Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

AirBaltic un lidojumu pārcelšana

 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
Sveikas! Tātad, kārtējo reizi AirBaltic ir pārcēlis manu lidojumu (3 no visām 3 reizēm). Brīdī, kad viņu pārcēla sistēma piedāvāja vai nu pieprasīt naudas atgriešanu, vai arī vakara lidojumu. Apstiprināju lidojumu, jo to atcelt nevar. Pašlaik sāku pētīt vilcienu sarakstu, lai tiktu mājās no lidostas, un - pārsteigums! - vilciens tikai no rīta, jo ielidoju pārāk vēlu (sākotnējais laiks, uz kuru ņēmu biļetes bija no rīta un viss bija ok). Jautājums sekojošs - vai ir vērts vērsties pie AirBaltic pārcelt lidojumu (bez papildus samaksas), balstoties uz to, ka viņi paši bez izvēles iespējām pārcēla manu lidojumu? Jeb tā ir lieka laika izšķiešana?

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze? Nav man vēlēšanās trešo reizi lidostā pavadīt nakti.
08.06.2013 23:38 |
 
Reitings 1492
Reģ: 14.04.2013
Tu gribi, lai Tava vilciena dēļ maina reisus?! :D
08.06.2013 23:40 |
 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
Ne gluži. Vēlos, lai man pamaina lidojuma laikus tā, lai nav jāielido naktī. Domāju, ka atradīsies reisi uz rīta laiku.
08.06.2013 23:42 |
 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
up
09.06.2013 00:08 |
 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
neviena?
09.06.2013 10:37 |
 
Reitings 8189
Reģ: 02.02.2010
mēģini, jo kā gan savādāk tu uzzināsi kā būs:)
09.06.2013 10:39 |
 
Reitings 3278
Reģ: 18.02.2009
Vai jau mēgināji viņus sazvanīt? Domāju, ka tur sniegs vispareizāko atbildi ;)
09.06.2013 10:40 |
 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
Pēdējo reizi kad bija pārcelts lidojums, mēģināju viņus sazvanīt, bet neveiksmīgi. Aizraksīju e-pastu ar problēmas izklāstu, man atbildēja pēc 5(!) dienām ar tekstu "Paldies, ka sazinājāties...Jūsu lidojums ir tad un tad, tikos un tikos". Respektīvi caur e-pastu kaut ko risināt ir bezjēdzīgi, tāpēc gribēju uzzināt, vai kādai ir bijusi līdzīga pieredze pirms zvanu un bendēju nervus.
09.06.2013 10:44 |
 
Reitings 5115
Reģ: 03.06.2011
Ir, ir vērts! Mana mamma daudz pētījusi visu šo AirBaltic patvaļu ar reisu mainīšanu 5x un teica, ka, ja piesauc attiecīgos ES likumu pantus, tad viņiem Tev ir jānodrošina kaut ar5x pārsēšanos, bet ielidošanas laiks +/- laikā, kad Tu izvēlējies, pērkot biļetes.
Es tikai sīkāk neko nezinu, jo savu ceļojumu vienkārši pārbīdīju par 1 dienu. Man arī bija situācija, ka nopirku biļetes, lai ap pusdienas laiku būtu Parīzē (varētu uzreiz iečekoties viesnīcā), bet atpakaļ lidojums vakarā. Ideāli saplānots. Tad šie pārcēla, ka izlidošana no LV vakarā, bet no Parīzes - no rīta. Respektīvi - 2 zaudētas dienas, bet par viesnīcu tāpat jāmaksā. Par laimi vienojāmies, ka ar 1 dienas nobīdi gan turpceļā, gan atpakaļceļā tie laiki bija +/- tādi, kādus vēlējos. Citādi biju kaujinieciski noskaņota, lai mamma palīdz man izcīnīt to, kas man pienācās, jo nebūtu bijusi gatava naudas atgriešanai - man nav nepieciešams uz 4 mēnešiem kreditēt airBaltic ar bezprocentu kredītu, savus brīvos līdzekļus iesaldējot pie viņiem.
09.06.2013 10:49 |
 
Reitings 5115
Reģ: 03.06.2011
Tāda viņiem politika - uz e-pastiem atbild novēloti (lai gan mana mamma atrada vienu e-pasta adresi, uz kuru normālā laikā atbildēja), jo gaida, kad Tu zvanīsi uz to maksas tālruni. Cena jau tur arī par minūti bija labā. Grib tikai no visiem kaktiem naudu izkrāpt.
09.06.2013 10:50 |
 
Reitings 1376
Reģ: 22.09.2009
Uz kurieni tu lido?
09.06.2013 10:53 |
 
Reitings 1283
Reģ: 02.09.2012
Paldies par padomiem, tuvākajās dienās noteikti vērsīšos ar pamatojumiem pie AirBaltic. Cerams, ka izdosies.
09.06.2013 13:18 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits