Sveikas, lietvedes un ne lietvedes!
Katrs dokuments tiek reģistrēts konkrētā reģistrācijas žurnālā (piem., rikojumu personāla jautājumos reģistrācijas žurnāls). Kā ir pareizi jārīkojas, ja ir ieviesusies neuzmanības kļūda reģistrējot kādu dokumentu, piemēram, netīšām izlaists kāds dokuments?
Ar korektoru labot nedrīkst un svītrojumiem arī nedrīkst būt. Vai tas nebūtu liels pārkāpums, lai reģistrēšanas secību neizjauktu, ierakstītu nepieciešamo ierakstu tukšajā ailītē un ar bultiņu norādītu, kur tam ierakstam ir jābūt patiesībā?
Uzrakstiet, lūdzu, kā Jūs, rīkojaties savā darba vietā šādos gadījumos (kas vispār nedrīkstētu notikt). Es nezinu kā man izlabot šo tizlo kļūdu. :)