Protams, ka vainīga šajā situācijā ir pati kliente, jo skaistumkopšanas procedūras, piem., vaksācijas, matu krāsošana, skropstu, matu, nagu pieaudzēšana, ir jāveic kā minimus 3 dienas pirms svarīga pasākuma, jo mēs neviens nezinām, kā mūsu āda, nagi un vispār iekšējais organisms reaģēs pret svešķermeņiem, ķīmijām, kur nu vēl, ja procedūra tiek veikta pirmoreiz mūžā. Tā arī ar skropstām.
Bet..
No pakalpoja sniedzēja puses, tomēr ir jābūt kādai garantijai. Vai pirms pieaudzēšanas izrunājāt jautājumus par rekomendācijām, ko drīkst darīt un ko nedrīkst darīt tuvāko dienu laikā, piem., pirts, sauna, peldes, kā arī materiālu sastāvu, iespējamo alerģiju?
Šajā gadījumā, kā minimus, Tev būtu jānoņem viņai skropstas kā bezmaksas pakalpojums, lai saglabātu meistara reputāciju un potencialo klientu skaitu.
Es noteikti atgrieztu arī naudu, ja reiz ir tāda kliente vienreiz pa 3 gadiem. Tie 15 - 25 ls atmaksātos jebkurā gadījumā. Kliente iespējams pārtrauktu negāciju un sliktās slavas noplūdi. .