Elementāri, uz ko tiek pelnīts. Kārtējā lojalitātes programma, un cilvēks par sanķikiem pārdod savus personīgos datus (jo ne jau atlaides ir uz karti, bet uz konkrētu cilvēku) un piesaista sevi, piemēram, Maximai (nu kā es iešu uz Rimi, ja man atlaide Maximā). Un nevis atlaide uzreiz visiem pircējiem, bet tikai tiem, kuriem sistēma tiks klāt (gan jau ar mājas adresi, telefonu reklāmas materiāliem).
Konkurence ir laba lieta, taču man tā kaitina visas privilēģiju kartes utt., gribu redzēt cenu UZREIZ, nevis rēķināt, kur un cik procentu atlaide vienā vai otrā vietā. Būtu labāk resursus ieguldījuši, lai samazinātu kopējo cenu līmeni, bet nē, tas taču neefektīvi, ja uzņēmumam nav garantijas par noteiktu piesaistīto pircēju skaitu.