Visādi papīri, jebkurā gadījumā būs - ienākošie, izejošie dokumenti (reģistrēšana), papīru sagatavošana (vēstules, rīkojumi, akti utt.), zvanu pieņemšana, visdrīzāk arī kancelejas preču pasūtīšana, klientu pieņemšana, kafijas gatavošana, arī rakstiskie un mutiskie tulkojumi, var arī būt kaut kādu sanāksmju protokolēšana, tikšanu sagatavošana, biļešu pasūtīšana, viesnīcu rezervēšana, kaut kādu dokumentu printēšana, kopēšana, skanēšana, pārsūtīšna, informācijas meklēšana internetā, un daudz kas cits , kas atkarīgs no uzņēmuma specifikas, lieluma, vai esi viena tāda tipa biroja darbiniece, vai arī ir kāda cita un tad tie pienākumi tomēr ir sadalīti, bet papīru darbs būs jebkura gadījumā. Man piemērām ir viss tas, ko minēju un pluss pāris tehniskie projekti, tamju sastādīšana un daudz kas cits, kas reāli vairs nav sekretāres darbs, bet tas parasti nāk ar laiku un pieredzi konkrētā uzņēmumā ;)
Algas, skatoties kur, atkarīgs no pienākumiem, vietas. Arī no valodu zināšanām, prasībām (ja prasa 5 valodas, kurās būs jākontaktējās iktdienā, nju būs ap 500 un uz augšu, bet kja tikai ienākošie izejošie dokumenti plus kafijas gatavosāna un uz vietas sedēšana, nju būs ap 150 - 200 - 250 uz rokām :)) Eksporta kompānijās vairāk, valsts iestādēs var būt arī minimālā.
Bet vai ir vērts, būs Tev jāizvērtē pašai. Ja Ttev nav praktiskās pieredzes, tad būs iesākumā visdrīzāk mazāk, ja, protams, Tev nav kaut kādu izcilu zināsānu kompānijas jomā un vairākas valodas... bet tad Tevi uzreiz kādā citā amatā var paņemt :D Un tāds vienkāršs darbiņš var kļūt par pirmo pakāpienu Tavā karjerā uzņēmumā, ja tur vispār ir attīstības iespējas. Skaties pati, ko Tu gribi vispār un no tā arī ej ;)