Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

kurpes

 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Nesen nopirku kurpes, taču jau sāk bružāties nost krāsa. Vai iet vērsties uz veikalu ar pretenziju ,ja viņiem ir rakstīts vispārīgajā apavu aprakstā (to ,ko dot līdzi visiem apaviem),ka apavs var mainīt krāsu? es jau saprotu- nekādi labi apavi tie nav un nevar pēc neilgas lietošanas jau sākt bružāties krāsa nost! nopērc un pēc pāris nēsāšanas reizēm met ārā!jūtos pamatīgi vīlusies.
ko darīt,ja viņi pasaka- taisīs ekspertīzi un pēc tam pateiks- tā ir lietotāja vaina. man citā apavu veikalā bija,kaut gan 100% tā nebija lietotāju vaina. veikalā darbiniece pati atzinās,ka tāds defekts nevarēja rasties pircēja vainas pēc.
02.08.2013 12:28 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
varbūt kāda var pateikt kā dēļ patiešām var atteikt naudas atgriešanu, apavu remontu?
02.08.2013 12:41 |
 
Reitings 305
Reģ: 18.07.2013
prasi neakarigu ekspertizi ;) nevsi veikla ekspertam. Otrs variants - iegadajies apavus pie tirgotajiem, kas nevelas bojat savu reputaciju.
02.08.2013 12:43 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Nezinu, kā citos veikalos, bet NS Kingā neesmu dzirdējusi, ka kādam pateiktu, ka tas ir ražošanas brāķis. Tur eksperta slēdziens "nēsātāja vaina" ir parasta parādība.. Man radies iespaids, ka pēc viņu noteikumiem apavus nedrīkst nēsāt, bet tikai turēt plauktā smukumam.
02.08.2013 12:44 |
 
Reitings 158
Reģ: 29.01.2009
Nezinu, kā citos veikalos, bet NS Kingā neesmu dzirdējusi, ka kādam pateiktu, ka tas ir ražošanas brāķis.


Mana mamma tur nopirka ziemas zābakus, kuriem pēc trīs dienām riktīgi atlīmējās zole. Viņa aiznesa viņus atpakaļ un viņai pateica, ka zābaki taču nav paredzēti, lai staigātu pa mitru laiku un sniegu :D Bet nu beigās pēc pamatīgas kasīšanās, viņi tos paņēma salabot.
02.08.2013 12:51 |
 
Reitings 734
Reģ: 04.12.2012
Es taisīju ekspertīzi zābakiem, kam pēc mēneša abi purni un papēži bija vaļā, atbilde, ka tā esot bijusi mana vaina. Tas bija Danijā. Apnika skaidroties, varēju jau uz neatkarīgo ekspertīzi nest, bet man vnk bija žēl sava laika un nervu, jo zābaki tāpat vairs valkājami nebija.
02.08.2013 12:52 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Man bija līdzīgi ar rudens zābakiem! Mani, protams, uzjautrina fakts, ka rudens zābaki, zinot mūsu klimatu, nav paredzēti mitram laikam. :D
02.08.2013 12:52 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
šajā veikala apavu aprakstā arī tā rakstīt,ka maz vai jātur plauktiņā:D
apavi nav paredzēti iešanai pa asfaltu, burģi, lauku ceļiem. uz kurieni ar viņiem vispār var ,iet?:D pa dzīvokli nēsāt?:D
tur tik daudz ir nē rakstīts! nedrīkst ,nedrīkst un nedrīkst!:D
pirmā vilšanās bija gabi veikalā,kuru apavi arī ātri sāka plīst.
var jau teikt-fū,neiegādājies apavus uz atlaidēm un pa lēto,taču šiem abiem apaviem pirms atlaides bija ne tā pieticīgākā cena. iedomājies,ja kāds nopērc apavus 60ls (pilnā cena pirms atlaides) ..viņam jau ar apaviem arī radās tādas pašas problēmas kā man pēc neilgas nēsāšanas. viņiem arī pasaka- tā ir Tava vaina,ja otrajā dienā jau apavs sāk bojāties,plīst:D?
02.08.2013 12:59 |
 
Reitings 125
Reģ: 29.07.2013
Manai draudzenei nesen bija tā, ka apavi saplīsa apmēram pēc 4 stundām. Aizgājām uz veikalu, lai atdod naudu. Viņa pasaka, ka viņi redz naudu neatdod. Var ņemt citas kurpes, vai šīs sataisīt. Mēs sakām, ka pēc patērētāju tiesībām mums ir trīs iespējas :
1. saņemt naudu;
2.pieprasīt, lai labo apavus;
3.ņemt citus apavus.
Šī saka, ka viņa NEKO par tādām patērētāja tiesībām nezina.
Ok, piezvanām uz patērētāju tiesību biroju. Izstāstām visu. Mums pasaka, ka taisnība ir mūsu pusē. Pēc tam zvanām tā veikala īpašniecei - pastāstām visu + pieminam, ka ja nesaņemsim naudu, tad iesaistīsies patērētāju tiesību birojs. Šī bija uz mutes un pateica, lai ejam pēc nauda uz veikalu. Aizgājām, paņēmām naudu un tajā veikalā vairāk neejam un saviem radiem utt arī neiesakām!

Galvenais ejot uz turieni sakumā izpētīt likumus. Lai var piesaukt kādus pantus utt. Lai redz, ka nav atnākuši muļķīši, kurus varēs piemānīt. Jo mūsu gadījumā izskatījās, ka pārdevēja cerēja, ka vnk piečakarēs mūs.
02.08.2013 13:10 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Drupatiņa ! būs jāņem vērā Tev ieteikums!
ja viņi teiks- jātaisa ekspertīze, jāgaida mēnesis un tad uzmetīs un pateiks-tā ir Tava vaina?:D teikt- nē,es nesīšu pie privāta speciālista,lai novērtē apavus,kaut gan negrasos tā darīt? tas var,kaut ko veicināt. negribas mēnesi gaidīt un saņemt atbildi-nē!:D gribu saņemt atpakaļ naudu un iet pirkt citus apavus
02.08.2013 13:14 |
 
Reitings 1205
Reģ: 21.05.2012
Cik tad jums tie apavi maksāja, ka tāda brēka veikalā jāceļ?
02.08.2013 13:19 |
 
Reitings 125
Reģ: 29.07.2013
Ej ar čeku un saki, ka pagājušas tik un tik dienas. Ka es ļoti neapmierināta ar kvalitāti un vēlies atpakaļ naudu. Ja viņa saka, ka nē, tad muldi, ka esi zvanījusi uz patērētāju tiesībām un, ka Tev pateica par šiem trīs variantiem. Saki, ka ja nespēs panākt vienošanos, respektīvi, ka atdod naudu, tad iesaistīsies patērētāju tiesību birojs. Atliek cerēt, ka viņiem ar šo penteri pietiks. :D
Un vispār Tu vari uzzvanīt uz patērētāju tiesību biroju un pastāstīt, kas un kā. Pajautāt kā rīkoties. Tur parasti visu jauki pastāsta! :)
02.08.2013 13:24 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Pormifē! es dēļ 20ls celšu brēku. tie ir vasaras apavu. man arī 20ls ir nauda.
02.08.2013 13:25 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
Man veikalā "Aleksandra" mēnesi valkāti ziemas zābaki (pirkti par Ls 71.99) sāka jukt ārā. Aiznesu atpakaļ, uzrakstīju iesniegumu, ka gribu naudu atpakaļ. Pēc pāris dienām zvanīja viņu eksperts un atzina, ka tas ir brāķis. Piedāvāja remontu un kompensāciju Ls 30 apmērā. Es atteicos un naudu man atgrieza bez jelkādiem kašķiem:)
02.08.2013 14:00 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
piezvanīju un painterējos. teica,ka visdrīzāk ir vaina nepareizā materiāla izvēle kurpēm. painteresējos par neatkarīgo par neatkarīgās ekspertīzes veikšanu..ja būs veikala vaina-par ekspertīzi jāmaksā veikalam, bet ja pircēja - pircējam būs jāšķiras no 27-30ls.
veikalā man atteica apmaiņu pret citiem apaviem, naudas atgriešanu. pateica,ka var citu sīku defektiņu salabot,kurš mani neuztrauc:D it kā jau no vienas puses ir maza pretīmnākšana ,jo piedāvā defektiņu salabot,taču no otras... protams,ka teica ,ka tā mana vaina ,jo nemāku apavus nēsāt ,jāsmērē aizsargkrēms..es jau viņu veikalā krēmu biju nopirkusi,ko arī pateicu..normāliem apaviem nekas neparādītos pēc pāris stundu nēsāšanas,ja arī neko nesmērētu.
nākamajā nedēļā aiziešu uz patērētāju tiesību centru.
biju pie kurpnieka un teica,ka būs jākrāso visa kurpe un viņš neiesaka šo visu ņemšanos (veikt krāsošanu) dēļ šīm kurpēm.
tā jau ļoti patīk kurpes..,taču apzinos,ka pēc pāris nedēļām būs pavisam metamas ārā,ja jau tagad nāk krāsa nost un būs naivs tādas nēsāt.

ieliku bildi..ne manu apavu, taču ar līdzīgu problēmu. tuvākajiem apaviem ir,ta kā sarkana švīka, nobrāzums..gribēju uzzināt Jūsu viedokli vai netaisu brēku par neko, niekiem? pieņemsim,ka šī sarkanā svītra ir kurpju apakšējā krāsa..
02.08.2013 18:10 |
 
Reitings 500
Reģ: 26.08.2012
Man eiz gadijās šādi: Es dēvos uz NS KING un pa 60 Ls iegādājos skaistus zābaciņus,pardevējas bija ļoti laipnas kad pirku! Aizbraucu mājās un pamaniju ka zole ir atlipusi,veikalā neievēroju,nu nekas nākamajā dienā aiznesu zābaciņus atpakaļ,parādiju pārdevējai man bija gan čeks gan garantija,viņs neapmierināta sāka man kko teikt ka esmu vinus sastaigājusi un zābakus pati sabojājusi bet es pat nebiju viņus uzvilkusi, tā nu viņa neapmierināta 30 minūtes centās mani aizraidīt ar visiem zābakiem prom,bet es neatlaidīgi stāvēju un teicu ja viņa negrasās zābakus sūtīt uz remontu lai atdod naudiņu,nu un beigās viņa zābakus paņēma teica ka aizsūtīšot uz remontu.Man pa pastu atnāca zīmīte ka varu iet zābakiem pakaļ,teikšu godīgi izskatijāss drausmīgi,zole bija ar līmi neprofesionāli salimēta un pēc nedēļas atkal bija atlipusi,kopš tās reizes man par NS KING nav labs viedoklis!!
02.08.2013 18:23 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
es jau iedomājos,ka drīz man apavi būs raibi kā dalmācieša sunīši,jo augšā arī pamanīju,ka nāk krāsa nost neviss tik lejā,kur teorētiski varētu vēl piekasīties - atsiti pret ietves malas. vai patiešām normāli apavi jau tik ātri nobružājas? kaut kā neticas.
nopirku citā veikalā apavus pirms divām nedēļām un viss vēl ir kārtībā. nekas nekur neplīst,krāsa turas, kaut gan es pat šiem neesmu vēl nopirkusi aizsargkrēmu apaviem:D šie gan ir ādas. tie gan bija mazliet dārgāki. gribēju divus apavus- vienus izejamos, otru tādus ikdienas..ikdienas man ilgāk nokalpos nekā izejamie..žēl:(
02.08.2013 18:31 |
 
Reitings 781
Reģ: 11.02.2010
jā, par NS Kingu arī dzirdētas sliktas atsauksmes. Draudzene aiznesa pēc 2 dienu nēsāšanas, sūdzējās, beigās paņēma tās kurpes un aizsūtīja labot. Pēc mēneša saņēma atpakaļ kurpes ar vnk kaut kādu super līmi slīmētas (to pat par līmēšanu nevar nosaukt, bet vienkāršu līmes uzķepēšanu) un tā pat nebija salabotas tajā vietā, kur bija rakstījusi protokolā vai kur tur īsti jāraksta (sūdzība?) bet nu jā.. arī pati tagad cenšos tur nepirkt kurpes. Lai gan pirms 2 gadiem nopirku tur kurpes (tādas balles tipa) un man vēl joprojām valkājas (ptfū, ptfū, ptfū) :D
02.08.2013 18:52 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits