Idiotisms! :@

 
Reitings 2542
Reģ: 07.06.2012
07.10.2013 23:38 |
 
Reitings 2215
Reģ: 26.01.2011
Visi 54 000 iebraucēji katru dienu brauc ar sabiedrisko??? Tieši ar trolejbusu, autobusu vai tramvaju??? Ar vilcienu nebrauc???? Un studentu tājā skaitā nav? Un maznodrošinātie? Un skolotāji? Daudzbērnu ģimenes? Represētie? Pensionāri?
Protams, ka ir. Vēl noņemam nost tos, kuri reali var deklarēties Rīgā.
Un atlikušais cipars ir tiešām tāds, lai paniku taisītu? Tiešām?
08.10.2013 17:25 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Luca, to, ko es uzrakstīju, tā jau ir jaunā cena, nu ne precīzi, tur bija rīdziniekam 29ls, ne - 35 vai 36ls, ja nelmaldos.
08.10.2013 17:26 |
 
Reitings 2461
Reģ: 02.01.2010
Nu, tad brauc uz Ārzemēm. Man vienalga, ja godīgi. Vajadzēja mācīties, lai nav jāstrādā par apkopēju.

Vārdu trūkst. Vai apkopēja nebūtu pelnījusi normālu algu, lai būtu pieejama laba pārtika, sabiedriskais transports un dzīvesvieta? Vai tad, ja visi ies mācīties un apkopēju nebūs, pati mēzīsi mēslus? Šāda aprobežotība vienkārši šokē. Katra cilvēka darbs ir vajadzīgs - ja kāds no savas vīzdegunības augstumiem to neapjēdz, tad tā mācīšanās nav devusi pilnīgi neko.
08.10.2013 17:27 |
 
Reitings 8171
Reģ: 14.01.2013
Tieši ar trolejbusu, autobusu vai tramvaju??? Ar vilcienu nebrauc????
Tu esi kādu redzējusi pārvietojamies ar vilcienu maršutā Abrenes iela-Sakrandaugava, piemēram? Ja tā,tad nu atvaino,es tiešām nezināju,ka vilcieni kursē arī pa Rīgas centru un mikrorajoniem.
08.10.2013 17:27 |
 
Reitings 446
Reģ: 05.03.2012
Mani tas viss neietekmee, jo braucu ar personiigo auto, tomeer man ir ljoti skumji, ka RS un RD ievaariitaas ziepes ir jaalaapa ar nabadziigaako izdiivotaaju makiem... Kaarteejo reizi.
08.10.2013 17:28 |
 
Reitings 1542
Reģ: 14.07.2011
Nu, man ir vēl kāda lieliska ideja! Ja negribat izmest tādu naudu transportam - nopērciet riteni! Par to vispār nebūs jāmaksā un benzīns nav jālej. + arī celulītu un savas riepas nodzīsiet, nevajadzēs tik bieži sēdēt cosmo tievētāju diskusijā. :D
08.10.2013 17:28 |
 
10 gadi
Reitings 10290
Reģ: 29.01.2009
ooo tad man tas ir lielais jaunums :)
08.10.2013 17:29 |
 
Reitings 5516
Reģ: 03.08.2013
Paris, ar to es gribēju pateikt, ka es reāli būtu gatava maksāt vairāk par NĪ, ja man būtu īpašums Rīgā, jo tā ir Rīga, skaista, dārga un man ļoti mīļa pilsēta ar stipri lielākām iespējām kādas ir, piemēram, tajā pašā Siguldā. Man tas liekas vienkārši loģiski - gribi dzīvot pilsētā, maksā vairāk par savu dzīvesvietu, jo tādu gribētāju ir daudz. Bet ne jau par sabiedrisko transportu, ko cilvēki pārsvarā izmanto tādēļ, lai ietaupītu naudu un varētu atļauties dzīvot Rīgā.
08.10.2013 17:29 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Nazi, nu ir no svara, bet es jau minēju, arī Alexxxas stāsta varone, apkopēja, skaidrs, ka problēma ir sociāla rakstura, nepiekrīti? Un tā jārisina valstij, jo principā, ja stāvoklis ir tāds, tad 5-10ls (etalona sadārdzinājums) tur pat vairs nepalīdz, skaidrs, ka jāceļ minimālā alga un ar steigu, taču tā nav RD kompetence.
08.10.2013 17:30 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Ance, jautājumā par auto es īsti nepiekritīšu. Jā, tā nav pirmās nepieciešamības prece, bet luksuss tas arī jau vairs nav. Kamēr mēs nesākam runāt par Ferarri, Bugatti, Porche vai kaut ko tādu. Tas ir transporta līdzeklis. Tāpēc es sakostiem zobiem maksāju savu ceļu nodokli un apdrošināšanu. Sakostiem zobiem, jo - tā vietā, lai ceļu nodoklis tiktu ieguldīts ceļu remontos, tas mistiski izkūp gaisā. Kādu bedri kaut kur pielāpa, kādu asfalta pleķi. Apdrošināšana, tas ir vesels privāts bizness, kas domāts, lai no auto īpašnieka regulāri izspiestu naudu, jo to gadījumu statistika, kad no apdrošinātājiem caur tiesām tiek piedzītas atlīdzības, ir nenormāla. Thats all.
Bet tā notiek arī ar jebkuru citu nodokli - arī sociālais neaiziet kur jāiet, tāpat no ienākumu nodokļa tikai daļa nonāk pašvaldības līdzekļos. Bet to mēs jau sen zinām...
08.10.2013 17:32 |
 
Reitings 2215
Reģ: 26.01.2011
Nazīc
Runa ir par to, ka 127000 iedzīvotaju, kas regulāri Rīgā strādā, bet te nav deklarēti.
Pieņemsim, ka puse dzīvo Rīgā un te var deklarēties.
Paliek 60 000 iedzīvotaji, kas it kā iebrauc Rīgā, lai te strādatu. Daļa ir studenti, maznodrošinātie, pensionāri, daudzbērnu ģimenes, skolotaji, represētie, invalīdi, tad ir tādi, kas izmanto tikai vilcienu, citu sabiedrisko neizmanto, ir tādi, kas brauc ar mašīnu un arī sabiedrisko neizmanto.
Pāri paliek, pieņemsim, 20 000 iedzīvotāju. Un ir tracis jāceļ? Dēļ 20 000 iedzīvotajiem? Kuriem vismaz pusei algas ir labas un var atļauties piemaksāt sabiedriskajam.
Atlikušais cipars nav tik liels, lai ceptos.
08.10.2013 17:33 |
 
Reitings 446
Reģ: 05.03.2012
Nav jau runa tikai par apkopeejiem... Arii dazhaadi NVA, VSAA, VID un citu valsts iestaazhu darbinieki sanjem ljoti mazu atalgojumu... Ja par to naudu ir jaasedz komunaalie un, nedod Dievs, veel beernu jaauztur un jaaizskolo, taas ir tiiraas shausmas... un te veel Nils izdomaajis uz kaa reekjina laapiit robus.
08.10.2013 17:34 |
 
Reitings 2215
Reģ: 26.01.2011
A, un vispār Abrenes iela - Sarkandaugava - kā reizi ar vilcienu būtu visizdevīgak braukt. Ātrāk, nav nekad sastrēgumi. Uz Juglu izdevīgak braukt ar vilcienu (ja darbs samēra tuvu stacijai). Čiekurkalna stacija, Zemitāni, Imanta utt. Reāli izdevīgi un ātri.
Tatad vel daļa atkrīt, kuriem panika jātaisa.
08.10.2013 17:36 |
 
Reitings 8171
Reģ: 14.01.2013
Pie tās puses,kas dzīvo Rīgā pieskaiti arī tos pensionārus,studentus un maznodrošinātos,kā arī bērnus no daudzbērnu ģimenēm. Pensionāri uz galvaspilsētu no citām pilsētām tiešām brauc ļooooti reti,tātad tie atkrīt otrajā pusē,kurai jāmaksā vairāk,studenti dalās puse uz pusi rīdzinieki un iebraucēji,maznodrošinātie arī lielākā daļa ir paši rīdzinieki un bērni no daudzbērnu ģimenēm arīdzan,bet ja kādreiz arī ir viņi Rīgā,tad tiešām reti,jo mācās savās pilsētas skolās. Un tā tālāk un tā joprojām. ;)
Invalīds noteikti nav tā kategorija,kas katru dienu dodas uz Rīgu no citas pilsētas,tie ir tie paši Rīgas iedzīvotāji.
08.10.2013 17:38 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Šeit tik ļoti izkristalizējas valsts sociālās problēmas.. Jo runa ir par 5-20ls pieaugumu. Bet nu jā. Tikai LV veselības ministre iesaka strādāt ārstam 320h mēnesī, lai nopelnītu.
08.10.2013 17:38 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
_paris, es meklēju, bet nevaru vairs atrast pareizo rakstu, kur ir precīzi, kā mainīsies visas mēnešbiļešu cenas, bet reku mans rēķinājums studentam, kurš mācās NLK, dzīvo ārpus rīgas (robežās rīga-bauska), strādā pusslodzes darbu un saņem 150ls, mācās 4 dienas nedēļā.
Ja pērk mēnešbiļeti:
Starppilsētu autobusa cena mēnesī 35.20ls
Mēnešbiļetes cena 35ls
Kopā 70.20ls

Paliek rēķiniem un dzīvošanai: 79.80ls

Ja pērk atsevišķi biļetes tikai tajās dienās, kad brauc:
Starppilsētu autobusa cena mēnesī 35.20ls
Rīgas transporta cena vienam maršrutam mēnesī 26.88ls
Kopā 62.08ls

Paliek rēķiniem un dzīvošanai: 87,92ls

Nu, tā atšķirība ir 8 lati, par kuriem var paēst teju 2 nedēļas!

+ tajā pilsētā, kurā atgriežas students, viņš, piemēram, dzīvo pie saviem vecākiem. Uzreiz izdevumi par pārtiku atkrīt, var iegādāties nepieciešamo skolai vai palīdzēt vecākiem!

Oponējot, protams, lai dzīvo kojās! Bet ja kojās vairs nav vietu?
Lai meklē citu darbu! Bet ja vairs nav brīvu vakanču uz tādu darbu, kur nav jāstrādā 11h dienā par 250ls?
Lai īrē ar draugiem! Bet ja draugu nav?

Par to var diskutēt un diskutēt, bet šāda situācija ir ļoti, ļoti daudziem cilvēkiem!
08.10.2013 17:38 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
_paris, tas nav tikai minimālās algas jautājums. Tas varētu nedaudz uzlabot sievietes situāciju. Šādiem darbiniekiem darba devējs pats īpaši vairāk negrib maksāt, jo pirmspensijas vecuma cilvēki visiem šķiet par vecu. Un tur arī valdība var iet ieskrieties. Diemžēl tā ir reālā darba tirgus situācija.
08.10.2013 17:39 |
 
Reitings 8171
Reģ: 14.01.2013
amazing tas bija piemērs nevis konkrēts maršruts nosaukts.
Labi,bet saprotu,ka kaut nedaudz censties tev likt palūkoties no citas puses ir bezjēdzīgi.
Lai.
:)
08.10.2013 17:39 |
 
Reitings 1220
Reģ: 28.08.2013
šite nevar eiropas cilvēktiesību tiesa strasbūrā? :D par savu tautu naidošanu savā starpā. :D
08.10.2013 17:39 |
 
Reitings 5516
Reģ: 03.08.2013
Alexxa, jā, nu, var jau arī tev piekrist. Tas tomēr nemaina faktu, ka daudzi izvairās no milzīgām izmaksām un neiegādājas auto, tā vietā izmantojot sabiedrisko transportu.
08.10.2013 17:39 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits