Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

stress darba vietā?

 
Reitings 76
Reģ: 22.03.2011
Pēdējā laikā izjūtu diezgan lielu stresu darbavietā. Darbs saistīts ar klientu apkalpošanu, cilvēki nāk ļoti dažādi, bieži ar sliktu garīgo un kaut kādam personīgās dzīves problēmām, kuras cenšas uzgāzt man virsū (piemēram, pavecāki cilvēki, kuriem viss šajā valstī un dzīvē ir slikti!). Ja sākumā darbs likās interesants un ok, tad šobrīd man ir apnicis uzklausīt mūžam-neapmierinātos klientus, tiklīdz sāc viņiem kaut ko skaidrot, viņi vēl vairāk satrakojas! Kolēģi mainās ik pēc mēneša, jo ne visi cilvēki var izturēt to stresu un negācijas, bet es šobrīd nevaru nomainīt darbu, jāgaida vismaz līdz vasarai. Dažreiz liekas, ka cilvēks speciāli atnāk pie tevis, lai pateiktu kaut ko pretīgu, izbojātu garīgo un tad viņam paliek labāk! Ir tādi cilvēki.
Ko lai dara, lai mazinātu to stresu? Es it kā neesmu ļoti emocionāls cilvēks, taču ne vienmēr sanāk neņemt visu pie sirds...! :(
Kā jums ar klientiem? Viss mierīgi? :)
03.03.2013 16:14 |
 
Reitings 963
Reģ: 08.05.2010
Ja drīkst zināt,tad par ko tieši strādā?
03.03.2013 16:16 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Es nereaģēju ar negācijām pretī, ja kāds sāk izlādēties, es vienkārši tēloju beigtu zivi :D Vai arī sūtu labas domas tiem cilvēkie, tas ļoti, ļoti strādā, viņi sāk atkāpties, liekas mierā. Galvenais nevajag vēl savu emociju bagāžu iesasitīt.
03.03.2013 16:17 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Viņi to vien gaida, lai dzirdētu ko tādu pretī un cirks varētu sākties. Tā ir, ka reizēm gribas kādam uzbļaut, lai vieglāk paliktu, vnk. nav, kur stresu izlādēt.
Cik tas ir iespējams, neņem pie sirds un laid gar ausīm, jo tu neesi vainīga pie tā, ka viņiem ir neizdevusies dzīve un/vai diena.
03.03.2013 16:25 |
 
Reitings 5115
Reģ: 03.06.2011
Pati nestrādāju klientu apkalpošanā, tomēr mēs šodien tieši ar mammu runājām, cik traki varētu būt dažās vietās strādāt klientu apkalpošanā. Runa bija tieši par, piemēram, Bites operatoriem, bet domāju, ka citās vietās līdzīgi. Pati nevienam speciāli garstāvokli nebojāju, bet cenšos maksimāli izvairīties no kontakta, pasakot, ka mani piedāvātie pakalpojumi neinteresē.
03.03.2013 16:30 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
Ne vienmēr klienti nāk izgāzt žulti,ko dabūjuši citur, varbūt Tava uzņēmuma pakalpojumi vienkārši ir slikti un tāpēc tā nokaitina cilvēkus.

Es pag. ned. arī gāju un bļaustījos uz veikalu,jo ir apnicis,ka mani čakarē jau vairāk kā mēnesi, nav izdarīts darbs laikā ko solīja, tāpēc man jābrauc uz veikalu par velti un jātērē savs laiks. Un tas reāli nokaitina.
03.03.2013 16:35 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Tās pašas kasieres, apkopējas, veikalos tie, kuri izliek preces, VSAA darbinieki, ārsti, visi, visi, kuriem ikdienā ir darbs ar cilvēkiem, dienā saņemt vismaz vienu uzrūcienu. Briesmīgi, ar laiku tas automātiski tiek laists gar ausīm, bet tā pat ļoti nepatīkami, it īpaši, ja neesi vainīgs un centies tam cilvēkam palīdzēt. Ir tomēr grūti tā galīgi nodalīt privāto no profesionālā un negācijas nepaņemt līdzi, bet nu, tas pieder pie darba...
03.03.2013 16:37 |
 
Reitings 76
Reģ: 22.03.2011
Pag.nedēļā bija kārtējais brīnums - atbrauc vīrietis uz manu darbavietu un saka, ka viņam norunāta tikšanos ar Jāni Bērziņu, es saku - ka pie mums tāds Jānis Bērziņš nestrādā, vecis sāk bļaut virsū - kā nestrādā? Man ir sarunāta tikšanās tagad! Es viņam pārjautāju uzņēmuma nosaukumu, izrādās, ka ir SIA ar līdzīgu nosaukumu, bet citā Rīgas galā. Viņš man sāk bļaut virsū, kā gan viņš var zināt kur jābrauc, ja uz mūsu ēkas nav pat adrese un numurs! :D Man vnk wtf, saku, ka ir gan. Šis vēl vairāk satrakojas un pasaka, lai es nesēžu visu dienu pie datora, bet izeju un apskatos, kas darās ārpus darba telpām! :D Un ka tur tiesam nav plāksne ar numuru! Tajā brīdī nezināju smieties vai raudāt. Vnk nevaru izturēt tādus idiotus, pats nezin kur viņam tikšanās, atbrauc pie manis, nolamā mani...
Kāpēc pēc tam, kad saproti, ka esi kļūdījies, vnk neatvainoties un braukt tur, kur ir tikšanās, nevis jālamā darbinieks svešā uzņēmumā, kuram nav nekāda sakara ar tavu idiotismu? :@
03.03.2013 16:57 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
cosmish, nu ir arī idioti :-D Viņiem nav jēgas vispār neko runāt pretī.
03.03.2013 17:00 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
šajā ziņā piekrītu _paris! es tādiem cilvēkiem dažreiz uz rupjību atbildu ko labu(vai arī, piem.,"jā,jums ir pilnīga taisnība!") un tad sanāk, ka visas situācija it kā apgriežas, viņiem vairs nav tas kaifs kaut ko negatīvu runāt:D
03.03.2013 17:05 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Vieglāk ir lamāt un vainot citus nevis atzīt, ka pats ir idiots. :D
03.03.2013 17:45 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
Oi, kad es strādāju līdzīgā darbā, beigās dzēru nomierinošas zāles, lai aizmigtu un neredzētus murgus. Es tiku gan dirst sūtīta, gan par stulbu saukta.
Ar kolēģiem smējāmies, lai šeit strādāju jābūt dzelzs nerviem vai vispār bez nerviem. :D
Vistracinošākais ir tas, ka klienti sadomājušies, ka viņam ir jūra tiesību un pakalpojuma sniedzējam (manā gadījumā - veikalam), jālien no ādas ārā, lai tik viņiem būtu labi. Ārprāts, cik bieži klientam NAV taisnība! :D Neizlasa kaut ko līdz galam, nesaprot, pārskatās, apmaldās, bet pie visa vienmēr biju vainīga es. :D
Zinu 100%, ka šādu darbu vairs nedarīšu nekad. Nu cerams, ka dzīve nepiespēlēs joku "nekad nesaki nekad" un es nebūšu spiesta strādāt tādā vietā.
Tev novēlu, es pat nezinu, stiprus nervus! :D
03.03.2013 17:51 |
 
Reitings 9169
Reģ: 23.02.2012
Pieej tam visam ar humoru un biezjaak smaidi. Smaidiigam, laipnam cilveekam braukt augumaa ir neerti. Un ljauj klientam no saakuma nolaist tvaiku. Mieriigi maaj ar galvu, kameer izstaasta saapi un tad tikai pati saac kaut ko skaidrot. Tu vari kaada cilveeka dienu padariit labaaku ar savu attieksmi, vai padariit sliktaaku. Tas atkariigs no tevis.
03.03.2013 18:50 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits