MEKLĒJU CILVĒKU, KURŠ PAR SAMAKSU VARĒTU UZRAKSTĪT KURSA DARBU.
termiņš: 25 septembris
cena: privāti vienosimies!
apjoms: līdz 55 lapām
noformēšanu un pārējās detaļas kad būsim vienojušies.
fragments no tēmas pieteikuma:
Darba tēma SIA „Pure Food” mārketinga vides analīze un attīstības iespējas.
Tēmas aktualitātes pamatojums Lai uzņēmums varētu pastāvēt un konkurēt, tam ir nepieciešams izvērtēt esošo mārketinga vidi, un meklēt attīstības iespējas. SIA „Pure Food” ir uzņēmums kas veiksmīgi darbojas gan Latvijas, gan ārvalstu tirgos. Lai saglabātu savu vietu, ir nepieciešams periodiski izvērtēt un uzlabot mārketinga vidi, un meklēt jaunas attīstības iespējas.
Darba mērķis, uzdevumi, plāns Mērķis: Izpētīt „Pure Food” mārketinga vidi un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai
Uzdevumi: 1) izpētīt mārketinga vides teorētiskos aspektus
2) raksturot SIA „Pure Food” saimniecisko darbību
3) izvērtēt uzņēmuma mārketinga vidi un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai
Plāns: pirmajā nodaļā tiks veikta mārketinga vides teorētisko aspektu izpēte, izmantojot speciālo literatūru. Otrajā nodaļā tiks analizēta uzņēmuma saimnieciskā darbība, trešajā nodaļā tiks izpētīti uzņēmuma mārketinga vidi ietekmējošie faktori ,un izstrādāti priekšlikumi uzņēmuma darbības pilnveidošanai.