Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Veikala atklāšana+cilvēki

 
Reitings 7781
Reģ: 12.11.2010
Lūdzu apskaidrojiet kas un kā, jo gribas izprast motīvu.
Ir veikala atklāšana. Veikals ir ieinteresēts veidot reklāmu, lai piesaistītu klientus, gūtu peļņu un atpazīstamību, kā rezultātā varētu ilgtspējīgi strādāt. Nereti šādas reklāmas kampaņas ir Latvijā zināmu ļaužu uzaicināšana (Ģederte, Zeltiņa utt) un foto publicēšana ar rakstu kādā izklaides portālā, piemēram, mango.lv vai kasjauns.lv. Saprotu, ka veikalam nodrošināta reklāma, arī tā teikt "krutums", jo redz tas un tas ir atnācis uz atklāšanu(kaut patiesībā šiem cilvēkiem izsūta ielūgumus).
...un te nu man sākas nesaprašana. Kāda jēga ir visām tām Zeltiņveidīgajām slavenībām apmeklēt to veikalu. Ieiet mazā bodītē, apskatīt drēbes un iedzert tur piedāvāto šampanieti. Viņām par to maksā vai arī tieši pretēji-cilvēki alkst pēc iespējas vairāk pavīdēt kaut kādā publiskā telpā??? Man personīgi būt žēl sava laika(ja es būtu slavena un aicinātu) speciāli pucēties pus dienu, lai aiziet uz veikala atvēršanu. Nebūtu intereses. Tādēl kādas ir Jūsu domas par tiem motīviem? Vai tiešām tas ir publicitātes dēļ(pietam es nesaprotu kāds labums no tā, ja kāds konkrētais cilvēks ir nofotogrāfēts, piemēram, ar rozā krūšturi rokās...viņam uzreiz kāds miljonārs piedāvās finansēt kādu albumu, ieraugot to bildi...:D?). Kur ir tas sāls?
27.09.2013 12:21 |
 
Reitings 7781
Reģ: 12.11.2010
up
27.09.2013 12:29 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Ir cilvēki, kam ir ļoti svarīgi būt uzmanības centrā.
27.09.2013 12:30 |
 
Reitings 8272
Reģ: 29.01.2009
nezinu, vai Latvijā, bet lielajām slavenībām ārzemēs maksā labu naudu par šo slavenību pagozēšanos. a slavenības toties arī tiek safočētas priekšā, pakaļā un atkal puspasaule var runāt par matu krāsu, augumu, stilu, kkur pieminot tikai veikalu.
27.09.2013 12:31 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Tieši tā! Lielākajai daļai šovbiznesa pārstāvju šī publicitāte ir ļoti nepieciešama.
27.09.2013 12:33 |
 
Reitings 3146
Reģ: 30.12.2012
Man kaut kā Latvija un vārds slavenība neiet kopā :D Moss viņām nav nekas labāks ko darīt- šampītis par brīvu, var atrādīties žurnālistiem un paklačoties ar pārējiem. Kpc ne?!
27.09.2013 12:34 |
 
Reitings 16391
Reģ: 09.10.2011
Es justos pagodināta un pat vēlētos redzēt, kas tiek tirgots veikalā, kura īpašnieks mani uzskata par gana prominentu personu, lai piesaistītu ar savu klātbūtni pircējus :D
27.09.2013 12:35 |
 
Reitings 227
Reģ: 26.09.2011
Zinu konkrētus gadījumus ,ka tieši tā arī ir. Samaksā naudu par to ,lai viņi pāris h pabūtu tajā veikala atvēršanā un bildes presē pēc tam.
27.09.2013 12:39 |
 
Reitings 106
Reģ: 29.01.2009
Man šķiet, kādi 70% Latvijas "slavenību" ir slaveni tieši tāpēc, ka nepārtraukti vazājas pa šādiem burziņiem. Jo neko citu ievērības cienīgu jau viņi nedara.
27.09.2013 12:40 |
 
Reitings 1557
Reģ: 09.05.2013
No uzņēmuma puses: Slavenības tiek sauktais, lai atnāktu mediji, kas pēc tam rakstīs, stāstīs par notikumu (pārsvarā saistībā ar slavenību). Mediji nenāks uz kkāda veikala atklāšanu, ja tur nebūs paika par brīvu un slavenības. Tā tie žurnālisti bieži vien strādā. Cik nav zvanīts un aicināts, un viņi prasa "A kas būs? Šomase un kūciņas? Nu, tad gaidiet!"
No slavenību pusies: Skatoties kas par slavenību. principā viņus nesatrauc tik daudz mediji, cik pārējās "slavenības". viņiem ir jātur līmenis un jāapmeklē aktuālie pasākumi, īpaši, ja to dara viņu "kolēģi". Ja tie ir modes blogeri, aktrises, tv sejas, tad šie cilvēki tur būs, jo tādā veidā viņi parāda, ka ir lietas kursā par notiekošo.
27.09.2013 12:41 |
 
Reitings 1493
Reģ: 29.01.2009
Pieļauju, varbūt kaut kādu VIP atlaižu karti uzreiz iedod? Vai pasaka - nākamajam koncertam/pasākumam pie mums varat sev outfitu bez maksas noskatīt :) Šaubos, ka LV mērogā dod tiešām skaidru naudu atalgojumā - nav mums tādu apgriezienu...
27.09.2013 12:42 |
 
Reitings 227
Reģ: 26.09.2011
Wendiii - dod un kā vēl dod.
27.09.2013 12:46 |
 
Reitings 1493
Reģ: 29.01.2009
Marija, nu tad tikai prieks, ka veikaliem tik labi iet :)
27.09.2013 12:46 |
 
10 gadi
Reitings 4053
Reģ: 09.07.2011
Es pati agrāk strādāju šajā biznesā - respektīvi, sabiedrisko attiecību jomā un viens no maniem tiešajiem pienākumiem bija dažādu pasākumu un atklāšanas ballīšu organizēšana aģentūras klientiem, tāpat arī viesu sarakstu sastādīšana bija neatņemama šī procesa sastāvdaļa.
Katram uzņēmumam, protams, tās prasības ir atšķirīgas - vienam vajag, lai uz viņa pasākumu noteikti nāk svarīgas amatpersonas, citam, lai ietekmīgākie sadarbības partneri un klienti un citam atkal tieši vajag tās visas Zeltiņas un Šomases, jo tieši par šiem cilvēkiem jau rakstīs presē. Viņus tauta pazīst un līdz ar to arī interesējas par viņu ikdienas gaitām (ne visi, protams, bet tādu netrūkst), tāpēc, lasot jaunumus par šīm, tā saucamajām, slavenībām, lasītāji, protams, uzzinās arī par konkrēto pasākuma rīkotāju, kas tad arī ir visa pamatmērķis. Tīrākā publicitāte, tā teikt.
27.09.2013 12:54 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (3)