Es pati agrāk strādāju šajā biznesā - respektīvi, sabiedrisko attiecību jomā un viens no maniem tiešajiem pienākumiem bija dažādu pasākumu un atklāšanas ballīšu organizēšana aģentūras klientiem, tāpat arī viesu sarakstu sastādīšana bija neatņemama šī procesa sastāvdaļa.
Katram uzņēmumam, protams, tās prasības ir atšķirīgas - vienam vajag, lai uz viņa pasākumu noteikti nāk svarīgas amatpersonas, citam, lai ietekmīgākie sadarbības partneri un klienti un citam atkal tieši vajag tās visas Zeltiņas un Šomases, jo tieši par šiem cilvēkiem jau rakstīs presē. Viņus tauta pazīst un līdz ar to arī interesējas par viņu ikdienas gaitām (ne visi, protams, bet tādu netrūkst), tāpēc, lasot jaunumus par šīm, tā saucamajām, slavenībām, lasītāji, protams, uzzinās arī par konkrēto pasākuma rīkotāju, kas tad arī ir visa pamatmērķis. Tīrākā publicitāte, tā teikt.