Es rakstītu par citu jautājumu. Nemācēšu noformulēt vienā teikumā, bet doma tāda:
Klasē vienmēr ir grūtgalvīši, kam lēni pielec, tie kas nemācās, jo viņiem nekas neinteresē, slānis ar vidusmēra bērniem, un pāris gudrīši, kam viss interesē vai ātri pielec.
Es pētītu, kādu līdzsvaru/balansu/proporciju ieteicams ievērot slokotājam pasniegšanas ziņā, t.i., ja "vilkt" vājākos, gudrākie sāks neko nedarīt aizgarlaicības, plus, tiks izcūkāts gudrāko potenciāls. Ja strādāt "uz" gudrākajiem, tad vājākie nesapratīs neko, un tas arī nav labi. Kā atrast to balansu starp to, lai attīstītu gudrākā gala potenciālu, bet galīgi nenorakstītu grūtgalvīšus.
Autorus ieteikt nemācēšu :)