Cerams, kāda varēs ieteikt kādu tiešām praktisku padomu.
Lieta tāda, ka nespēju saorganizēties darbam. Nosēžu visu dienu darbā pie galda, bet tā īsti neko neizdaru. It kā visu laiku kaut ko daru, bet rezultāta nav. Ik pēc 5 min eju pārbaudīt meilu (tādi man ir 3), ieskatos sociālajos tīklos, kas jauns, tad parunāju ar kolēģiem, aizeju pēc tējas, tad atveru vienu darbu, tad otru dokumentu, iesāku abus, nepabeidzu nevienu. Un tādā garā. mani pašu tas besī. Jo darba man ir pāri kaklam. Bet es kaut kā nejaudāju ātri un produktīvi strādāt.
Please, help, bail, ka priekšniecība to sāks pamanīt :(
Piemēram, šodien vienīgais darbs, ko var teikt esmu paveikusi ir pabeidzu vienu dokumentu, ko iesāku pagājušajā nedēļā. Pa 8 h darba dienu! Un par to maksā 25 Ls dienā