Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

administrātori

 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Cik daudzas no jums ir saskārušās ar administrātoru darbu un varētu par to sīkāk pastāstīt? Šoreiz interesē tieši skaistumkopšanas salona administrātorīšu darbs (vaksācijas, masāžas, procedūras, terapijas, produktu pārdošana utt) ?

-> kā pašām gāja strādājot vai jebkuram citam pazīstamajam
-> darba +/-
-> kas ir tas grūtākais ar ko darbā nākas sastapties
-> cik apmēram paiet laiks visu apgūstot

-> Galvenokārt, kādi ir darba pienākumi, kas bija jādara?


Šoreiz interesē tieši skaistumkopšanas salona (vaksācijas, masāžas, procedūras, terapijas) administrātorīšu darbs?

(cik maz zināms, konkrētajā vietā strādā vienlaicīgi 2 meitenes, tad jau daudz darba?)
22.08.2013 16:51 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Nesen biju uz pārrunām, bet, godīgi sakot, mani nobiedēja nosaucot visus darba pienākumus, kas jādara. =D Teica, ja būšu elastīga, tad pieņems. =D KO TAD TAS NOZĪMĒ?
22.08.2013 16:55 |
 
Reitings 5516
Reģ: 03.08.2013
"Masāžas" saloniņš?

P.S. Administrators.
22.08.2013 16:58 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
upsīti.

Nē, labs salons, ar plašu klāstu. Masāžas ir viena no tām. Cik zināms, nekas erotisks, bet tas jau uz mani neattiecas. =D
22.08.2013 17:01 |
 
Reitings 8189
Reģ: 02.02.2010
Nu tad jau tev būs jādara viss viņu nosauktais..
22.08.2013 17:03 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
to es saprotu, tikai tā kā man nav iepriekšējas pieredzes, gribu zināt vai tas viss ir normāli. =D
22.08.2013 17:05 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Kādus pienākumus tev nosauca, ka nobijies?
Cik redzēts, administratores parasti tā diezgan garlaikojas aiz savām letēm.
Uz telefona zvaniem jāatbild, jāreģistrē klienti, jāsagaida, jāpiedāvā dzēriens, par kādām organizatoriskām, sagādes lietām jāgādā, jāuzkopj.
Kas tad tur vēl tāds var būt?
22.08.2013 17:11 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
jā, bet ja daudz klentu, tad jau daudz to dzērienu jātaisa + pa vidu vēl zvani + tie, kas nāk, iet prom, gan jau vēl arī trauki jāmazgā.
22.08.2013 17:18 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Algas ziņā jau laikam nav liela atšķirība vai tas ir drēbju veikals lielveikalā vai administratores darbs ? Vienīgais veikalā stundas garākas.
22.08.2013 17:20 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
jā, bet ja daudz klentu, tad jau daudz to dzērienu jātaisa + pa vidu vēl zvani + tie, kas nāk, iet prom, gan jau vēl arī trauki jāmazgā.

:D
Tas taču ir tikai normāli. Tu te kaut ko esi sadomājusies un pataisījusi situāciju par kaut kādu izdarīt neiespējamo, bet patiesībā tāds fufelis vien ir - tikai jādara
22.08.2013 17:22 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
tur jau tā lieta, man arī likās, ka fufelis vien ir - bet pirms pāris dienām, kad biju uz inerviju sabiedēja, parādīja sarakstu cik daudz cilvēki nāk, sāka runāt cik grūti ir visu paspēt, pirms līguma parakstīšanas dod man 2 nedēļas laika asistēt, iejusties, tad nu sāku šaubīties par to visu - jo es jau nezinu kā ir citur.
22.08.2013 17:27 |
 
Reitings 3995
Reģ: 11.07.2009
Kur problēma tās divas nedēļas paasistēt? Sapratīsi - der tas tev vai neder. Es arī veselu nedēļu asistēju, tiesa gan citā darbā un jomā, bet es biju nenormāli priecīga par šādu iespēju, jo darbu ļoti gribēju un dabūju.

Nejau visi klienti grib to kafiju un tēju un nejau telefons vnm būs "karsts".
22.08.2013 17:32 |
 
10 gadi
Reitings 3201
Reģ: 29.01.2009
Labāk neej un nemaz nemēģini!

Common'! Izlasi vēlreiz savu diskusiju un saproti, cik muļķīga tā ir! Ko tu turpmākā dzīvē darīsi, ja baidies pat mēģināt!
22.08.2013 17:39 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
protams, ka iešu - vienkārši vēlos zināt, kā ir citur. =)
22.08.2013 17:41 |
 
Reitings 311
Reģ: 01.04.2009
Ja tev teica, lai esi elastīga, visticamāk tas nozīmē, ka ik pa laikam būs grīda jāizmazgā bez pukstēšanas utt. Kafijas taisīšana un atbldēšana uz zvaniem nav nekāds baigi saspringtais režīms, visu tu paspēsi. Esmu strādājusi lielā viesnīcā, kur zvana reizē pieci telefoni un desmit cilvēki rindā stāv un runā katrs vēl savā valodā, un viss vienmēr ir paspēts
22.08.2013 17:42 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Galvenais netiec manos nagos. Man parasti vaig vismaz 2x kafijas un 2x ūdens glāzes + mēdzu papildus iedzert vēl tēju :D
22.08.2013 17:42 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Nekad neesmu redzējusi, ka administratori ir nosvīduši slapji no darba pienākumiem, gan būs labi, nesatraucies.
22.08.2013 17:44 |
 
Reitings 1492
Reģ: 14.04.2013
1. Stresaini.
2. Plusi : pieredze, uzlabo komunikācijas spējas, norūda raksturu, pacietību, spēju savākties un operatīvi rīkoties neparedzētās situācijās, nekrist panikā.

Mīnusi - stress, negācijas no neapmierinātiem klientiem, kuri savas dusmas uz citiem darbiniekiem izgāž pār administratoru, liels informācijas un darba apjoms.

3. Atbildīgas situācijas, kurās paralēli jātiek galā ar vēl 100 lietām un dažādās valodās.

4. Man 2 nedēļas vajadzēja.


5. Klientu apkalpošana klātienē/elektroniski/telefoniski, izejošais/ienākošais pasts, pasūtījumu veikšana, fondu reģistrēšana, mājaslapas uzturēšana, kafijas/tējas klientiem, uzkodas lielākām sapulcēm, darbs ar datorprogrammām, reģistriem.

Tas gan bija cita veida administrācijā, bet domāju, ka viss, izņemot 5. punktu sakrīt.
22.08.2013 18:00 |
 
Reitings 457
Reģ: 22.12.2012
Es strādāju solāriju studijā.
Darba pienākumos ietilpst klientu apkalpošana, konsultācijas par pieejamajiem produktiem, pakalpojumiem, pēc katra klienta jātīra solārijs, jāatbild uz zvaniem, ja tādi ir. Jāuztur telpas tīras, jāsagatavo tīrīšanas līdzekļi, jākārto plaukti. Katru dienu jātaisa atskaites pēc savas maiņas tas parasti ir dienas beigās, jāsagatavo atskaites par akcijām, piemēram, ja ir akcija uz krēmiem, tad jāsaraksta cik ir pārdoti vai arī ja ir bijušas atlaides jāpieraksta cik lielas un kam.
Reizi nedēļā tiek veikts preču pasūtījums, ja, kas ir nepieciešams, piemēram, kosmētika, tīrīšanai nepieciešamais, reizi mēnesī ir inventarizācija, parasti taisa, tas darbinieks, kuram tajā dienā jāstrādā.
Vēl papildus uzturu sociālajos tīklos uzņēmuma kontus.
Darbs nav grūts, bet atbildīgs.
Pašai iet ļoti labi
- ja nav klientu tad ir garlaicīgi
- ja klientam nebūs noskaņojuma iespējams, tu dabūsi noklausīties visu ko šis cilvēks domā gan par tevi, gan par citiem
+ ir visādi bonusi, kursi ko apmeklēt, iegūsti jaunus paziņas, kļūsti diplomātiskāka, jo ir situācijas, kad tieši šī īpašība ļauj izvairīties no konfliktiem.
Grūtākais ir tad, ja atnāk klients ar sliktu noskaņojumu un tev ir jābūt jaukai pret viņu, bet šis tev pretī negācijas dod.
Visu var apgūt ļoti ātri nav nekas sarežģīts.
Strādājam pa vienam, jo nav tik daudz darba, lai vajadzētu otru
22.08.2013 18:14 |
 
Reitings 73
Reģ: 26.07.2013
Ir strādāts skaistumkopšanas salonā - bija jāierodās darbā pirms visiem, jāparbauda apkopējas izdarītais, ja nebija kas izdarīts pašai bija jāņem un jāizdara. Loģiski telefona zvani, pieraksta veidošana, konsultēšana par procedūrām, cenām. Materiālu uzskaite frizieriem. Čeku izsišana. Kā arī uz adminstratora bija solārijs, dezinfekcija pēc katra klienta, kā arī pēc darba dienas beigam lielā uzkopšana solārija telpā. Arī kafijas, tējas un ūdens piedāvāšana klientam, gan gaidot uz procedūru, gan arī jau procedūras laikā. Jāpasūta materiāli frizieriem, kosmetologam un manikīrei. Mēneša beigās jāveic inventarizācijai. Un jāveic uzskaite bija cik cilvēks apkalpo ar pierakstu, cik bez. Kā arī ja pirms algas dienas izņēma kādas summas, tad jāveic to summu uzskaite, lai algas izmaksas datuma, zinatu atlikumu. Dienas beigās protams kases atskaites un žurnāla sarakstīšana. Kā arī preču pieņēmšana, pavadzīmju apstrāde.
22.08.2013 20:25 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
un tas viss lielākoties ir par minimālo stundas likmi?
22.08.2013 20:30 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits