Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

kaķis un pele

 
Reitings 257
Reģ: 29.01.2009

Sveikas! Meklēju kādu vieglu pasaciņu, stāstiņu par kaķi un peli ( 2-3gadīgiem bērniem, ko viņi varētu viegli uztvert un atbildēt uz manis uzdotajiem jautājumiem) It kā meklēju googlē, taču vai nu nemāku atrast vai tiešām nav. :-|

Šovakar jādabū gatavu nodarbību, taču neviena grāmata nav pie rokas :-/

27.11.2011 23:21 |
 
Reitings 257
Reģ: 29.01.2009
(t)
27.11.2011 23:25 |
 
Reitings 2353
Reģ: 29.01.2009
pasakas.net "kaķis un pele" (latv.tautas pasaka)
Pamaini pati mazliet tekstu un stāsti saviem vārdiem, (vai iepriekš uzraksti vienkāršāku/īsāku versiju) :D Katrā ziņā, ja stāstīsi, nevis vnk lasīsi, mazajiem labāk patiks un būs arī vieglāk uztvert.
27.11.2011 23:37 |
 
Reitings 579
Reģ: 09.04.2011
Jā, svarīgi ir stāstīt, nevis lasīt. Tu jau pati arī vari izdomāt kādu stāstiņu saistot piem. ar draudzību un dalīšanos,kas jau šajā vecuma posmiņā kļūst aktuāli.
Ehhh, es labprāt ar tādiem mazajiem pastrādātu, bet pagaidām vēl tikai studēju. (l) Lai izdodas! ;-)
27.11.2011 23:41 |
 
Reitings 257
Reģ: 29.01.2009
par stāstīšanu, protams, ka tikai jāstāsta, nevis jālasa. Tur nav divi varianti nemaz :-)
27.11.2011 23:56 |
 
Reitings 414
Reģ: 29.01.2009
varbūt vari izlīdzēties uzrakstot pasaku pati. Noskatoties kādu multeni noskatoties,kur darbojas tevis dotie varoņi, pastāstīt tās saturu saviem vārdiem, papildinot ar "specefektiem",kas bērniem tādā vecumā patīk, tādiem kā Mjau,au, āāā, raudu attēlošana utt.
Tādas multenes varētu būt toms un džerijs vai krievu multene',kur galvenā lomā kaķis leopolds un divas peles :-) Ar savu leģendāro teicienu dzīvosim draudzīgi :-)
28.11.2011 00:07 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits