Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Slepenais pircējs meklē darbu!

 
Reitings 76
Reģ: 17.05.2010
Labdien! Meklēju Slepenā pircēja darbu jūsu firmā.
Es varu arī piedāvāt arī noslēpumainā klienta pakalpojumus.
Serviss – ir svarīga mūsdienu cilvēka ikdienas dzīves sastāvdaļa un ekonomikas pamats vairākās valstīs. Mēs visi – pircēji, kas sastopas ar dažādu apkalpošanas līmeni un mums visiem ir savs viedoklis par to, kā ir jāpārdod produkti, apģērbi, sadzīves tehnika, medikamenti, dažādi pakalpojumi.

Bet jebkurš pirkums/pakalpojums tiek pavadīts ar servisu – mēs ēdam restorānos un kafejnīcās, izmantojam frizētavu pakalpojumus, uzpildam mašīnu, apmeklējam sporta klubu, atvēram kontu bankā, ceļojam u.t.t. Un katru reizi personīgi liekam atzīmi sniegtajam pakalpojumam – teicami, labi, slikti, apbrīnojami...Kā var objektīvi novērtēt servisa līmeni?

Servisa līmeņa novērtēšanai, bet turpmāk arī apkalpošanas kvalitātes celšanai eksistē servisa pētīšanas metode Mystery Shopping (Slepenais Pircējs).

Mystery Shopping (Slepenā pircēja) metodika iekļauj sevī informācijas savākšanu par apkalpošanas konkrētajiem gadījumiem servisa organizācijās. Šīs ir pamata nozares, kur Mystery Shopping pielietošana ir visefektīvākā:

Ar cieņu Jūsu Slepenais pircējs.
Tel: 29662955
08.02.2013 15:12 |
 
Reitings 6676
Reģ: 07.02.2009
Nu tu tak nesen taisiji šādu diksusiju...
08.02.2013 15:13 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Un kāds tam visam sakars ar cosmo?
Esmu strādājusi par slepeno pircēju, ļoti patika:)
08.02.2013 15:14 |
 
Reitings 3599
Reģ: 05.09.2012
Kad strādaju apģērbu veikalā, man tā besīja slepenie klienti!!!
Dari visu pēc labākās sirdapziņas, bet vadībai tā pat nekad nav labi! uhh.. uzvelkos pae šito :D
08.02.2013 15:16 |
 
Reitings 3995
Reģ: 11.07.2009
Ciest šitos "slepenos pircējus" nearu. Diezgan zemiski tā, manuprāt.

Es tā nevarētu.
08.02.2013 15:16 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Elīna, ko Tu nevarētu? Gaidīt no kāda labi izpildītu darbu? Jā, vilšanās sanāk, jo reti gadās kāds, kurš tiešām ir laipns un zinošs.
08.02.2013 15:22 |
 
Reitings 76
Reģ: 17.05.2010
Ceru atrast slepenā pircēja darbiņu :)
08.02.2013 15:22 |
 
Reitings 76
Reģ: 17.05.2010
Vairāk info
www.draugiem.lv/slepenaispircejs
08.02.2013 15:32 |
 
Reitings 539
Reģ: 29.01.2009
Es arii gribeetu. Tik daudz nelaipnu, neizpaliidziigu darbinieku, ka ahhhh....
08.02.2013 15:33 |
 
Reitings 76
Reģ: 17.05.2010
Diemžēl Maximas veikalu tīklam esmu nevajadzīgs, viņi manis vietā paņēma firmu, kas reklamē MAximas pakalpojumus
08.02.2013 15:43 |
 
Reitings 3599
Reģ: 05.09.2012
Vinreiz arī man gadījās darbs ar slepeno pircēju (sarunas vidū nojautu, ka viņa tāda varetu būt) .., kad strādāju par pārdeveju, vienmēr cilvēkiem gāju klāt ar smaidu, un ja prasīja, vienmēr centos laipni palīdzēt, jo pašai patīk tāda attiekme veikalos.
Tad nu apkalpojusi šo klienti, pēc labakās sirdsapziņas, jo kliente arī tiesam likās ļoti jauka,...domāju, nu atnāks par mani vadībai super atsauksmes utt. pati priecājos.. :D
Atnāca apraksts, ka neesmu pietiekami smaidījusi, pietiekami ātri nesusi drēbes, neesmu pietiekami interesējusis par to, kādas krāsas viņai patīk un piestāv... vaaa
Nezinu, laikam bija čiekuri aiz vaigiem jāaizbāž, un zem fomas jāuzvelk supermena kostīms...
08.02.2013 16:00 |
 
Reitings 76
Reģ: 17.05.2010
Tad Tev ir bijusi skumja pieredze.
Es gan vienmēr rūpējos kādreiz par labākajām Maximas kasierītēm.
Tiesa gan, tas bija tik sen.
Tagad gan par slepenajiem pircējiem strādā cilvēki no malas, kuri no tā nekā nejēdz :(
08.02.2013 16:17 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits