Iespējams, tas iztecējušais laiks bija buyer protection termiņš - tās ir parasti 45 - 60 dienas, kurām beidzoties, prece automātiski tiek uzskatīta par saņemtu. Pēc termiņa beigām var pieprasīt tikai daļēju atmaksu. Svarīgi neatzīmēt preci kā saņemtu un atvērt strīdu pirms šī termiņa beigām. Vienlaikus tas ir arī termiņš tam, cik ātri ir jāsaņem prece, ja pārdevējs tajā neiekļaujas, tas jau ir iemesls pilnai naudas atgriešanai pat ja prece ir saņemta nedaudz vēlāk.
Pēdējā laikā, lai pilnībā izvairītos no šādiem strīdiem, pērku preces tikai ar izsekošanas iespēju piegādei, turklāt par to labāk pārliecināties atsauksmēs - īpaši krieviem ļoti patīk smalki aprakstīt cik dienās atnācis, vai varēja izsekot, kādā stāvoklī, kāda kvalitāte utt.