Viņi nevar nemainīt pret citiem apaviem par šo summu vai neatgriezt naudu, ja apavi iegādāti pirms pusgada un ekspertīze atzīs, ka tas ir ražošanas brāķis (kas 99% izklausās tieši pēc tā). Un, ja veikalnieki piesauc faktu, ka Tev kā pircējai nāksies apmaksāt ekspertīzi, ja tā atzīs, ka brāķis radies Tavas vainas dēļ - tā ir tikai prasta biedēšana, lai Tu piekristu apavu remontam, kas veikalam iznāks lētāk.
Un atlīmējusies zole NAV maznozīmīgs defekts - 100%, ka to uzrakstījis pats veikals NENODODOT apavus ekspertīzei. Mana draudzene pagājušogad ar NS King kasījas par šo pašu jautājumu - zābakiem liestes salūza pēc 3 dienu valkāšanas un veikals atrakstīja viņai vēstulīti, ka tas redz' esot MAZNOZĪMĪGS defekts un, ja viņa grib ekspertīzi, tad varētu nākties pašai par to maksāt! Pilnīgas muļķības - es tiem neliešiem aizbliezu vēstuli, ka viņi nav tiesīgi noteikt defekta izcelsmi un nozīmību un lai atgriež visu summu vai atsūta apavu ekspertīzes slēdzienu. Protams, ka tik stulbi jau viņi nav, lai par savu naudu vēl ekspertīzi taisītu, un naudu atdeva tuvākajās dienās, jo tur par zirgam bija skaidrs, ka tas ir ražošanas brāķis!
NEPADODIES UN PIEPRASI ATPAKAĻ NAUDU UN NEPIEKRĪTI REMONTAM!!
Brook22 - nezinu, kas Tev tie par ECCO zābakiem, jo man jau iet kāds septītais pāris un nekas tāds līdz šim nav gadījies, lai gan katrus apavus vidēji valkāju 2-3 gadus un tie drīzāk morāli noveco!
Turklāt ECCO (tas, kas ALFĀ) ļoti labprāt maina vai atgriež naudiņu, ja ir gadījies kāds defekts, ko TIEŠĀM varētu dēvēt par maznozīmīgu, nevis tā kā berry_10428 aprakstītajā situācijā!