Ieteiktu paskatīties sludinājumos,ko no lietvežiem gaida darba devēji. ir dažādas prasības.
ja zini,kas ir sekretāre, tad Tev visam jābūt ir skaidram:)
ir firmas,kuras pieprasa,lai lietvedis tulko.
pašvaldībās, mazākos uzņēmumos var iztikt ar latviešu valodu, bet daudzās firmās pieprasa ,lai mācētu krieviski runāt ,rakstīt dokumentus..kurām ir sadarbības partneri no citām valstīm vēlas,lai lietvedis mācētu arī angļu valodu, kā arī citas valodas.
ja labi zini latviešu valodu, gramatiku, esi cilvēks,kurš ātri tiek galā ar dažādām situācijām , klientiem ,jo tomēr Tev iznāks ar viņiem kontaktēties, sniegt nepieciešamo informāciju, atbildēt uz telefona zvaniem, esi gatava mācīties likumus kā pareizi noformēt dokumentus, visādus knifiņus par datorprogrammām, tad vari domāt par lietveža profesijas apgūšanu.