Karamelle, es personīgi esmu strādājusi gan apkalpojošajā sfērā, tiesa, ne ar ēdināšanu saistītā iestādē, bet viena no lietām, kuru strādājot sapratu gan ir, ka klientam nav nekāda sakara ar to, ka man ir neizdevusies diena un slikts garastāvoklis vai kolēģis saslimis. Pat ja man nemaksāja miljonus un protams, varētu lepni pateikt "kā maksā, tā strādāju", bet droši vien neesmu tāda tipa cilvēks.
Protams, gadās visādi, bet es arī uzskatu, ka ir atšķirība vai apkalpošana ir tiešām slikta un kopējā atmosfēra tāpat, vai arī ir problēmas, uz kurām pievērst acis un pieņemt, ka tas tikai šodien tā. Nu tas tā, es nezinu, kā bija konkrēti diskusijas autores gadījumā. Bet ja piemēram, tualetes nav sakoptas un galdiņi netīri, tad nē, oficiantu es nevainošu, bet iestādes īpašnieku gan un izdarīšu savus secinājumus. Un visam IR jābūt perfekti, žēl tikai, ka parasti nez kādēļ uzskata, ka ja vieta nav no dārgākajām pilsētā, tad drīkst būt arī visādas cūcības, atkal jau atgriežoties pie "kā maksā, tā strādāju" attieksmes. :D Protams, protams, ja slikta alga, tad arī vislabākos darbiniekus nenoturēsi, bet es vairāk runāju par visādām galējībām.