Lieta tāda, ka gadu atpakaļ LMT dīleru veikaliņā iegādājos portatīvo datoru uz nomaksu. Garantija 2 gadi. Nesen datoram salūza ventilators, tā kā garantija vēl ir derīga, pati taisīt vaļā nedrīkstu, aiznesu uz remontu. Pēc divām nedeļām man zvana un saka "Vai vēlaties saglabāt datus? Ja, tā, tad jums ir jāmaksā 22 ls. " Nu loģiski, ka vēlos saglabāt datus, taču kāpēc maksāt, ja taisu uz garantijas? To arī tai sievietītei centos ieskaidrot, jo arī līgumā nav minēts, ka datu saglabāšanas gadījumā ir jāmaksā šī summa. Ok, šī atbild, ka saprot , taču tas nav no viņas atkarīgs, kā teikt tie remontētāji, tā būs. Es viņai ieskaidroju, lai pasaka saviem remontētājiem, ka līgumā nekas tāds nav minēts, šī atbildēja, labi pateikšot.
Taču šodien atnāk sms : " Labdien, jūsu dators atnācis no remmonta, par datu saglabāšanu jāsamaksā 22. 78" plus taisīja kādu mēnesi to visu.
Mani vnk šitas izbesīja, lai arī summa nav liela, uz ielas tā nemētājas, un kāpēc jāmaksā par garantijas remontu?!
Ko jūs par šo te domājat? vai tas maz ir taisnīgi pieprasīt summu par kuru nekas nav minēts līgumā?