Man bija līdzīgi. Laukos lēnā neta dēļ sanāca, ka pievienoju vienu lieku preci. Vairākas reizes rakstīju pārdevējam, viņš neatbildēja. Beigās vēl atvēra pret mani lietu, es jau biju pamatīgi nokaitināta un kārtējā vēstulē piedraudēju, ka samaksāšu par šo lietu ( nebija jau liela summa), bet salikšu visām 3 no viņa pasūtītajām precēm sliktus feedbackus par tik sliktu komunikāciju ar pircēju. Nākamajā dienā lieta pret mani bija atcelta, pirkums arī atcelts un vēl atvainošanās vēstule :D
Īstenībā tā kā tā tomēr bija mana kļūda, es jau biju gatava samaksāt par to preci, ja pārdevējs negribētu atcelt manu pirkumu, tikai ņemtu citu krāsu. Bet nu komunikācija ar vinu bija pilnīga nulle, tad man nekas neatlika kā piedraudēt ...