Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Jautājums par Avon pasūtījumu

 
Reitings 65
Reģ: 13.07.2012
Veicu savu pirmo pasūtījumu kā Konsultante caur Avon mājaslapu, bet dažas lietas tomēr ir neskaidras:

1. Pie Konta informācijas nekāda naudas summa vai parāds neparādās, laigan rādās, ka pasūtījuma statuss ir : Saņemts. Kāpēc tā ?
2. Par piegādes laiku un vietu viss skaidrs, jābrauc vien uz Cēsu ielu, bet kam tad man galu galā būs jāmaksā tā naudas summa par pasūtījumu ? Jāmaksā kādam tur uz vietas vai pirms/pēc saņemšanas ar i-bankas pārskaitījumu?
3. Divām no pasūtītajām precēm, kas abas ir par vienu cenu bija piedāvājums - pērc 1 par pilno cenu, otru saņem par 0,99Ls, bet tad kāpēc uzrādās, ka abas ir par pilno cenu ?

Zinu, ka daudzas šeit ir ar šo nodarbojušās, tāpēc vēršos pēc palīdzības, lai noskaidrotu.
21.09.2013 18:41 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
Uh..
1. Viņi ir saņēmuši noteikti tavu pasūtījumu.
2. Nevarēji izvēlēties kādu pasta stacija sev tuvāk? nav obligāti jābrauc uz cēsu ielu pakaļ. Samaksā ar pārskaitījumu - tā ir visvieglāk.
3. Patiesā summa aprēķinās vēlāk un viss pats no sevis nokārtojas. Ja tā bija rakstīts katalogā, tad salīdzināsi vienkārši pēc tam ar rēķina summu.

Kad gāji stāties par konsultanti, tev ne pušplēsta vārda nepaskaidroja vai tu vienkārši esi bailīga pelīte, kura nevar sazināties ar savu konsultanti, kura ar tevi runāja?
21.09.2013 18:45 |
 
Reitings 65
Reģ: 13.07.2012
Paldies. :)
21.09.2013 19:09 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits