Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Septembra Adore Box

 
Reitings 2
Reģ: 09.10.2012
Mīļās dāmas,
mums ir liels prieks būt šīs kreatīvas un inovatīvās idejas attīstītājiem Latvijā. Mēs vēlamies gūt pieredzi un attīstīt šo ideju vēl tālāk. Galu galā, Latvijas sievietes ir pelnījušas visu to labāko!
Mūsu ceļā ir bijušas pozitīvas lietas, taču jāatzīst, ka ir šoreiz atgadījusies arī negatīva lieta. Dažas kastītes saturēja produktus ar beigušos derīguma termiņu vai derīguma termiņu tuvu beigām. Tā bija neveiksmīga sadarbība ar piegādātāju. Pārbaudot produktu sērijas, izrādījās, ka tajos iemaldījušies šie produkti. Tomēr pēc mūsu aprēķiniem tie ir tikai 10-20 kastītēs.
Bez ierunām, uzņemamies atbildību par šo nepatīkamo incidentu. Mēs darīsim visu, lai to labotu un saprotam šo nepatīkamo situāciju, Jūsu vietā mēs justos tāpat. Tomēr lūdzam sapratni un vienmēr esam gatavi uzklausīt konstruktīvu kritiku, lai kastīti uzlabotu. Galu galā, mums ir viens mērķis - atklāt skaistumu.
Ar cieņu,
Adore Box komanda.
09.10.2012 17:05 |
 
Reitings 4258
Reģ: 18.06.2012
Ļoti apšaubu, ka īsts profils.. Bet ja tā, tad cosmo meitenes ir īstas veiksminieces - visas šīs retās kastes ar veciem produktiem saņēmušas (spriežot pēc tās diskusijas, kur šo apsprieda). :D
09.10.2012 17:07 |
 
Reitings 2805
Reģ: 25.07.2011
Ir oficiāls, ir vēlme - pajautājiet [email protected]
09.10.2012 17:09 |
 
Reitings 4183
Reģ: 06.05.2012
kā nejauši var iemaldīties? :D:D
09.10.2012 17:10 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Zili rudzi, nu vienkārši, tu neesi nekad manījusi, ka arī Rimi un Maksimā vispirs pa rokai tiek iebāztas pakas ar tūlīt beidzamies derīguma termiņu. A ja pērk partiju, "iemaldīt" pāris vecās pudeles - no problem!
09.10.2012 17:14 |
 
Reitings 2728
Reģ: 29.01.2009
Neglīta situācija. Tikpat nesmuka kā pagājušā mēnesī mana pirmā un pēdējā paciņa, kurā bija -1 produkts kā visās citās, ko blogos redzēju!
09.10.2012 17:17 |
 
Reitings 305
Reģ: 29.01.2009
Man ir jautājums, kādā veidā mēs varam apmainīt tos produktus, kuriem ir beidzies derīguma termiņš, vai arī kā var atgriezt naudu par tiem?
Pie tiem produktiem labrāt arī pieskaitītu tās otas, kuras arī ir ieliktas tajā kastītē!
09.10.2012 17:46 |
 
Reitings 277
Reģ: 03.06.2009
Jā, es arī gribētu zināt. Kādā veidā uzņematies atbildību? Kāpēc tas nav pateikts šajā diskusijā?
09.10.2012 18:08 |
 
Reitings 2
Reģ: 09.10.2012
Ar katru pircēju šo problēmu risinam individuāli, tāpēc uzrakstiet e-pastu uz [email protected]
09.10.2012 18:10 |
 
Reitings 55
Reģ: 01.01.2012
AdoreBox, vai tiešām Jūs uzņematies atbildību par neveiksmīgo sadarbību ar piegādātāju? Tad kādēļ šī informācija par vecajiem produktiem ir pieejama tikai Cosmo.lv lasītājām? Kā Jums šķiet, šī foruma dalībnieces ir izredzētās vai arī nekvalitatīvu preci saņēma tikai un vienīgi tās, kas apgrozās šeit? Ja AdoreBox tiešām neko nezinātu un tā būtu tikai un vienīgi piegādātāja vaina, tad jau sen Adorebox.lv lapā būtu atvainošanās un norādes turpmākai rīcībai. Oficiālā lapa klusē. Tas liek secināt, ka krāpšana bijusi apzināta.
09.10.2012 21:26 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Es jau saprastu ja tajās 10-20 kastītēs būtu iemaldījušās piem. Nivea ēnas ar apšaudāmu derīguma termiņu, net nejau varākām kosmētikas lietiņām un cik noprotu arī uz lūpu krāsu krīt aizdomas.

Tas neko labu neliecina...
09.10.2012 21:51 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
P.S.
Pati gan nēsmu saņēmusi šo kastīti, bet intresanta tēma :)
09.10.2012 21:53 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!