No manas pieredzes, pa telefonu viņi nekādas paroles neatjauno. Jāiet tik uz banku. Bet, protams, vispirms var pazvanīt un noskaidrot kārtīgi - pa telefonu neviens nesitīs. :D
Nē ir tā, ka viņš grib man pārskaitīt naudu,t.i. uzlikt uz kartes, lai es caur i-banku varētu pārskaitīt sev.
Parasti atbild uz jautājumu, nevis filozofē!
Par to nobloķēšanu man ir bijis tā, ka 3 reizes ievadīju nepareizu paroli. Parādīja, ka nobloķēts, bet, kad iegāju par jaunu, neko par nobloķēšanu nerādīja. Viss it kā bija dzēsies :)
Pa telefonu swedbanka baigie sūdi, jāiet vien uz vietas tavam draugam un jārunā, tev neteiks ne vārda, jo neesi konta īpašniece un pat ja būtu precēta, neko neteiktu. :D veiksmi!