Kuponi - pieredze

 
Reitings 3
Reģ: 18.02.2010
Sveikas, dāmas,

Lūgums padalīties pieredzē, kā jums ir gājis ar visiem šiem populārajiem atlaižu kuponiem - kur esat bijušas, kāda apkalpošana, attieksme, kvalitāte, ko ieteiktu un ko nē. Pašai ir sanācis iegrābties... Bet ir bijušas arī labas lietas.

Iesaku:
-> pedikirs.lv - vīrietis (kas man bija pārsteigums) veic ārstniecisko pedikīru - apkalpošana izcila, īsts profesionālis, ļoti, ļoti patika, ieteica, ko un kā labāk ikdienā ar pēdām darīt utt. Lai gan šeit esmu lasījusi arī ne visai labas atsauksmes, bet man tiešām ļoti patika.
-> salonā "Dekoltē" biju uz vakuummasāžu. Jauka, pieklājīga meitene bija, izdarīja visu ļoti kārtīgi.

Mana draudzene bija šokā par Fontaine viesnīcu... Tur esot bijuši nolieti dīvāni, netīras tapetes utt. Varot redzēt, ka viesnīca ir pārdzīvojusi grandiozus tusiņus un to visu nevarot nepamanīt.

Ja atcerēšo, tad piemetīšu vēl kaut ko, tagad vairs nenāk prātā.
07.06.2012 22:57 |
 
Reitings 119
Reģ: 16.03.2010
Man patika Promenade Hotel piedāvājums Liepājā, baigi labā viesnīca un bija laba cena:)
14.06.2012 14:41 |
 
Reitings 7
Reģ: 29.01.2009
Nopirku salonā Kameja friziera apmeklējumu. Administratore bija ļoti laipna,bet pati friziere gandrīz vispār nerunāja un izskatījās ļoti neapmierināta, manuprāt tpc, ka nerunāju krieviski un viņa īsti nesaprata latviski :D Gāju pie friziera , jo vēlējos kko savādāku un tā arī viņai teicu, beigās izgāju ārā ar tieši tādu pašu frizūru varbūt tikai nedaudz īsāku. Kamēr tur sēdēju, gribēju ātrāk tikt prom no tās neapmierinātās frizieres.
Vēl neapmierināja peintbola kupons Siguldā. It kā viss bija interesanti,bet arī spēles vadītājs nebija apmierināts,ka nepērkam papildus bumbiņas. Un piedāvājumā bija rakstīts tik un tik bumbiņas un cilvēku skaits 14,bet varēja būt arī mazāk. Mēs bijām 11. Bumbiņu skaits tik un tā tika dalīts uz 14 un mums redz nepienācās to trīs cilvēku bumbiņas, kuri nebija ieradušies. Manuprāt, godīgi būtu bumbiņu skaitu dalīt uz 11. Un piedāvājumā bija rakstīts,ka 3h,bet tā kā nepirkām klāt bumbiņas,jo bijām iepriekšējā dienā tusējuši pa Siguldu un mums liekas naudas vairs nebija,tad tiem , kuriem bumbiņas palika pāri spēle neturpinājās un bumbiņas varēja vnk izšaut gaisā. Spēlējām kkur 2h.

Vēl esmu pirkusi kuponus pie manikīra, masiera, uz kebabu, virtuļiem, rodeļiem un tiem gan biju apmierināta.
14.06.2012 14:42 |
 
Reitings 460
Reģ: 17.08.2010
Šķiet, ka gandrīz visu esmu izmēģinājusi, procedūras gan mazāk, bet ēšanas, lietu iegāde, atpūta viesnīcā, higēnists, izrādes u.c. katrā ziņā viss kaut ko. Patik ļoti Līva (viesnīca Liepājā), nepatika Medzābaki, patīk Godvil restorāns un dažādi kebabi, patīk kino, vairākumā jau pieredze ir pozitīva un daudzās caur kuponiem iepazītās vietās atgriežamies arī vēlāk.. :)
14.06.2012 15:12 |
 
Reitings 4775
Reģ: 18.03.2012
vienu brīdi biju kā traka uz tiem kuponiem, tagad pārgājis. ir vietas, kur attieksme bija super un viss forši, bet ir bijis (piemēram, kosmetologs, utml), kur jūties kā konveijerā, nevari pierakstīties uz sev vēlamo laiku, attieksme - ka tik ātrāk izdarīt, lai miers. tagad pērku arvien mazāk. un bieži vien cena bez kupona neatšķiras no cenas ar kuponu. iepriekš bieži izmantoju vienu kosmetologa pakalpojumu ar kuponu, tagad atklāju, ka pie manām mājām tāds pats pakalpojums vienā salonā tikpat maksā bez visādiem kuponiem - toties attieksme pavisam cita!
14.06.2012 15:20 |
 
Reitings 4775
Reģ: 18.03.2012
arī es zinu to 'virtuvi' un kā tās cenas tiek skrūvētas - reizēm žoklis atkaras, skatoties, kāds uzcenojums, lai tikai atpelnītu to naudu, kas samaksāta par iespēju piedāvāt savu pakalpojumu kādā no tiem portāliem.
14.06.2012 15:21 |
 
Reitings 6037
Reģ: 10.08.2011
Es jau īsti neatceros visu, kas iepirkts ar kuponiem – teātra un kino biļetes, abonementi žurnāliem, baseinam un sporta klubam, zobu higiēna, pilns zobu rentgens un konsultācija, solārija apmeklējumi, vitamīni, zivtiņu spa. Noteikti ir vēl kas, tik neatceros. Vēl nav izmantots laivu brauciens pa Gauju, ceru būs forši!

Pamatīga vilšanās bija ar manikīru, tas bija tik briesmīgi! Nesen pamanīju, ka tas kantoris aizvēries un nav jau brīnums! Manikīra kuponus vairs nepērku, eju, kur esmu pārliecināta par kvalitāti un higiēnu.

Prasīju naudu atpakaļ, par kuponu uz pedikīru, ko veic vīrietis, kas pakalpojumā nebija minēts. Nevēlējos izmantot šādu pakalpojumu. Diskusijas autore viņu minēja kā labu meistaru, viņa prasmes nevēlos apšaubīt, bet man nav pieņemami to darīt pie vīrieša :D
14.06.2012 15:31 |
 
Reitings 248
Reģ: 29.01.2009
Ā, atcerējos tomēr vienu vīlienu. Biju nopirkusi kuponu bilžu attīstīšanai - nebiju apmierināta ar kvalitāti, tā kā tagad arī es esmu picturehappy.lv klients, tur nav sanācis vilties. :)

Varbūt vēl kādai ir komentārs par frizieriem?
14.06.2012 16:17 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Kuponos esmu pirkusi ļoti daaaaudz ko. Ir bijušas pāris vilšanās, bet nu tas apmēram 1 gadījums no 100 un tikpat labi varētu notikt arī bez kuponiem.

Man vislabāk frizieri ir patikuši salonos "Pumpuri" un "Alberta". Arī Pļavniekos vienā saloniņā bija baigi foršā friziere.
14.06.2012 16:22 |
 
Reitings 248
Reģ: 29.01.2009
Paldies Zakjis*, paturēšu prātā....žēl tikai, ka Tevis nosauktie saloni šobrīd nepiedāvā iegādāties kuponus.
14.06.2012 16:35 |
 
Reitings 660
Reģ: 12.02.2012
man ļoti patika attieksme un darbs salonā AMPLUA :) forša, runātīga frizierīte, paskaidroja, atbildēja uz jautājumiem :)
14.06.2012 18:13 |
 
Reitings 3
Reģ: 29.01.2009
Kuponi patiesībā ir lieliska iespēja atklāt patiesību par kādu salonu vai tirdzniecības vietu. Redzēt patiesu apkalpošanu, stilu, kvalitāti u.t.t.
Neizvēloties neko diži dārgu, esmu šādā veidā atradusi lieliskus salonus, kvalitatīvas preces un favorītas iepirkšanās vietas. Protams, esmu arī atradusi tādas preces, kuras nekad vairs nepirkšu, tirdzniecības vietas- kurām metīšu līkumu un salonus, kur savu kāju nekad nesperšu.
Tā kā šis, manuprāt, ir lielisks veids, kā izveidot savu "foršo" un "melno" sarakstu.
Esmu daudzkārt pārliecinājusies, ka visdrošāk ir kuponus pirkt no labi atpazīstamiem un ar stingriem noteikumiem bagātiem kuponu portāliem (cherry.lv; city Life, Pērkam kopā) jo problēmu gadījumā - tajā skaitā nekvalitatīvas apkalpošanas, nepietiekama servisa, kuponā solītā nepldīšanu, sliktas preces, neatbilstoša apraksta u.t.t. gadījumā - esmu nekavējoties un bez vilcināšanās saņēmusi savu naudu atpakaļ.
Kuponus jau iegādājos, šķiet no dienas, kad tie pirmo reizi parādījās LV tirgū un nu jau aptuveni esmu apguvusi arī šo iepirkšanās nišu.
Patiesībā tā ir lieliska.
Un nu jau, pateicoties pārbaudītai drošībai no vadošo kuponu tirgotājiem - esmu saņēmusies pirmajam lielajam ceļojumam, kas iegādāts ar kuponu.

Gudri tirgotāji šo kuponošanu izmanto lojālu klientu iegūšanai un kā tiešam labu reklāmas veidu. Padumjie tirgotāji šādi nogrūzt cer nekvalitatīvas preces un apšaubāmus pakalpojumus - patiesībā viņi smagi izgāžas, jo sliktās atsauksmes un pievilti klienti ved tikai tuvāk bankrota slieksnim.

Ieteiktu pārējiem kuponu portāliem pieņemt stingrākus mērus savos noteikumos, kas mazinātu sliktus piedāvājumus un vairotu pircējus. Priecājos par cherry.lv stingro nostāju, jo cik zinu, viņi pat sūta savus slepenos pircējus, lai pārliecinātos par piedāvājuma atbilstību un kvalitāti.
29.09.2012 11:27 |
 
Reitings 3
Reģ: 29.01.2009
Daži spilgtāk atmiņā palikušie kuponi:

forši:
1)Spirit and Wine vīnu akcija;
2)Virtuļi no Donuts;
3)Frizieris Face Beauty Fitness salonā - ļoti laipna apkalpošana, kaut gan ir jāprot precīzi pateikt, ko vēlies, lai rezultāts būtu lielisks.
4)Kolosālas izvērtās vakariņas restorānā "Livonija" - neko tādu nebiju ēdusi.
5) Itāļu restorāns Mikelandželo - Krastmalā - super;
6) Vitamīni vienmēr labi bijuši;
7) Kino - super!
8) Turku Kebabs - super;
9) zīda skropstas salonā Diāna - labi apaklpoja, labi izdarīja.
10) žurnālu abonomenti - lieliska iespēja!
11) mājas tehnika - nevainojama




Slikti:
1)Eirovīns - vīnu akcija (apkalpošana zem katras kritikas, pirmo reizi mūžā uz mani bļāva, jo neatceros vīna nosaukumu, kuru atzīmēju, tur vairs neiešu nemūžam!)
2)Medzābaku viesnīcā vairs nevēlos palikt. Nosalām un sienas kā no papīra, dzirdējām ko kaimiņi čukst!
3) uz limfodrenāžas masāžu "labo sajūtu salonā" vai kaut kā tā bija - nemūžam vairs nevēlos - nekad neesmu dzirdējusi tik daudz kritikas par savu augumus. Murgs!
4) Beļģu frī - kaut kādas šausmas - auksti - eļļas sulā.
5) solārīju saloni jaizvēlas uzmanīgi - jo daži ir ārkārtīgi netīri un nepatīkami.
6) kaitošanas apmācību nevar ņemt - mums 2 !! divus gadus pārceļ apmācību, beidzot vīram apnika, atmetām ar roku.
7) ar mašāžām ļoti jauzmanās un jāpārbauda atsauksmes par salonu, kurā to veic.
8) jauzmanās pērkot visādus mistiskus ķīniešu masāžas krēmus, notievēšanas gēlus u.t.t jo tik tiešām ir mistiski ar mistisku sastāvu un izcelsmi :)

Nu ja vēl varu kā līdzēt - droši vaicājiet, ir jau vēl pieredzēs daudz un dikti, apnika tik rakstīt :)
29.09.2012 11:51 |
 
Reitings 3
Reģ: 29.01.2009
Par cenām - pakalpojumiem protams var sameistarot cenas, kādas tik spēj izdomāt, bet nu rpecēm - īpaši ja tās interneta lapā veikalam atrodamas - neko sagrozīt nevar, tā kā iesaku iemest google nosaukumu un apskatīt reālo cenu piedāvājumu, salīdzinot to un tad pieņemot lēmumu - iegādāties vai nē.
29.09.2012 11:59 |
 
Reitings 41
Reģ: 29.01.2009
1.Biju nopirkusi kuponu - zobu higiēnista pakalpojums, Lāčplēša ielā. Teikšu tā: iztīrīja labi, teica, ka seši zobi jālabo :D Teica, vai labošu pie viņiem, teicu, ka nē. Aizgāju pie savas zobārstes, viņa bija izbrīnīta, ka seši zobi jālabo. Teica, ka tik divi, pie kuriem varētu piesieties. Laikam gribēja kaut ko nopelnīt.
2.Biju nopirkusi limfodrenāžas masāžu, patika. Attieksme superīga, procedūras laikā iedeva palasīt dažādus žurnālus, pat zaļo tēju atnesa. Biju apmierināta ar kvalitāti.
3. Iegādājos kuponu Siguldas viesnīca + riteņi, neatceros, kā īsti saucas tā vieta. Apkalpošana superīga. Viss patika. Izbraudījām ar vīru foršu braucienu. Vienīgi visi divvietīgie numuriņi bija aizņemti. Vajadzēja ņemt numuru ar divām gultām. Bet mēs sastūmām kopā. Izbaudījām romantisku vakaru.
Pagaidām kuponos neesmu vīlusies :)
29.09.2012 12:20 |
 
Reitings 69
Reģ: 29.01.2009
Esmu pamatīgi vīlusies frizētavā "Pumpuri" ļoti nesmuki nogrieza, ieveidoja un nokrāsoja matus, visa piere bija tumši brūna. Es vēl prasu, vai nevajadzētu notīrīt, uz ko man atbildēja, ka krāsa ļoti viegli ir notīrāma. Ha -ha! Uz darbu aizgāju ar tumši brūnu pieri.

Vēl nopirku kosmētikas otiņas (man šķiet, ka tagad viņas arī var nopirkt), kuras tikai apskatot jau saplīsa un smaka otiņām bija pielīdzināma kūts smakai. Otiņas nesu atpakaļ, lai samaina pret tādām, kuras nelūzt, bet kad skatījos citas otiņas, tad tās bija tikpat sliktā kvalitātē.

Esmu apmierināta ar kino, redzes pārbaudi, vitamīniem u.c.
29.09.2012 12:38 |
 
Reitings 164
Reģ: 07.09.2012
es nesaku par manistkām lietām tiešām labas atlaides, un sporta abonamenti ir super uz atlaidēm.
Bet pakalpojumi.. to cenas reāli ir arī to ikdieniššas cenas. Ja teikts ka procedūra maksājas 20 bet tagad 10ls, tad viņa arī maksā 10ls vai varbūt kādu latu vairāk. vai ari procedura maksa 15ls, kuponos uztaisa ka ieprieksh maksajusi 25 un tagad pa 10ls.. tas ir spelites ar pakalpojumu izmaksasm.
LAbi ja salons to dara vienreiz-paradod klientiem ka vinji tadi ir un ka vinji strada, bet ir saloni kuri jau gadu tikai uz kuponiem dzivo. un klienti kas zvanot un prasot-Nu!kad jums bus nakamie kuponi!
shita kuponu lieta saloniem galig nav izdeviga lieta.. vairs, ta ir sagravusi visu kadreizejo salonu koncepciju. tagad tie saloni kas nav ielikushi kuponus, var suri noskatities ka piepildas tie saloni kas sabazushi kuponus. Cilvēki būs pieraduši pie lētām cenām un skaistie dargie saloni ar labo servisu, produktiem un meistariem vares verties ciet.
30.09.2012 13:56 |
 
Reitings 2342
Reģ: 29.01.2009
esmu pirkusi tikai ēdienus, ārsta apmeklējumu un zobu higiēnu - bija ok!
30.09.2012 13:58 |
 
10 gadi
Reitings 112
Reģ: 28.05.2010
Pēdējā laikā mans iemīļotākais portāls ir http://www.cocos.lv/ jo iekārtoju dzīvokli un tur ir dažādas lieta mājai par labām cenām.Un saņemšana arī Rīgas centrā gandrīz vai:)
Bet tā esmu pirkusi viskautko,tikai 1 reizi reāli iegrābos ar manikīru,bet tur salona īpašnieki bija saprātīgi cilvēki un atgrieza naudu:)
01.10.2012 16:26 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits