Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Aktuāla tēma

 
Reitings 30
Reģ: 02.08.2010

Labrīt meitenes!

Kura vēlas un ir ar mieru padalīties pieredzē - tātade - sekretāres/biroja administratores amats, pienākumi un alga. Ceru uz sapratni un paldies :-D

P.S. vēlos apmēram tikt skaidrībā, kāda šobrīd ir situācija un vai ir vērts meklēt sekretāres darbu... :-/

20.01.2011 11:07 |
 
Reitings 30
Reģ: 02.08.2010
:-/
20.01.2011 11:19 |
 
Reitings 152
Reģ: 29.01.2009
Atkarībā no tā vai privātais vai valsts sektors, bet būtībā viesu uzņemšana, dokumentu sagatavošana, protokolēšana, telefona zvani, vadītāju tikšanos organizēšana, lietvedības dokumentu sagatavošana, reģistrēšana, kafijas pagatavošana, komunikācijas nodrošināšana uzņēmuma iekšienē, kā arī komunikācija starp uzņēmumu un ārpasauli + tu esi uzņēmuma seja, ja strādā ofisā, tāpēc savā attieksmē, stīlā un darbībās jāpielāgojas uzņēmuma ideoloģijai. Algas arīdzan atšķiras. man 360.
20.01.2011 11:39 |
 
Reitings 2130
Reģ: 29.06.2009
Visādi papīri, jebkurā gadījumā būs - ienākošie, izejošie dokumenti (reģistrēšana), papīru sagatavošana (vēstules, rīkojumi, akti utt.), zvanu pieņemšana, visdrīzāk arī kancelejas preču pasūtīšana, klientu pieņemšana, kafijas gatavošana, arī rakstiskie un mutiskie tulkojumi, var arī būt kaut kādu sanāksmju protokolēšana, tikšanu sagatavošana, biļešu pasūtīšana, viesnīcu rezervēšana, kaut kādu dokumentu printēšana, kopēšana, skanēšana, pārsūtīšna, informācijas meklēšana internetā, un daudz kas cits , kas atkarīgs no uzņēmuma specifikas, lieluma, vai esi viena tāda tipa biroja darbiniece, vai arī ir kāda cita un tad tie pienākumi tomēr ir sadalīti, bet papīru darbs būs jebkura gadījumā. Man piemērām ir viss tas, ko minēju un pluss pāris tehniskie projekti, tamju sastādīšana un daudz kas cits, kas reāli vairs nav sekretāres darbs, bet tas parasti nāk ar laiku un pieredzi konkrētā uzņēmumā ;)

Algas, skatoties kur, atkarīgs no pienākumiem, vietas. Arī no valodu zināšanām, prasībām (ja prasa 5 valodas, kurās būs jākontaktējās iktdienā, nju būs ap 500 un uz augšu, bet kja tikai ienākošie izejošie dokumenti plus kafijas gatavosāna un uz vietas sedēšana, nju būs ap 150 - 200 - 250 uz rokām :)) Eksporta kompānijās vairāk, valsts iestādēs var būt arī minimālā.

Bet vai ir vērts, būs Tev jāizvērtē pašai. Ja Ttev nav praktiskās pieredzes, tad būs iesākumā visdrīzāk mazāk, ja, protams, Tev nav kaut kādu izcilu zināsānu kompānijas jomā un vairākas valodas... bet tad Tevi uzreiz kādā citā amatā var paņemt :D Un tāds vienkāršs darbiņš var kļūt par pirmo pakāpienu Tavā karjerā uzņēmumā, ja tur vispār ir attīstības iespējas. Skaties pati, ko Tu gribi vispār un no tā arī ej ;)
20.01.2011 11:40 |
 
Reitings 30
Reģ: 02.08.2010
Es pati jau apmēram 5 gadus strādāju biroja administratores amatā. Protams, pienākumi tie paši, kas uzskaitīti + asistēšana mārketinga, personālvadības, grāmatavedības jautājumos, iepirkumu dokumentācijas sagatavošana utt. Respektīvi, jādara viss, ko vien prasa. Vnk sāku jau domāt, vai esmu pelnījusi un varu prasīt lielāku algu... Valodu zināšanas man ir labas - angļu, krievu, spāņu. Bet meklēju citu darbu.. nevaru saprast, vai vērts vēl tai pašā amatā darboties.
20.01.2011 12:04 |
 
Reitings 2130
Reģ: 29.06.2009
Nju a mēs te kā iesācējai visu paskaidrojām :D

Domāju, ka ja Tev ir pieredze arī grāmatvedībā un mārketingā, un arī spāņu valoda, tad drosī vari tēmēt arī uz augšu, izej bvēl kādus kursus, ja neesi par sevi pārliecināta :)
20.01.2011 12:12 |
 
Reitings 2170
Reģ: 29.01.2009
Tikko esmu sākusi strādāt par sekretāri-lietvedi. Rakstu dokumentus, izsūtu vēstules un atbildu uz saņemtajām, atbildu uz telefona zvaniem, braucu uz sadarbības iestādēm, ja ir tāda vajadzība, reģistrēju dokumentus, rakstu atskaites utml. Mana alga gan diez vai tev kaut ko varētu izteikt, jo strādāju es bezpeļņas organizācijā un algu man izmaksā pēc pavisam citiem nosacījumiem.
20.01.2011 12:12 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!