Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Ļoti noderētu iedvesma vai kārtīgs pagrūdiens..

 
Reitings 3
Reģ: 07.04.2013
Sveikas, meitenes, šajā ne pa visam ne pavasarīgajā pēcpusdienā.

Labu laiku jau sēžu un lauzu galvu par studijās uzdoto Filozofijas un profesionālās ētikas eksāmena darbu. Varbūt kādai meitenei iešaujas prātā kāda laba tēma par kuru uzrakstīt eseju. :)

Lūk kādas prasības-
Noslēguma pārbaudes darbs: sagatavot vienu ētisku, ar skolotāja profesiju saistītu jautājumu/ pretrunu/dilemmu, kas jūs intriģē vai nodarbina. Sniedziet savu risinājumu pretrunai vai pamatojumu jautājuma nozīmībai, teorētiskajā diskusijā iesaistot vismaz 3 autorus – kā autori redz šīs problēmas risinājumu, paskaidrojot, kurām atziņām jūs piekrītat un kāpēc.

Būšu tik tiešām pateicīga par noderīgiem ieteikumiem, jo pagaidām visi mani filozofējumi ir tikuši izbrāķēti. :( Tēma jau nav no tām grūtākajām, bet nevaru atrast tādu, par kuru varētu filozofēt esejas garumā.
07.04.2013 16:51 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Varbuut kaut ko par teemu kaa skolotajam reagjet uz manaamu vardarbiibu gjimenee? Vai par to, ka beernsm ir attistibas probleemas vecaaku vainas deelj un kaa teikt to vinjiem?
07.04.2013 16:59 |
 
Reitings 28
Reģ: 06.04.2013
1. Skolotājs ka uzvedibas modelis skoleniem. Un ja skolotajs ir ne tas labakais paraugs?
2. Skolotaja personiga patika/nepatika pret kadu no skoleniem un ta izpausmes darba
3. Skolotaja personigo/politisko utt. uzskatu uzspiesana skoleniem (jo ir viegli ietekmejami objekti)
4. Skolotajs + skolens = romans :D

Manuprat, lielaka dilemma ir starp ideju par skolotaju ka objektivu/neitralu zinasanu nodeveju un starp faktu, ka skolotajs ir cilveks ar savu EGO/ES utt un nekad nebus objektivs/neitrals paraugs
07.04.2013 17:01 |
 
Reitings 3615
Reģ: 01.09.2009
Kāds varētu būt skolotāja rīcības modelis, ja klases kolektīvā vērojama fiziska un/vai morāla vardarbība skolnieku starpā?
07.04.2013 17:03 |
 
Reitings 3
Reģ: 07.04.2013
Vau, Meitenes! Tik lielu atsaucību nu gan negaidīju!
Tagad jāmeklē par kuru no šīm tēmām filozofi spriedelē visvairāk. Jo grūtākais tēmai piesaistīt autorus, bet varbūt arī nē.


Milzīgs paldies!!!
07.04.2013 17:06 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Es rakstītu par citu jautājumu. Nemācēšu noformulēt vienā teikumā, bet doma tāda:

Klasē vienmēr ir grūtgalvīši, kam lēni pielec, tie kas nemācās, jo viņiem nekas neinteresē, slānis ar vidusmēra bērniem, un pāris gudrīši, kam viss interesē vai ātri pielec.

Es pētītu, kādu līdzsvaru/balansu/proporciju ieteicams ievērot slokotājam pasniegšanas ziņā, t.i., ja "vilkt" vājākos, gudrākie sāks neko nedarīt aizgarlaicības, plus, tiks izcūkāts gudrāko potenciāls. Ja strādāt "uz" gudrākajiem, tad vājākie nesapratīs neko, un tas arī nav labi. Kā atrast to balansu starp to, lai attīstītu gudrākā gala potenciālu, bet galīgi nenorakstītu grūtgalvīšus.

Autorus ieteikt nemācēšu :)
07.04.2013 17:49 |
 
Reitings 3
Reģ: 07.04.2013
šī tēma arī būtu pat ļoti laba, būtu, kur palauzīt galvu, vienīgi ar to autoru piesaisti.
07.04.2013 17:56 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
57 days tēma ir interesanta, plusā, ja ar laiku ir plāns atteikties no palīgskolām kā šķiras un hm, nespējīgo, kļūs arvien vairāk, un diez vai pie esošās sistēmas kāds dos skolotājiem palīgus, vai mazinās klases, tad tiešām, ko skolotājiem darīt ar 30 dažāda spēju līmeņa galvām. Bet, manuprāt, mūsu valstī atrisinājums var būt tikai teorētisks.
07.04.2013 17:56 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits