klientu apkalpošana LV

 
Reitings 903
Reģ: 26.03.2009
Sveikas! Pēdējās nedēļas laikā saskāros ar 4 gadījumiem, kad klienta apkalpošana bija zem katras kritikas!
Sanāca pabūt skaistumkopšanas salonā, kurā bija ļoti rupja nagu meistare. Tas pats bija vienā ziedu vairumtirdzniecības bāzē, kur meklējot rozes, pārdevēja nikni jautāja, ko es vispār te no viņas vēlos un ka viņai viss ir apnicis, viņa strādā jau no paša rīta un vairs nav spēka neko skaidrot un rādīt! Tas pats bija ziedu tirdziņā pie Coyotiem, tur pārdevēja bija šausmīgi neapmierināta, kad draugs palūdza uztaisīt vēl 2 ziedu pušķīšus (pārdevējai bija palicis tikai 1 tāds, bet vajadzēja kopumā 3 gab), pie reizes viņa arī pateica visu, ko domāja par manu puisi un vakar bijām Forumcinemas, kur kasiere bija galīgi neapmierināta, kad draugs uzjautāja par biļetēm...
Es pati ikdienā apkalpoju klientus, tāpēc man nav saprotams, kā var ar tādu attieksmi strādāt! Mani uz vietas atlaistu, ja es kaut kā rupji atbildētu klientam! :D Es varbūt vēl varētu saprast, kad atbild bez smaida un apkalpo bez īpaša entuziasma, bet ne jau nu sāk personīgi aizvainot klientu, runājot rupjības!
Kā ir ar jums? Esat saskārušās ar rupju apkalpošanu ?
08.07.2013 11:17 |
 
Reitings 274
Reģ: 29.01.2009
Uzskatu, ka apkalpošana ir ļoti zemā līmenī. Un vainīgi pie tā ir lielākoties darba devēji, kuri neapmāca darbiniekus.

Es vienmēr aizrādu, kad kasieres RIMI vai MAXIMĀ, kur tas ir visbiežāk, sviež manis nopirkto pārtiku. Nav patīkami ēst, piemēram, saldējumu ar sasistu glazūru. Piemājas IKI vispār pārdevējas nekad nesveicinās.

Tad kafejnīcās, ja neko nepasūti, ko tad te sēdi.
08.07.2013 14:26 |
 
Reitings 11429
Reģ: 02.07.2013
Nav patīkami ēst, piemēram, saldējumu ar sasistu glazūru.

Ja sasistu manu saldējumu, es to apmainītu.
08.07.2013 14:28 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Man tas : Labdien ir tik pierasts, kad es automātiski atsveicinos.
Vienreiz eju iekšā Drogās un tajā pašā mirklī pārdeveja pie kases saka klientam : labdien un es protams atsveicinu :D
Tāpat man automātiski iet : Nē paldies :D
08.07.2013 14:33 |
 
Reitings 317
Reģ: 19.02.2011
Visādi ir gadījies. Dažreiz šķiet, ka vienkārši nepatīku cilvēkiem.
Skolas kafejnīcā pārdevēja sāka uz mani kleigt par to, ka neesmu viņai atgādinājusi, ka klienta, kurš pirka pirms manis, pica mikroviļņu krāsnī būs gana uzsildījusies. Strīdējos pretī, ka tas nav mans pienākums. Biju ļoti šokēta.
Tāpat arī pie skolas ieejas tika likts "bruģis". Parodija ne bruģis. Steidzos ārā no skolas un uzkāpu kur nevajadzēja. Strādnieks dusmīgi sāka bļaut, ka esmu akla un man vajadzīgas vel vienas brilles. Tas ļoti sirdī iedūrās, jo redze nav no labākajām.
Mammai ir bijusi pieredze, kad zvanīja pieteikt ārstu un māsiņa pacēla dusmīga, jo ārā esot karsts, bet viņai jāstrādā.
08.07.2013 14:34 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
Jā, stacijas wc ir "foršas", esmu ar šad tad tur izlamāta, bet vajadzības dara savu un turpinu tur iet :-D

Aenize, ko tad Tu sēdi kafejnīcā,ja neko nepasūti? Tomēr ir cilvēki,kas grib tur iet un paēst, bet visi galdiņi aizņemti,jo vairāki izdomājuši ieiet pasēdēt.
08.07.2013 14:37 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
Pie manas ģimenes ārstes arī ir briesmīga attieksme no visām tām feldšerēm,māsiņām. 1x aizgāju ar iesnām un tā māsiņa uzbļāva ko es te tik ar iesn
08.07.2013 14:39 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
Pie manas ģimenes ārstes arī ir briesmīga attieksme no visām tām feldšerēm,māsiņām. 1x aizgāju ar iesnām un tā māsiņa uzbļāva ko es te tik ar iesnām nāku, pāris reizes ir atteikušas laist pie ģimenes ārsta,kaut arī gribēju viņas konsultāciju.
Mammai tā pati māsiņa 1x sāka bļaut virsū,ka viņa tēlo,ka sāp roka,jo ir taču visādas masāžas un potes izmēģinātas.
Riebjas iet pie ģim. ārsta, bet,ja eju,tad cenšos tās māsiņas nolikt pie vietas,jo viņu neapmierinātībā man nav jāklausās.
08.07.2013 14:42 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Aenize.
Nav pieklājīgi aiziet uz kafeinīcu sēdēt un neko nepasūtīt. Kaut vai ūdeni, vai kafiju padzerties var paņemt.
Vispār pirmo reizi dzirdu, kad kāds tā dara!
08.07.2013 14:47 |
 
Reitings 524
Reģ: 28.05.2013
nu jā, par ģimenes ārstu medmāsiņām arī ir savi stāsti.
piezvanu, lai pierakstītos, uzreiz jautā-a ko vajag?
tā it kā, es nezinu, man būtu jābūt ar nezkādu problēmu,lai varētu pierakstīties.... tracina ļoti
08.07.2013 14:52 |
 
Reitings 2295
Reģ: 29.01.2009
Ja, ieejot veikalā, man prasa "Vai varu jums palīdzēt?", vienmēr paprasu pretī, kā tad viņa man var palīdzēt. Diemžēl vairumā gadījumu, pārdevējas kaut ko nošķobās un saka, nu nezinu... a ko jums vajag... Bet ir arī tādas, kas uzreiz uzķer to domu un prot uzreiz arī piedāvāt, kaut vai piedāvā visjaunākās atvestās smaržas vai kaut ko no apģērba, kas ietu klāt man esošajam. Tādas man patīk :) Ne visi cilvēki ir dzimuši pārdevēji, tur tiešām jābūt īpašām prasmēm.
08.07.2013 14:53 |
 
Reitings 1242
Reģ: 29.01.2009
Nav gadījies, kad personīgi aizskartu, bet šodien man vienkārši apbrīnoja Supernetto kasieres.
Pienācu pie kases, priekšā man kādi 2 cilvēki.
1. Ne ar vienu nesasveicinās
2. Savā starpā ar kasierēm sabļaustās par privātām lietām - kad ar ko samainīties, cik samaksāt par to utt.
3. pēc naudas atdošanas man, pateicos, un pretī neko nesaņēmu. Un tā tik turpina ķiķināt, ka viņai vispār jābūt brīvdienai, un mainīsies tikai tad ja viņai tā kasiere samaksās dubultā...hi hi ha ha.
4. Neizturēju un pateicu, : "vai šīs sarunas nevar veikt ārpus sava darba laika vai pusdienu pārtraukumā, jūs tomēr apkalpojat klientus. PAldies."
Pretī saņēmu saniknotu skatienu un pokerface.
08.07.2013 15:00 |
 
Reitings 4258
Reģ: 18.06.2012
nu jā, par ģimenes ārstu medmāsiņām arī ir savi stāsti.
piezvanu, lai pierakstītos, uzreiz jautā-a ko vajag?
tā it kā, es nezinu, man būtu jābūt ar nezkādu problēmu,lai varētu pierakstīties.... tracina ļoti

Vai tad tas nav normāli? Ir taču jāsaprot vizītes mērķis. Man, piemēram, lai dabūtu kādu zīmi, izziņu vai lai uztaisītu asins analīzes, nav nepieciešams ģimenes ārsts, bet gan māsiņa. Savukārt pie ģimenes ārsta tieku ar slimībām, turklāt, ja ir pilns, bet man ir slikti un izstāstu savu sliktumu pa telefonu, mani pieraksta uz citu dienu, bet pasaka, kādas zāles varētu dzert un ko darīt. Man tas šķiet operatīvi, nevis vnk pierakstīties pie ģimenes ārsta nepainformējot, ko tev vajag.
08.07.2013 15:11 |
 
Reitings 1951
Reģ: 17.03.2009
Ja man arī nav pacietības ar kaut ko ņemties, tad tas ir ar sliktu apkalpošanu un es ar viņiem ātri tieku galā.

Ja man sāk rādīt savu raksturu un neapmierinātību, tas es pieklājīgi un mierīgi pajautāju, vai varu runāt ar kādu citu, kurš būtu mazāk aizkaitināts ar savu darbu un būtu spējīgs mani apkalpot pieklājīgi. Parasti nīgrais darbinieks protas un sāk uzvesties normāli.
08.07.2013 15:24 |
 
Reitings 524
Reģ: 28.05.2013
Susanna - nepaskaidroju jau kādā tonī man to vienmēr pasaka. ok, es saprotu, ka ir aizņemtas, īpaši ziemas sezonā, bet tāpēc nevajag bļaut virsū!

un vispār, ja man vajag izziņas vai ko tādu, ko var izdarīt māsiņas, es nemaz nejautāju pierakstu pie ārsta. tas tā kā loģiski būtu, ne? :)

un man bieži atbildot, kas par vainu neko nekonsultē telefoniski. pasaka,ka tajā un tajā dienā var nākt, vai arī nākt sēdēt rindā, ka VARBŪT mani pieņems.
08.07.2013 15:38 |
 
Reitings 1951
Reģ: 17.03.2009
Varbūt smalkākajos restorānos viss ir perfekti
\

Pat ne tuvu tā, diemžēl! Ļoti bieži nākas saskarties, ka viemīļi par klientiem aizmirst, kaut ko sajauc, izsaka dažādas piezīmes nevietā.

Pēdējais gadījums bija visai interesants. Aizejam vakariņās, un pie ēdiena vēlējāmies paņemt vīna pudeli, es viesmīlim saku, ka mums vajadzēs tādu un tādu pinot grigio uz ko viņš atbild, ka viņam ir labāks piedāvājums un viņš atnesīs mums pagaršot. Es vīnu pagaršoju un saku, ka man tas pie sirds neiet, tāpēc paliksiem pie tā paša pinota, uz ko viņš atbilt- nu ja, kāda atšķirība no kā piedzers. Es paliku šokā un tāda apkalpošana man neliekas pieņemama!
08.07.2013 15:40 |
 
Reitings 3146
Reģ: 30.12.2012
Neesmu saskārusies ar neko tādu, ne LV, ne arzemēs. Varbūt tavs draugs ir super kaintinošs, ja jau tik daudzus paspējis izbesīt :D
08.07.2013 16:18 |
 
Reitings 1496
Reģ: 12.09.2009
Es uzskatu - ka tu pret citiem , ta citi pret tevi. Pati paslaik stradaju klientu apkalposanas sfera un dazreiz gadas tadi klienti , ka gribas vnk mest pa galvu ar akmeni un nodedzinat to vietu lidz ar pamatiem :D BET - es vienmer atceros, ka cilveki ir dazadi un parsvara burksketaji ir nelaimigi cilveki ar milzum daudz problemam un kontaktejoties ar apkalpojoso personalu, iespejams, viniem ta ir vieniga vieta, kur izgazt savas emocijas, jo cilveks tac uz ielas pagriezisies un aizies. A te - spiesta komunikacija. Un nekad neesmu nolaidusies zemak pa zemi un atlavusies gan no savas puses letes kaa administrators, gan kaa pircejs , apvainot otru ar rupjiem vardiem vai , nedod Dievs, personigiem uzbraucieniem. Un sava darba esmu ieverojusi, ka tie pretigie klienti lenam "atkrit" no musu klientu loka, nezinu, laikam nedabun preti to pasu agresiju, ko dod. Dabun tikai neitralu attieksmi un pec tam pasi nokaunas ka apsezas kaa ignas ar peleku pargrieztu seju, ja taja pasa laika ienak kads saulains smaidigs cilveks , kuru es apkalpoju ar tadu pasu attieksmi! Un tad vinus man pat paliek zeel, ka cilveki kaa cilveki forsi smaidigi a tie tur sez kaa pasaules atstumti ar sapju pilnam grimasem. Nozelojami. Un veel dazreiz es pat varu saprast tas nabaga pardevejas, kuram diena ir desmitiem tadu klientu kuri nak skaidro pardevejam pa vina preci kkadus mistiskus faktus , nezinu, te pat lasot pa tiem krekliem, nu nafig vel uzmest uguni , sakot sarunu , ka nee tas krekls ir slikts, jo pa 3ls un bla bla bla nu tacu ja redzi pasaki, nee paldies, ej meklee pati vai ej uz Stockmann skaties hugo boss kreklus pa 70ls,tur ar savu kvalitati nenosausi greizi, kaa var vsp gribet labu kreklu kkada veikala , kur ir sastopams krekls ari pa 3ls. Jomajo.
08.07.2013 16:20 |
 
Reitings 1221
Reģ: 15.02.2012
ko jūs ņemta galvā tās IKI un maxima kasieres??? un tantiņas maksas tualetē?? comon, meitenes, tur taču nav nolasījušās pašas priecīgākās un laimīgākās personas, strādā, jo citur darbu nevar dabūt... visi esam cilvēki, es nešķiroju, visi darbi labi, bet tas ir ļoti zemi atalgots un grūts darbs, tur jābūt dzīvē izmisumam lai ilgāku laiku tur izturētu..
tas neattaisno nepieklājību, bet neuztveriet tik personiski.
08.07.2013 16:23 |
 
Reitings 136
Reģ: 08.04.2013
Visu nelasīju, bet uzreiz pārņēma nepatīkama sajūta - vai jums nav ienācis prātā, ka apkalpošanas kvalitāte ir saistīta ar motivāciju strādāt? Un kāda motivācija strādāt var būt supernetto kasierei, kas strādā pa 200 Ls mēnesī no 9 līdz 22, un ne tikai sēž pie kases, bet pati arī noliktavā krāmē visas kastes un preces?? Kāda motivācija strādāt ir puķu veikala pārdevējai, kur viņai tur prieks un laime, ja viņa visdrīzāk mēneša beigās labi ja ir pa nullēm .. kur nu vēl salīdzināt ar to kā ir citās valstīs.
Es arī strādāju par klientu apkalpošanas speciālistu, nu, nevar cilvēks būt 24/7 saules stariņš, jo īpaši, ja atnāk kāds klients, kas ir neapmierināts, tu sevi izsmel skaidrojoties ar tādu un tad nu ej un savācies, kad pēc 1 minūtes ienāk nākamais klients, kas no tevis sagaida superlaipnu un pozitīvu apkalpošanu. BET, tāpēc apkalpošanas sfērā ir jāstrādā cilvēkiem, kas proot ar to tikt galā, taču no otras puses jūs nevarat zināt kāpēc tas pārdevējs ir negatīvs, varbūt viņš nevar pabarot savu bērnu vai ir vēl kādas problēmas. Ir jābūt kaut cik empātiskiem, lai saprastu, ir cilvēki, kas vienkārši nesaprot, piemēram, Vulpes...
08.07.2013 16:33 |
 
Reitings 903
Reģ: 26.03.2009
wow, nu gan gara diskusija izvērtās! :D
Amanda - nē, manējais IR saulesstariņš, viņam vispār riebjas strīdēties, vienmēr baigi pozitīvais un neesmu dzirdējusi, ka kādreiz kādam kaut ko uzdirstu virsū! bet es stāvēju blakus, kad viņš palūdza uztaisīt 2 vienādus ziedu pušķīšus un tā pārdevēja vnk uzsprāga!! ;) Un fc mēs bijām ar draugiem, bet kā jau teica - kasiere vnk bija sliktā omā, īsti rupja viņa nebija.
Bet pie nagu meistares skaistumkopšanā un ziedu bāzē bija iegājusi es, nevis mans draugs un saņēmu pretī normālus uzdirsienus.
Vienīgi varbūt tām kundzēm gados bija sācies klimakss, tādēļ viņas bija dikti nepamierinātas apkalpojot gados jaunāku klienti! :D Kas to lai zin!
08.07.2013 16:44 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits