Man 12. klasē bija stresains laiks, jo bija personīgā rakstura problēmas, kuras, protams, atspoguļojas arī skolā. It īpaši 1. semestrī palaidos mācībās, daudz sanāca kavēt, visu laiku galvā riņķoja domas "kaut ātrāk pienāktu vidusskolas beigas". Likās, ka pabeigšu skolu un nokārtošu eksāmenus daudz sliktāk nekā to spēju, taču 2. semestra beigās bija šoks par to, ka patiesībā sekmes ir labas, dažviet pat ļoti labas, arī eksāmenus nokārtoju tīri normāli. Katrā ziņā ne slikti.
Mums bija jāmācās, manuprāt, daudz, taču tikpat daudz, cik iepriekšējos gadus - nekādas lielākas slodzes nebija. 11. klasē, kad rakstījām ZPD, slodze šķita daudz lielāka, tad tiešām bija negulētas naktis utt., bet 12. klasē mācību vai eksāmenu dēļ tādu nebija.
Jaunas vielas - protams, tādos priekšmetos kā literatūra, kulturoloģija, psiholoģija, fizika, ķīmija u.tml. bija jaunas vielas, taču tur to tā kā smagumu neizjutu. Smagāk gāja matemātikā (lai arī iepriekšējo gadu ņēmu privātskolotāju, šo normāli spēju pabeigt bez). Latviešu un krievu valodā, šķiet, visus vidusskolas gadus viss gāja uz riņķi un nekā jauna nebija.
Eksāmenu laiks bija diezgan mierīgs (lai gan pēc dabas es stresoju daudz, bet šoreiz uztraukums bija tikai pirms runāšanas daļas), viss šķita kā parasti kontroldarbi (te palīdzēja tas, ka mēs ļoti daudz gatavojāmies, pildījām iepriekšējo gadu eksāmenus un ka mums bija izmēģinājuma eksāmeni). Pirms visiem eksāmeniem pāršķirstīju mācību materiālus, taču īpaši nemācījos. Vienīgais, kam patiesi gatavojos ļoti daudz lasot un iegaumējot, bija vēsture. Vēstures sakarā mani pārņēma nožēla un vienlaikus sapratne, ka vidusskolā bija jāmācās cītīgi arī pirms eksāmeniem. :D
Laikam sanāca ļoti gari. :D