformācijas - viņa paņema istabiņu uz vietas un rezervācijas nebija. Ta kā sakontaktēt nevaram. Nu man liekas, ka viņš mēģinās kaut ko samenedžēt - viņs tāds foršais priekšnieks mums. Vienmēr piesedz un palīdz.

Nu vot domaju vai bojāt noskaņojumu vēl vairāk viņam vai tomēr labāk nogaidīt. Jo ja viņs man prasīs kā es domāju risināt situāciju tad es varu pateikt tikai lai noskaita no algas. Bet to es gribētu piedavāt kā galeju risinājumu tikai.
29.10.2013 13:40 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
āāa un man neviens par to nemaz nav pateicis, ka es sataisīju kļūdu. Es to šodien izlasīju sistēmas ziņojumā - cita kolēģe viņam patieca, kad skatījās rēķinus - es pati kļudu nepamanīju. Tā kā man nemaz nebūtu tas baigi jāzin.
29.10.2013 13:42 |
 
Reitings 257
Reģ: 08.05.2013
Manuprāt tev ir jāiet un jāparunā,savādāk domās,ka tev ir vienalga. Bet cik man bijuši tādi gadījumi,kad veikalā strādāju,nekad nekas nebija jāmaksā,to vnk. dienas beigās,kad taisa atskaiti,un uzrādās ,ka pietrūkst 10 ls,arī pieraksta- kasieris noņēmis 10 ls pa maz no kartes. Tāpēc radies iztrūkums un viss. Jāmaksā pašām nekas nebija.
29.10.2013 13:43 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Tā kā man nemaz nebūtu tas baigi jāzin.
Kā nebūtu? Nē nu..ar banku var t5ak sazinaties. Nu ir tak 21 gadsimts un japacensas savu kļūdu labot, nevis man tas nebutu jazin.
29.10.2013 13:43 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
kasieris noņēmis 10 ls pa maz no kartes. Tāpēc radies iztrūkums un viss. Jāmaksā pašām nekas nebija.
Kur tadi brinumi notiek?????????????
29.10.2013 13:44 |
 
Reitings 257
Reģ: 08.05.2013
Newyorkerā
29.10.2013 13:46 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Nu nez man līgumā rakstīts, ka es sedzu zaudējumus, kas radušies manas vainas dēļ.


Es pagaidīšu līdz dienas beigām - ja viņam uzlabosies garīgais. Citādi viņs kaut kads dusmīgs, nerunīgs, vsp neko nesaka - ne paldies ne lūdzu, kad papīrus pienesu.
29.10.2013 13:46 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Nu nez man līgumā rakstīts, ka es sedzu zaudējumus, kas radušies manas vainas dēļ.
Tas ir visos darba līgumos kur ir materiala atbildiba. Atvelk no algas, ka kada nenopeta algas lapinu nenozime kas neatvelk:D
29.10.2013 13:51 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Es pagaidīšu līdz dienas beigām - ja viņam uzlabosies garīgais. Citādi viņs kaut kads dusmīgs, nerunīgs, vsp neko nesaka - ne paldies ne lūdzu, kad papīrus pienesu.


Būs vēl ninkāks jo tev vienalga. Cerams tev nav parbaudes laiks? Jo ar šādu attieksmi vari tad atvadīties no darba. Vēl ja ir jau 2 brīdinajumi ( nu ja sadara ko) tad šis būs tresais un ari var atlaist.
29.10.2013 13:52 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Nu jā... Krč viņam čist kaut kas nav labi. Uzvilka jaku un aizgāja kaut kur ārā prom - neko nepateica, vai brauc prom vai pīpēt, krč tā... :(

Noteikti pajautāšu kad būs piemērots brīdis.
29.10.2013 13:52 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Jo ātrāk, jo labak. Es sazzvanit banku, meginatu labot ko. Ir līdzīgi darīts, pasi nokartojam. Vēl pateica beiags ka malači esam un mums tas bonuss. Ka uz atro pasi spejam samenedžēt izlabot savas šaizes.
29.10.2013 13:54 |
 
Reitings 2792
Reģ: 09.12.2010
Mēs strādajam viesnīcā un par šo klientu nav nekādas kontaktinformācijas - viņa paņema istabiņu uz vietas un rezervācijas nebija.


Var cerēt, ka tas, ka tā ir viesnīca, situāciju mazliet uzlabo, jo veikalā būtu sarežģītāk, jo ja par preci nav samaksāts, tad uzreiz ir iztrūkumi.
29.10.2013 13:55 |
 
Reitings 257
Reģ: 08.05.2013
ka kada nenopeta algas lapinu nenozime kas neatvelk


tas man domāts? Tiešām ir ļoti muļķīgi no tavas puses runāt par to ko nezini 0_o Man pat jābrīnās.
29.10.2013 13:55 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Es ZINU. tapec saku. Nu neesi tik naiva tak:D
29.10.2013 13:56 |
 
Reitings 257
Reģ: 08.05.2013
Kā tu vari zināt? Tu eis strādājusi Newyorkerā?? Es tur gadu strādāju,meitenes ļoti bieži novelk pa daudz no kartes vai pa MAZ,kasē ir iztrūkums. Ja pietrūkst apmēram lats,tad mēs varam iemest,bet ja pietrūkst vairāk par 5 ls,nekad nav bijis jāliek kasē,un to nekad neatvilka no algas... bet tu jau zini labāk... šausmas .. :D
29.10.2013 13:58 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
Noteikti pajautāšu kad būs piemērots brīdis.


Nav ko vilkt garumā - sarežģītās situācijās reizēm nemaz nav tāda piemērota brīža! Saņemies un ej runāt- lai arī cik nepatīkami tas nebūtu!
29.10.2013 14:02 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits