Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Nelaipnie pardeveji.

 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
Ciao! :)
Shodien atcerejos kadu notikumu Latvijaa.
Meitene, kura stradaja Narvesena, atteicaas pienjemt sikas monetas. Pirkums bija ap divi lati un aptuveni latu sastaadiija melnie santimi. Iemesls, kadelj uz kiosku gaju ar shadam monetam - iztuksoju visus sturus majas, jo parvacos uz citu valsti, logjiski, ka lati un santimi vairs nav vajadzigi.
Tatad meitene atteicas pienjemt, bet es atbildeju, ka pirceja tiesibas ir dot jebkadu derigu naudu,lidz ar to pardevejam ta ir japienjem, un mani neinterese, ka viniem par sikajiem santimiem, nododot naudu, ir papildus kaut kadi procenti jamaksa (tadu argumentu man vinja lika prieksha.) Meitene stridejas ilgi un dikti, uz ko es pajautaju, kads ir vinjas uzvards (vards bija uzrakstits uz zimites un piesprausts pie krutim), vinja atteicas man uzvardu nosaukt.
Vards pa vardam un vinja mani vel nosauca par stulbu: "Cik stulbi cilveki pie mums ieperkas!"Es taja bridi biju gatava rakstit sudzibu. Ta ari uzvardu man shi jaukaa meitene nenosauca, es izdomaju, ka vairs nevelos nekadas negacijas, noveleju jauku dienu un aizgaju.Melnos santimus vinja tomer beigas pienjema.

Jautajums - vai es esmu tiesiga prasit nejauka pardeveja uzvardu, lai rakstitu sudzibu, vai vinjiem man tas nav jaaizpauzh?
06.10.2013 22:30 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
. : )
06.10.2013 22:31 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Nezinu kā ir likumos, bet nu jāpieņem .. pati strādājot veikalā, vienmēr pieņemu, kasē tāpat tā sīknauda noder! :) Arī pati nekautrējos daļu no summas maksāt sīknaudā, ja iekrājusies, pārdevēju neapmierinātās sejas izteiksmes man neko neizsaka, tāds nu ir tas kasē veicamais darbiņš :)
06.10.2013 22:32 |
 
Reitings 616
Reģ: 01.12.2012
Nevarēšu atbildēt uz konkrēto jautājumu, bet domāju, ka sūdzību var mierīgi uzcept, nezinot viņas uzvārdu, bet minot vārdu un konkrētā kioska adresi.
06.10.2013 22:34 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
Es beigas neuzrakstiju sudzibu, tachu uzrakstiju twitterii Narvesena kontam mention twiitu ar meitenes aprakstu un vietu, kur Narvesens atrodas. Vinji man neatbildeja pilniigi neko.
06.10.2013 22:36 |
 
Reitings 610
Reģ: 24.07.2012
Jautājums par sīknaudas tēmu - kā jūs darat, noskaitat pašas tur piem.,50 santīmus pa 1 sant. un 2 sant. vai noberat pie kases, lai pārdevējs skaita?
06.10.2013 22:38 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
mjau_mjau, parasti saskaitu vispirms .. piemēram saskaitu melnajos latu .. ielieku kabatā .. pie kases teiksim jāmaksā 3 lati, tad divus iedodu normāli un vienu (jau iepriekš saskaitīto) izvelku no kabatas :D :)
06.10.2013 22:40 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
mjau_mjau es izskaitu pati, bet pardeveji pashi pec tam parskaita.
citas valstis gan, ja dod kaut kadu siceni, neviens neko man nekad nav parskaitijis, ja redz,ka pati izskaitu. :D
06.10.2013 22:40 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
nu tas ir visai loģiski, ka pārdevēji pārskaita .. mazums, pēc tam kādas nesakritības kasē var beigties arī ne tikai ar trūkstošo santīmu ielikšanas no sava maciņa
06.10.2013 22:43 |
 
Reitings 4183
Reģ: 06.05.2012
jā, jo citās valstīs varbūt zem 5 centiem nemaz nav jāizsniedz atlikums vai iztrūkumus sedz veikals, nevis pats pārdevējs. es neuzticētos klientam un pārskaitītu pati, jo galu galā man no savas kabatas tas pēc tam būs jāsedz.
06.10.2013 22:43 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
ja,tas laikam ir tadelj, ka te atlikumu neizsniedz. piemeram, 4 vai 3 centus neatdod. Citreiz, ja jaatdod 7 centi,atdod 10.. Ta jau ir.
06.10.2013 22:45 |
 
Reitings 1103
Reģ: 07.10.2011
Tev ir tiesības prasīt pārdevējas uzvārdu, kā arī rakstīt par viņu sūdzību. Diemžēl, Latvijā reti uz sūzībām kāds īpaši reaģē (vismaz pēc manas pieredzes).
06.10.2013 22:46 |
 
10 gadi
Reitings 2587
Reģ: 07.03.2011
Kur Tu rakstītu sūdzību? Twiterī? Tas vien jau liecina par Tavu nodomu eksplozivitātes un vienlaikus nenopietnības raksturu.

Atzīšos, ka no taisnības puses (nevis - klientam vienmēr taisnība) arī pircēji mēdz pāršaut pār strīpu. Bet, kamēr viņus tas neskar, tikmēr pirksti gaisā. Iedomājies, Tu steigtos, bet veikalā trāpītu 10 cilvēku rindā, un visi iepriekšējie norēķinātos sīknaudā (pārdevēja, protams, visu pārskaitītu). Kuru Tu klusībā lamātu pie sevis?

Sīknaudu iztērēju veikalos pa 20-30 santīmiem, ne vairāk, piemēram, latos vai desmitos latu. Ja negribi ar sīknaudu čakarēties, izmanto karti.
06.10.2013 22:47 |
 
Reitings 610
Reģ: 24.07.2012
Tagad jau jāsāk vilkt ārā no visiem stūriem tie 1 un 2 santīmi, tūlīt jau eiro, jāpaspēj iztērēt. Kādreiz netērēju laiku skaitot un tos sīkos kkur tik nobāzu, a tagad jāsāk nodarboties ar skaitīšanu. :D
06.10.2013 22:48 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Es gan šādā situācijā rakstītu sūdzību veikala vadībai. Norādītu kaut vai pārdevējas vārdu un iepirkšanās laiku, ja nesaka uzvārdu. Viena lieta ir nepieņemt sīknaudu (kas arī ir nepareizi), cita lieta - nosaukt pircēju par stulbu.
06.10.2013 22:48 |
 
Reitings 34
Reģ: 02.08.2013
mjau_mjau Fantastiski izskaties stils un gaume ideāli pieskaņota nagu krāsa mēteļa pogām:D
06.10.2013 22:52 |
 
10 gadi
Reitings 3332
Reģ: 29.01.2009
Latvijā arī man ir izdevuši 10 sant, kgan bija jāatdod 7 vai 8 (un tā nav bijusi viena vienīgā reize. ok, nav tik bieži kā ārvalstīs, tas gan) Tā, ka tas atkarīgs acīmredzot no veikala.
06.10.2013 22:52 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
grecia, tieshi tadelj,ka uzvardu nedabuju, ierakstiiju twitteri. mani nodomi nepavisam nav bijusi eksplozivi, esmu rakstijusi sudzibas aptuveni 3 reizes, jo uzskatu, ka apkalposhanas kultura Latvija ir briesmiga. Ja pardevejam riebjas darbs ar klientiem, luudzu, ej kraamee kastes.

Kad reagjeju uz pardevejas teikumu par stulbumu, vinja atbildeja, ka tieshi mani nav ta nav nosaukusi, uz ko es atbildeju, ka otra meitene (vinjas kolegje) tachu dzirdeja, kada konteksta shis izteiciens tika lietots.

Un veel - esmu samierinajusies, ka veikalos rindas kustas ljoti leni, it seviski vieta, kur dzivoju tagad. nekad neesmu par to stresojusi un nekad ari nestresosu. :D :)
06.10.2013 22:52 |
 
Reitings 4183
Reģ: 06.05.2012
esmu rakstijusi sudzibas aptuveni 3 reizes, jo uzskatu, ka apkalposhanas kultura Latvija ir briesmiga.

tas nav apvainojums, bet varbūt ar tevi, kā ar klientu, nav kaut kas kārtībā? :)
06.10.2013 22:57 |
 
Reitings 610
Reģ: 24.07.2012
easylife, paldies, protams, bet tā gan neesmu es. :D
06.10.2013 22:57 |
 
Reitings 431
Reģ: 29.01.2009
Esi tiesīga! Tu jau arī uzzinātu,kas tā par pārdevēju, piezvanot Narvesen vadībai, viņiem jau ir grafiks un uzskaite, kur kurš pārdevējs cikos strādā.
06.10.2013 22:57 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits