Es uzskatu - ka tu pret citiem , ta citi pret tevi. Pati paslaik stradaju klientu apkalposanas sfera un dazreiz gadas tadi klienti , ka gribas vnk mest pa galvu ar akmeni un nodedzinat to vietu lidz ar pamatiem :D BET - es vienmer atceros, ka cilveki ir dazadi un parsvara burksketaji ir nelaimigi cilveki ar milzum daudz problemam un kontaktejoties ar apkalpojoso personalu, iespejams, viniem ta ir vieniga vieta, kur izgazt savas emocijas, jo cilveks tac uz ielas pagriezisies un aizies. A te - spiesta komunikacija. Un nekad neesmu nolaidusies zemak pa zemi un atlavusies gan no savas puses letes kaa administrators, gan kaa pircejs , apvainot otru ar rupjiem vardiem vai , nedod Dievs, personigiem uzbraucieniem. Un sava darba esmu ieverojusi, ka tie pretigie klienti lenam "atkrit" no musu klientu loka, nezinu, laikam nedabun preti to pasu agresiju, ko dod. Dabun tikai neitralu attieksmi un pec tam pasi nokaunas ka apsezas kaa ignas ar peleku pargrieztu seju, ja taja pasa laika ienak kads saulains smaidigs cilveks , kuru es apkalpoju ar tadu pasu attieksmi! Un tad vinus man pat paliek zeel, ka cilveki kaa cilveki forsi smaidigi a tie tur sez kaa pasaules atstumti ar sapju pilnam grimasem. Nozelojami. Un veel dazreiz es pat varu saprast tas nabaga pardevejas, kuram diena ir desmitiem tadu klientu kuri nak skaidro pardevejam pa vina preci kkadus mistiskus faktus , nezinu, te pat lasot pa tiem krekliem, nu nafig vel uzmest uguni , sakot sarunu , ka nee tas krekls ir slikts, jo pa 3ls un bla bla bla nu tacu ja redzi pasaki, nee paldies, ej meklee pati vai ej uz Stockmann skaties hugo boss kreklus pa 70ls,tur ar savu kvalitati nenosausi greizi, kaa var vsp gribet labu kreklu kkada veikala , kur ir sastopams krekls ari pa 3ls. Jomajo.