Mācību pamatliteratūra
1. Kotlers, F. Mārketings no A līdz Z : 80 koncepcijas, kas jāzina katram vadītājam. Rīga: Jumava, 2007.
2. Kotler, P., Keller, K. Marketing management. Upper Saddle River : Pearson, 2006.
3. Kent, R. Marketing research: approaches, methods and applications in Europe. London: Thomson Learning, 2007.
4. Niedrītis, J.Ē. Mārketings: kā labāk saprasties ar pircējiem un gūt peļņu. Rīga : Biznesa augstskola "Turība", 2005.
Papildliteratūra
1. Dubois, P.L., Jolibert, A., Mūhlbacher H. Marketing management: a value creation process. New York : Palgrave Macmillan, 2007.
2. Ferrell, O.C., Hartline, M. D. Marketing strategy. Mason, Ohio: Thomson, 2008.
3. Hoffman, D.K. Marketing principles and best practices. Ohio : Thomson, 2005.
4. Fili, C. Marketing Communications: engagements, strategies and practice. Harlovv : Prentice Hall, 2006.
Periodika un citi informācijas avoti
1. European Journal of Marketing
2. Journal of Marketing Theory and Marketing Practice
3. Journal of Consumer Marketing
4. The Economist
Mācību pamatliteratūra
1. Tirgzinības pamati. – Rīga:Jumava, 2007.
2. Brigitte A. Vietējais mārketings. – Rīga: Zvaigzne ABC, 2007.
3. Kotlers F. Mārketinga pamati/Biroja sērija.- Rīga: Jumava, 2006.
4. Niedrītis J.Ē. Mārketings – Rīga: SIA „Biznesa augstskola Turība”, 2008.
Papildliteratūra
1. Dombrava.E. Radošais mārketings. Rīga, 2008.
2. Rivža B. Mentoringa kustības rokasgrāmata.-Jelgava, 2007.
3. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z - Rīga: Jumava, 2007.
4. Stražnovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. – Rīga: Merkūrijs LAT, 2005.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Laikraksts „Dienas Bizness”
2. Laikrasts "Diena"
3. Žurnāls „Kapitāls”