Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Seppala. Apavu maiņa

 
Reitings 74
Reģ: 26.06.2012
Sveikas šajā skaistajā sastdienā. :)) Maza problēmiņa. Pirms mēneša nopirku zābakus Seppalā. Tagad tie ir vienkārši nelietojami. Zināju, ka kvalitāti nevaru gaidīt par 23 Ls, tomēr 23 Ls arī ir nauda. Varbūt zināt, vai ir kādas cerības, ka man tos apmainītu vai atdotu naudu?
08.12.2012 17:26 |
 
Reitings 74
Reģ: 26.06.2012
*sestdienā
08.12.2012 17:26 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Jāņem čeks un jāiet runāt. Ļoti lielā mērā tas ir atkarīgs no pārdevējām veikalā (nu, no priekšniecības arī, protams!)
08.12.2012 18:38 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
Reiz gāju uz Daniju mainīt rudens puszābakus par 15ls. Pēc divām nedēļām sāka atlīmēties zole. Viņi naudu neatdeva, aizveda uz ekspertīzi. Vēl pēc divām nedēļām piezvanīja, ekspertīze bijusi, varu braukt. Aizbraucu, man pateica, ka zābaki NAV piemēroti Latvijas klimatam, kas mani, protams, pārsteidza. Uz jautājumu, kāpēc tad LV tādus vispār tirgo, neatbildēja, bet pateica, ka nevajag pa peļķēm lēkāt, tad neplīsīs. :D Piedāvāja salabot. Labi, lai labo. Pēc diviem mēnešiem braucu pati uz Daniju, jo man neviens tā arī nezvanīja, bija jau sasnidzis un pati par rudens zābakiem biju piemirsusi. Lieki teikt, ka kad atkal tos sāku nēsāt, pēc divām nedēļām tie atkal bija cauri. :D
Vismaz zināsi ar ko rēķināties. :D
08.12.2012 19:04 |
 
Reitings 3278
Reģ: 18.02.2009
Man Danijā arī atlīmējās zole un aizmugurē papēža daļa pa vīli nāca vaļā pēc apmēram mēneša valkašanas. Piedāvāja labot, es kategoriski atteicos un viņi man piedāvāja par tādu pašu summu vai piemaksājot, izvēlēties citus, veikalā esošos apavus.
Paņēmu citus.
08.12.2012 19:11 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
Jā, man arī piedāvāja, taču tad jau bija ziema un citi apavi man nebija vajadzīgi, kā arī piemaksāt sanāktu diezgan daudz.
08.12.2012 19:14 |
 
Reitings 127
Reģ: 29.01.2009
Paskaties patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā, kā rakstīt iesniegumu un kareiviski dodies uz Seppalu. Man arī izdila bikses pēc mēneša valkāšanas, kuras biju pirkusi Seppālā. Gāju vienreiz, otreiz, viņi tikai teica, ka veikala vadītāja tieši tikko aizgāja un lai nāku citu reizi. Tas mazliet apnika, paņēmu līdzi likumu zinātāju, kurš pateica, ka rakstīs iesniegumu un ka veikala vadītāja nav nepieciešama blakus, lai to izdarītu. Konkrēti neatceros kā (jo tas bija kādus gadus 7 atpakaļ), bet viņi uzreiz piedāvāja atgriezt naudu.
Ja tiešām tikai mēnesis pagājis, tad vajadzētu atgriezt naudu, paskaties likumos par to ;)
Un nekādā gadījumā neparaksti, ka tu atmaksāsi ekspertīzi, ja viņi grib sūtīt uz to! Jo nu ja saplīsa mēneša laikā, pašsaprotami, ka brāķis! Un to arī uzstāj! ;)
Veiksmi ;)
08.12.2012 19:15 |
 
Reitings 3278
Reģ: 18.02.2009
Pirmā Sieviete - nu man toreiz bija tikai daži lati jāpiemet un smukas kurpes dabūju. :) Tas gan tiešām bija pasen, bet kurpes joprojām man ir :D
08.12.2012 19:18 |
 
Reitings 2728
Reģ: 29.01.2009
Viņi nemaz NEVAR nemainīt tos zābakus pret ko citu par 25 latiem vai salabot tos paši par savu naudu. Bet vispār Tavā vietā es prasītu atgriezt naudu un viss, jo neesi zābakus pat 6 mēn. nēsājusi. PalasiPatērētāju tiesību aizsardzības lapā likumus, lai vari veikalā demonstrēt savas zināšanas un viņi nesāk murgot savu klasisko tekstiņu: nevaram neko atgriezt vai remontēt bez ekspertīzes..ekspertīze maksā ~ 30latus.. ja ekspertīze atzīs, ka zābaki saplīsuši Tavas vainas pēc, tad šie 30 lati būs Tev pašai jāmaksā u.tml. stulbības. Pēc mēneša nēsāšanas apavi vienkārši NEDRĪKST saplīst - lai tik sūta uz savu ekspertīzi un iesniegumā veiklā raksti, ka gribi atpakaļ naudu. Tavā vietā es nepiekristu nekādam remontam, jo kas ir s*ds, to tāpat nevar uzlabot, uzkaisot tam rozīnes.
08.12.2012 19:19 |
 
Reitings 227
Reģ: 26.09.2011
Jebkuriem apaviem ir divu gadu garantija, tev pienākas vai nu atgriezta nauda vai apavu maiņa par tādu pašu cenu vai piemaksājot, BET viņi ir apģērbu veikals ,līdz ar to nezinu vai tas darbojas. Un vai viņi nevadīsies pēc 7 dienu nešanas atpakaļ, ja kaut kas nav kā vajag.
08.12.2012 19:22 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
kas ir s*ds, to tāpat nevar uzlabot, uzkaisot tam rozīnes.

Labi pateici. :D

Aniii - man kurpju skapis jau plīst no apaviem, it īpaši smukām kurpēm. :D
08.12.2012 19:23 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Pirmā Sieviete, fantastisks stāsts! To pārdevēju nekaunību tirgot sūdus ar 800% lielo uzcenojumu...

Pie reizes jautājums viedajām: ko darīt, ja zābaki saplīsuši, a veikals vairs nepastāv? Vērsties pie rāžotāja (Rieker) pārstāvjiem Latvijā?
08.12.2012 19:23 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
becky - ja tie zābaki toreiz nebūtu bijuši tik lēti, turklāt viņus es pat nepirku par savu naudu, būtu kareivīgāk noskaņota. :D Bet nu.. tagad smiekliņš nāk. :D pie viņiem apavus vairs nepērku.
08.12.2012 19:26 |
 
Reitings 2728
Reģ: 29.01.2009
Marija, tam nav nozīmes, ka tas ir it kā apģērbu veikals - apavus taču tirgo. Visām Latvijā pirktajām precēm (izņemot pārtiku, protams,) ir 2 gadu garantija un darbojas vieni un tie paši Patērētājus aizsargājošie likumi.
08.12.2012 19:27 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Pirmā Sieviete, nu tieši tā, neies karot ar pārdevēju caur patērētāju aizsardzības instancēm nelielas summas un laika trūkuma dēļ! Bet ļoti, ļoti žēl, ka preču atgriešanas kultūra un vispār cieņa pret patērētāju, kas ienāk veikalā un atstāj tur naudu ir zema, smaida tikai tad, kad no kartes naudu velk!
08.12.2012 19:29 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
smaida tikai tad, kad no kartes naudu velk!

Tieši tā.
Nesen pirku bērnam silto ziemas kombīti, kas mājās izrādījās par mazu. Trīs reizes gāju uz to veikalu, kad nervi uzdeva un sāku citēt likumus. Pārdevējai uzreiz uzradās attiecīgā veidlapas naudas atgriešanai. :D Besī, kad mēģina iemānīt kaut ko citu, vai piedāvā piemaksāt.
08.12.2012 19:32 |
 
Reitings 3278
Reģ: 18.02.2009
Becky - nav iespēja, ka citur Latvijā viņš vēl ir? Tad pamēģinātu tur aiznest.
08.12.2012 19:33 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Anii, man šķiet, ka nav gan, pajautāšu mammai, lai atsūta man čekā norādītos rekvizītus, žēļ, jo zābaki ir pāris reizes vilkti un pie zoles āda kā ar žileti nogriezta!
08.12.2012 19:37 |
 
Reitings 227
Reģ: 26.09.2011
Becky, Tu ,piemēram pirki Wallkingā Rieker zābakus, bet Wallkings vairs nav un vēlies doties pie Rieker? ja pareizi sapratu Tavu domu ,viņiem nav nekādas daļas par to , ka tev saplīsa. Tur viņi neatbild par to, ka citos veikalos pārdod viņu zīmolus.
08.12.2012 19:40 |
 
Reitings 3376
Reģ: 18.03.2012
viņiem nav nekādas daļas par to , ka tev saplīsa. Tur viņi neatbild par to, ka citos veikalos pārdod viņu zīmolus.

Viņš ir ražotājs, tādēļ lielākā atbildība pienākas tieši viņiem, nevis tirgotājiem.
08.12.2012 19:44 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Marija, nu jā X veikalā pirktie Rieker zābaki saplīsa. X veikals ir likvidēts (to gan man jāiečeko Lursoftā, nav man tagad pašai čeks), ir doma vērsties pie pārstāvja/izplatītāja. Protams, zinot LV tradīcijas, kā mēs ar Pirmo Sievieti jau apspriedām, mani pasūtīs, bet vērsties tāpat vajadzētu. Nu tur reāls brāķis!!!
08.12.2012 19:47 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits