Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

ēdnīcas, kafejnīcas

 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Nesen biju kafejnīcā...Pieeju pie kases..gaidu,gaidu..pēc ilgākas uzgaidīšanas atnāk vīrietis un ar nelaipnu sejas izteiksmi skatās virsū. ar tādu-ko esi atnākusi:D pasūtu. tālāk eju galdiņiem..neviens brīvais galdiņš nebija tīrs. trauki nenovākti. sāka vākt ,kad sāku ēst.paēdu...ēdiens bijs gards,porcijas lielas, cenas arī lētāk nekā citur. eju uz wc..tur tualetes papīri izsvaidīti pa grīdu.
biju citā pilsētā, nezināju ,kas kur atrodas un iegāju pirmajā kafejnīcā ,kas gadījās pa ceļam.
08.07.2012 22:03 |
 
Reitings 2057
Reģ: 28.07.2010
Varēji vismaz norādīt kafejnīcas nosaukumu, lai šai diskusijai būtu jēga :D
08.07.2012 22:05 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Tev arī ir gadījies,kas līdzīgs??Ir bijusi kafejnīca,uz kuru negribētu 2x vairs iet???iekritis mats zupā utt.? Var arī nesaukt kafejnīcu nosaukumus, jo tas nav tik svarīgi.
08.07.2012 22:05 |
 
Reitings 5395
Reģ: 29.01.2009
un?
reizēm tā gadās!
08.07.2012 22:05 |
 
Reitings 2057
Reģ: 28.07.2010
Ir gan jēga nosaukt, lai zinātu, kur neiet! :D
08.07.2012 22:07 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Nosaukums nav svarīgs.] Es brīnos kā var tik neakurāti, pavirši izturēties savā darba vietā.
08.07.2012 22:07 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Tas ir Liepājā.. Diez vai daudzas meitenes no cosmo ies uz turieni
08.07.2012 22:08 |
 
Reitings 2304
Reģ: 06.12.2009
Nē, nav gadījies, jo es eju tikai uz vietām, par kurām esmu dzirdējusi labas atsauksmes, ņemot vērā to, ka nevēlos lai mani pārbiedē sliktā apkalpošana, negaršīgais ēdiens vai pārāk augstas cenas.
Un ja kādai tā ir gadījies, tad tieši vajadzētu minēt nosaukumus. :D Vienmēr brīnos, ja cilvēki pastāsta ko sliktu par kādu iestādi, bet nemin nosaukumu. Tiešām tā citus jānīst, ka gribi lai izbauda to pašu ko tu? :D
08.07.2012 22:08 |
 
Reitings 5395
Reģ: 29.01.2009
taisi savu caffee un neizturies tā. KAtrs dara kā grib savā uzņēmumā un nekad jau nezini, kas otram virtuvē darās. Varbūt darbiniece neatnāca uz darbu un nu šim vīrietim ne tikai virtuvē jāvergo, bet viss ar klientiem jādara arī., Varbūt sāka piedegt karbonādes un tādēļ nepaspēja novākt galdiņus, utt...
08.07.2012 22:09 |
 
Reitings 436
Reģ: 06.03.2012
Liepājā?
Jā,man arī interesē,kura tā ir.

P.S. Esmu liepājniece. :)
08.07.2012 22:13 |
 
Reitings 478
Reģ: 12.06.2012
Jā, mani arī interesē nosaukums. Kāda jēga tad bija izveidot šo diskusiju?
08.07.2012 22:18 |
 
Reitings 5395
Reģ: 29.01.2009
Jā, mani arī interesē nosaukums. Kāda jēga tad bija izveidot šo diskusiju?


LAi palielītos, ka Liepājā ir bijusi :D
08.07.2012 22:19 |
 
Reitings 3044
Reģ: 30.06.2010
Es arī gribu nosaukumu zināt!
08.07.2012 22:32 |
 
Reitings 1229
Reģ: 15.05.2012
Un? Kam negadās?! Es īsti nesaprotu šitās sūdzambībeles, kas pukst, ka redz tur nelaipni apkalpoja, tur tas un tas nebija, tāpēc, lūduz, neejit tur! A ja nu vienkārši daudz cilvēku bijis, viesmīlis nevarēja paspēt uzreiz visu novākt un vēl ar apburošu smaidu tevi uzņemt? Kam gan nav melnās dienas?! Tie pārdevēji, viesmīļi uc. apkalpojošā sfērā strādājošie IR TIKAI CILVĒKI, tavu brīnumu, ne?!! Un ja ēdiens bija garšīgs, tad ko vēl ņemies? Paldies dievam, ka esi tik saprātīga un nemini iestādes nosaukumu, lai citas zebiekstes te arī uzreiz varētu sākt čīkstēt pa pus pasauli, ka, redz, tur jau tik slikti apkalpo utt. un vēl pašas "zinātu, kur NEiet" (lai gan pašas nav bijušas). Smieklīgi!
P.S. Aizsvilos, jo pati strādāju apkalpošanas sfērā un mani tracina šitie nīdētāji, kuri paši savu mūžu nav strādājuši tādā darbā un nezina kā var izveidoties dažādas nepatīkamas situācijas (, kaut vai tā, kā minēja aisse Z-O - neatnača darbinieks vai citas problēmas). Jums, klientiem, šķiet, ka visam jābūt perfekti, bet nu TIEŠĀM SILTI IESAKU PAŠIEM ATVĒRT SAVU KAFŪZĪTI UN TIKAI TAD ATĻAUTIES KAUT KO PATEIKT!
08.07.2012 22:42 |
 
Reitings 2338
Reģ: 28.06.2012
Karamelle - tieši 10niekā!
08.07.2012 22:48 |
 
Reitings 2304
Reģ: 06.12.2009
Karamelle, es personīgi esmu strādājusi gan apkalpojošajā sfērā, tiesa, ne ar ēdināšanu saistītā iestādē, bet viena no lietām, kuru strādājot sapratu gan ir, ka klientam nav nekāda sakara ar to, ka man ir neizdevusies diena un slikts garastāvoklis vai kolēģis saslimis. Pat ja man nemaksāja miljonus un protams, varētu lepni pateikt "kā maksā, tā strādāju", bet droši vien neesmu tāda tipa cilvēks.
Protams, gadās visādi, bet es arī uzskatu, ka ir atšķirība vai apkalpošana ir tiešām slikta un kopējā atmosfēra tāpat, vai arī ir problēmas, uz kurām pievērst acis un pieņemt, ka tas tikai šodien tā. Nu tas tā, es nezinu, kā bija konkrēti diskusijas autores gadījumā. Bet ja piemēram, tualetes nav sakoptas un galdiņi netīri, tad nē, oficiantu es nevainošu, bet iestādes īpašnieku gan un izdarīšu savus secinājumus. Un visam IR jābūt perfekti, žēl tikai, ka parasti nez kādēļ uzskata, ka ja vieta nav no dārgākajām pilsētā, tad drīkst būt arī visādas cūcības, atkal jau atgriežoties pie "kā maksā, tā strādāju" attieksmes. :D Protams, protams, ja slikta alga, tad arī vislabākos darbiniekus nenoturēsi, bet es vairāk runāju par visādām galējībām.
08.07.2012 22:52 |
 
Reitings 1229
Reģ: 15.05.2012
Nē, nepiekrītu, Lou, visam NAV jābūt perfekti un viss nemaz nevar būt perfekti! (turklāt - kas vienam liekas perfekts, otram var būt kas absurds un nepieņemams)
Ok, pilnīga un galīgi nelaipnība nav pieņemama (kaut gan atkal varam padiskutēt par to, kas kuram ir nelaipnība. man ir pilnīgi vienalga kā pret mani oficiante vai pārdevēja izturas, ja vien nepārgriež acis un nesaviebj ģīmi. protams, ja arī nenolamājas :D ) , bet atkal atcerēsimies - mēs visi esam cilvēki, KATRAM ir sliktās dienas, pilnīgi ikvienam un lai tikai kāds uzdrošinas mani nosaukt par nelaipnu apkalpotāju, ja neesmu ar burvīgu smaidiņu sejā atnesusi tam ēdienu vai ko citu. Kāpēc klienti pie manis var nākt drūmi, uzpūtušies, neatņem "labdienu", bet man viņiem jāsmaida un jātēlo nez kas?! Ja man ir tāds klients, tad viņš ar šiem gājieniem vien man ir sabojājis garastāvokli un nav pelnījis manu labo attieksmi.
Par tām tualetēm... Kāpēc saimnieku vaina? Tāpēc, ka nav nolīguši apkopēju, bet "uzkrauj" šo pienākumu viesmīlim? Un atkal - kas tur slikts? Ne visi to var atļauties! Ne visi var nolīgt apkopējus, trauku mazgātājus, desmit pavāra palīgus, 5 bārmeņus utt.! Protams, ja autores gadījumā bija tā, ka cilvēku pirms tam nebija daudz un viesmīlim bija laiks uzkopt visu, tad attaisnojuma nav, bet ja cilvēku bijis daudz, virtuvē vēl 1000 trauki jāmazgā, jāpieņem prece, jāsaraksta dokumenti, tad piedodiet - lai tā tualete ir netīra.
08.07.2012 23:06 |
 
Reitings 2224
Reģ: 29.01.2009
Es neuzskatu, ka tāda attieksme ir normāla! Ja Tu pa to maksā naudu, tad arī pretī gaidi labu servisu.
Ja tas būtu normāli, tad jau arī ejot pie friziera, manikīra, uz vaksāciju- meistares varētu darīt kā grib, nevis kā klients lūdz. Piemēram, matiem negriezt 1 cm, bet 10cm, krāsot sarkanus, blondu vietā, utt. Ja tu esi uzņēmies strādāt konkrētu darbu, tad arī rēķinies, ka nāksies to pildīt pēc labākās sirdsapziņas.
Un man goda vārds tacina nelaipna attieksme no pārdevējām, utt. Es bieži esmu pateikusi ejot prom, ka nevajag strādāt šādu darbu, ja ar tādu attieksmi apkalpo klientu.
09.07.2012 00:22 |
 
Reitings 5087
Reģ: 01.03.2009
Karamelle, Tevī totāli tagad runā subjektīvisms, jo Tu esi šajā diskusijā no otra gala, nedomāju, ka autores rakstītais ir normāli, lai tik šaušelīgi tagad aizstāvētu... pat nezinu ko... protams, ka tā ir saimnieka vaina, viņam ir jāseko līdzi videi, ja nesanāk, tad sorry, neatver to kafūzi, dari ko citu... Kad Tu pērc kleitu un atstāj savu naudu, gan jau, ka arī vēlies, lai tā atbilstu kvalitātei, vīles neirtu utjpr.
09.07.2012 00:41 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Pēc Karamelles rakstītā sanāk, ja cilvēks aiziet pie ķirurga amputēt kāju, bet viņam amputē labo roku, tad attaisnojums ir "Ai, sorry, nav mana diena! Bet nekas! Pieradīsi! "
Tavi argumenti ir vnk smieklīgi. Klientam vienmēr ir taisnība un ir jābūt laipnam. Tāpat lielāka daļa oficiantu ir nodzīti darba zirgi, kam nekas neinteresē, vienīgi kad beigsies darbs.
09.07.2012 00:45 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Tajā mirklī pie viena galdiņa bija tik cilvēki.
Man ir iznācis senāk piepalīdzēt banketu uzklāšanā...Mums gan bija tā ,kad viss bija gandrīz tip top..un par mazāko krikumiņu galvenā visiem aizrādīja,tā ka es zinu kā ir,ja mazā laikā vajag visu savest kārtībā, uzklāt, novākt. ja vēl izrādās,ka viesi paziņo,kad ieradīsies 1stundu ātrāk,tad vispār viss bija jāizdara maz vai neiespējamā ātrumā.protams, nav jau viss bijis vienmēr perfekti, tomēr mēs neatļāvāmies atstāt netīros šķīvjus.
Es saprastu,ja būtu vai šķīvji atstāti, vai arī papīrs, tomēr ja abās jomās ir nekārtība, tad neko labu tas neliecina.
ja 1x uzraksta par kādu kafejnīcu un esmu sliktā,tad lai jau tā būtu:D nediskutējam vairs.katrai savs viedoklis, taisnība
09.07.2012 00:46 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits