Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Marketings

 
Reitings 9
Reģ: 28.06.2012
Kāpēc uzņēmējdarbība sākas un beidzas ar mārketingu?

Ludzu izpalidziet man :)
10.01.2013 09:01 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Kā vēsta ne visai sena latviešu atziņa, "māksla nav saražot, bet gan pārdot"

Šī atziņa bieži redzama tvnet komentāros par bezdarbu kā atbilde uz "nu tad sāc savu biznesu un ražo kaut ko!"

Tas tā, uzvedināšanai uz idejām...
10.01.2013 09:06 |
 
Reitings 6676
Reģ: 07.02.2009
Mans minējums ir tāpēc, ka ja neviens par tevi nezinās un netiks radīta interese arī neko nenotirgosi un naudu nepelnīsi... ne????

Nu nav man izglītība vai zināšanas šajā jomā, bet nu...
10.01.2013 09:07 |
 
Reitings 9
Reģ: 28.06.2012
Paldies, ;)
10.01.2013 09:15 |
 
Reitings 1170
Reģ: 05.09.2012
tāpēc,ka lai vispār tiktu galā un izprastu mārketingu ir jāzin svarīga lieta
(to teica mans profesors)
labam mārketinga speciālistam ir jāzin ķīmija,fizika,saskarsme,vēsture,psiholoģija. visas,visas zinātnes, lai varētu izprast cilvēka rīcību, vajadzības.
jo māksla nav tikai pārdot,ir jāsaprot ko Tu pārdod,kāpēc utt.
tajā var izplūst gari un plaši.
10.01.2013 09:25 |
 
Reitings 5481
Reģ: 17.08.2010
No sākuma ir jāizprot, kas ir mārketings? Mārketings ir uzņēmējdarbības pamatā, uz tā balstās preces/pakalpojuma virzīšana tirgū. Bieži vien mēs neapzināmies, ka esam iegādājušies preci/pak.mārketinga dēļ, jo ļoti populārs ir slēptais mārketings. Un pat, lai skaisti izietu no tirgus, arī jāprot mārketings.

Ai, te jau prasās pēc jaunas esejas :D izskatās, ka smēlos ideju jaunai zinātniskai esejai :D
10.01.2013 09:50 |
 
Reitings 9561
Reģ: 12.04.2009
Mārketings varbūt arī no mutes mutē, kas ir viens no spēcīgākajiem, ja strādā kvalitatīvi un labi, pat bez atklātas reklāmas vari sev nodrošināt stabilu klientu loku, un protams tas var arī rast negatīvas sekas, ja gluži vienkārši sniedz nekvalitatīvi pakalpojumu/preces.
10.01.2013 10:06 |
 
Reitings 9561
Reģ: 12.04.2009
Uz šo jautājumu es atbildētu vienkārši-
Tāpēc, ka uzņēmējdarbībā noteicējs ir klients, par šo protams diskutē, jo ir monopoli, kur klients cenu, kvalitāti nenosaka, bet ja runājam par vairums preču/pakalpojumu, tad tomēr klients nosaka savu izvēli, to var ietekmēt pozitīvi mārketings, tikpat labi to var graut mārketings, jo mārketings var būt gan ar pozitīvām, gan negatīvām sekām.
10.01.2013 10:15 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!