Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pašapkalpošanās kases, skenē ar telefonu

 
Reitings 92
Reģ: 14.08.2023
Vai jūs labprāt izmantojat pašapkalpošanās kases un vai esat apmierināti ar procesu? Izmantojat funkciju skenē pats? Jūs izmantojat Lidl Plus” lietotni?
Citāts no raksta.
Jaunākie dati liecina, ka “Rimi” veikalos Latvijā 40% gadījumu pircēji izmanto kādu no pašapkalpošanās iespējām, turklāt pēdējo mēnešu laikā īpaši pieaug “Skenē ar telefonu” lietotāju skaits.
29.11.2023 19:01 |
 
10 gadi
Reitings 1066
Reģ: 13.01.2011
Jā, es eju tikai uz pašapkalpošanās kasēm un gan maximā, gan rimi 90% no iepirkšanās reizēm izmantoju skenē ar telefonu funkciju.
Lidl neapmeklēju
29.11.2023 19:11 |
 
Reitings 92
Reģ: 14.08.2023
Kā ar Koda biļeti RS transportā? Izmantojat šo opciju?
29.11.2023 19:12 |
 
10 gadi
Reitings 1066
Reģ: 13.01.2011
31.oktobris @ 29.11.2023 19:12
Kā ar Koda biļeti RS transportā? Izmantojat šo opciju?

Jā, kopš parādijās vairs nepērku etalonus. Paldies dievam, ka beidzot ir šāda iespēja 😁
29.11.2023 19:14 |
 
Reitings 1364
Reģ: 19.07.2019
Jā, patīk pašapkalpošanās kases, viss notiek ātrāk un ērtāk, nav jāstāv garā rindā. Ar telefonu produktus neskenēju, nebiju nemaz dzirdējusi par tādu opciju, bet nākotnē iespējams izmēģināšu.
Uz tagad Lidl eju reti, jo nav pa ceļam, bet, kad eju, pārsvarā lietoju lietotni, ja telefons ir līdzi.
29.11.2023 19:50 |
 
Reitings 50
Reģ: 02.07.2023
Pārsvarā izmantoju pašapkalpošanās kases. Patīk, ka varu visu darīt savā tempā un neviens pensis neelpo pakausī ar savu griķu paku. Skeneru funkcija manā lokālajā Rimi nav pieejama, par telefona opciju nezināju, bet būs jāapskatās!
Koda biļeti RS izmantoju 100% laika, arī vilciena biļetes pērku Mobilly. Plus, vienmēr, kad ceļoju uz ārzemēm, pārbaudu, vai viņiem ir pieejamas mobilās biļetes. Piemēram, Rumānijā mobilās biļetes ir līdzīgā app kā Mobilly, kur kopā ir pilsētas, starppilsētu transports, parkings, u.t.t. un tūristam nav super viegli atrast šo info. Vienmēr aktīvi džadžoju pilsētas, kurās nav mobilais risinājums transportam. 😁
29.11.2023 20:23 |
 
Patīk
Reitings 2089
Reģ: 22.05.2019
Vienmēr iepērkoties izmantoju pašapkalpošanās kases,man patīk,viss iet raiti un nav diži rindās jāstāv.
Skenē ar telefonu pamēģināju,ne visai man,jo tad iepirkšanas iet lēnāk,jo katrs dārzenis un auglis ir jāsver,lai dabūtu uzlīmi,ko noskenēt, tāpēc to vairs nelietoju.
Kad sanāk lietot sabiedrisko,tad vienmēr lietoju RS lietotni un pērku koda biļeti,ātri un ērti,nav nekur jāiet speciāli pirkt e-talonus.
29.11.2023 20:25 |
 
Reitings 12209
Reģ: 19.09.2023
Skenēt ar telefonu bieži piemirstu. Izmantoju tikai pašapkalpošanas kases, ja veikalā ir.
29.11.2023 21:09 |
 
Reitings 175
Reģ: 02.11.2023
Visur, kur ir pašapkalpošanās kases, izmantoju tās. Ar telefonu gan neko neskenēju.
29.11.2023 21:24 |
 
10 gadi
Reitings 1066
Reģ: 13.01.2011
Rimi visu oktobri bija laba akcija, skenējot ar telefonu 2x pa 5€ nākamajam pirkumam -25%. Un atlaides summējās.
Varēja ļoti labi ietaupīt
29.11.2023 21:43 |
 
10 gadi
Reitings 1066
Reģ: 13.01.2011
Annija35 @ 29.11.2023 20:25
Vienmēr iepērkoties izmantoju pašapkalpošanās kases,man patīk,viss iet raiti un nav diži rindās jāstāv.
Skenē ar telefonu pamēģināju,ne visai man,jo tad iepirkšanas iet lēnāk,jo katrs dārzenis un auglis ir jāsver,lai dabūtu uzlīmi,ko noskenēt, tāpēc to vairs nelietoju.
Kad sanāk lietot sabiedrisko,tad vienmēr lietoju RS lietotni un pērku koda biļeti,ātri un ērti,nav nekur jāiet speciāli pirkt e-talonus.

Man liekas, ka beigās tieši ātrāk. Nav pie kases jaizkrāmē un jāsakrāmē viss maisiņos. Tikai jāsamaksā un prom esi
29.11.2023 21:45 |
 
10 gadi
Reitings 1386
Reģ: 13.02.2009
Annija35 @ 29.11.2023 20:25
Vienmēr iepērkoties izmantoju pašapkalpošanās kases,man patīk,viss iet raiti un nav diži rindās jāstāv.
Skenē ar telefonu pamēģināju,ne visai man,jo tad iepirkšanas iet lēnāk,jo katrs dārzenis un auglis ir jāsver,lai dabūtu uzlīmi,ko noskenēt, tāpēc to vairs nelietoju.
Kad sanāk lietot sabiedrisko,tad vienmēr lietoju RS lietotni un pērku koda biļeti,ātri un ērti,nav nekur jāiet speciāli pirkt e-talonus.

Es izeju cauri dārzeņu, augļu nodaļai, visu savācu un tad aizeju līdz svariem un rimi ir forša opcija, noskenēt svaros qr kodu nemaz neprintējot uzlīmes. Beigās tas pats vien sanāk laika ziņā - meklē preci pie kases, vai svaros.
Bet vispār vienmēr izmantoju opciju skenēt telefonā, čekus arī rimi saglabāju elektroniski, lai nedrukājas. Ar sabiedrisko ļoti reti sanāk braukt, bet esmu lietojusi biļetes pērkot Mobilly - super!! Tāpat arī iebraukšana Jūrmalā, Puto auto mazgātava. Arī Rīgas Zoo pirku biļeti caur mobilly aplikāciju. Esmu tikai PAR šādiem risinājumiem. 👍🏻
29.11.2023 22:48 |
 
Patīk
Reitings 1762
Reģ: 24.05.2019
Izmantoju opciju noskenēt ar telefonu produktus uzreiz paņemot tos no plaukta, un samest savā maisiņā, bez krāmēšanās kasē.
Lidl besī ļoti daudzos aspektos, arī viņu aplikācija besī ar katra kupona "aktivēšanu", nerunājot jau par viņu fiktīvām mega akcijām, kad pa visu Rīgu ir padsmit produkti. Neeju uz Lidl un aplikāciju izdzēsu uzreiz pēc ieinstalēšanas.
29.11.2023 23:04 |
 
Reitings 793
Reģ: 16.01.2023
Tā kā visbiežāk eju uz veikalu ratu pastaigas laikā, tad visu skeneju ar telefonu, uzreiz jau varu salikt iekšā ratu apakšējā grozā, nav jānes iepirkumu grozs, pec tam tik noskeneju pēdējo soli, samaksāju ar telefonu un čeki arī elektroniski.
Reizēm kad esmu akropole, tad akropoles Maximā skenē pats ir svētīga lieta, jo tur vienmēr ir rindas gan uz kasēm, gan pašapkalpošanās kasēm. Skenē pats kasēs reti kad tur ir cilvēki.
30.11.2023 00:01 |
 
Reitings 3343
Reģ: 23.01.2022
Pašapkalpošanās kases izmantoju jau ļoti sen. Ja ir rindas, tad izmantoju arī skenē pats un nereti ar telefonu.
Izmantoju Lidl Plus, ļoti ērti.
Kopš RS ieviesa QR kodus, mēnešbiļeti pērku tikai Mobilly.
30.11.2023 08:54 |
 
Reitings 150
Reģ: 04.08.2023
Jap, izmantoju kā pašapkalpošanos, tā skenē pats - super ērti un mazāks laiks rindās. Akropoles Maximā skenē pats ir labākā opcija, jo rindu vispār nav. Es neesmu gatava pavadīt 20 min rindā, ja pati visu varu aši saskenēt.
Nesaprotu, kādēļ te kāds visiem mīnusus sprauž. 😃
30.11.2023 11:48 |
 
Reitings 60
Reģ: 12.10.2023
Pašapkalpošanas kases izmantoju tikai tad, ja nav citu variantu un parastā kase nestrādā, kas ir vēlos vakaros parasti.
Esmu pret pašapkalpošanās kasu izmantošanu, ja man ir daudz produktu vismaz 20 un pāri preces, katru pīkstināt un skenēt un tad vel jāmeklē sveramās preces. Pašapkalpošanas kases ir izdevīgas tikai tad ja man ir daži produkti rokā, ko varu ātri noskenēt.
Es dievinu iepirkties lidlā tā iemesla pēc, ka tur ir tikai parastās kases. Lild plus aplikācija ir tāds čakars nemaz netaisos lietot viņu, kā ielādēju tā izdzēsu. Vairāki pircēji čakarēja prātu kasierēm par kuponiem, un kāpēc viņiem nestrādā. Līdz kasiere neizturēja un pateica lai iet prom.
02.12.2023 07:02 |
 
Reitings 60
Reģ: 12.10.2023
Kopumā uzskatu, ka ar šo visu skenē pats un pašapkalpošanos, kasieriem ir palicis DAUDZ MAZĀK darba, var sēdēt telefonā un neko nedarīt, kamēr klienti kā muļķīši iet savas 50 preces skenē. Mani tas neapmierina! Kāpēc man krauj vairāk darba virsū turklāt kasieru darbu!! Kā arī sabiedrība, jau ir tā nozombēta ar saviem telefoniem, ka tagad visur jāvelk telefons ārā no kabatas! Rs koda biļetes nemaz netaisos iegādāties, un atvieglot darbu pārdevējiem, kur vel labāk, viņi varēs nepārdot etalonus, sedēs un neko nedarīs, kamēr pasažieri lauzīs galvu kā ielādēt biļetes.
Neatbalstu - koda biļetes, lidl plus aplikāciju, skenē pats. Viss tiek darīts tā lai man uzkrautu vairāk darbu virsū. Un tik izplata savus saukļus esiet moderni iegādaties telefonā biļeti!! Nemaz netaisos! Es labāk aiziešu pati nopirkšu etalonus, man tas problemas nesagādā! Un nē man nav 40 gadi.
02.12.2023 07:13 |
 
Reitings 175
Reģ: 02.11.2023
Redzamais vārds @ 02.12.2023 07:13
Kopumā uzskatu, ka ar šo visu skenē pats un pašapkalpošanos, kasieriem ir palicis DAUDZ MAZĀK darba, var sēdēt telefonā un neko nedarīt, kamēr klienti kā muļķīši iet savas 50 preces skenē. Mani tas neapmierina! Kāpēc man krauj vairāk darba virsū turklāt kasieru darbu!! Kā arī sabiedrība, jau ir tā nozombēta ar saviem telefoniem, ka tagad visur jāvelk telefons ārā no kabatas! Rs koda biļetes nemaz netaisos iegādāties, un atvieglot darbu pārdevējiem, kur vel labāk, viņi varēs nepārdot etalonus, sedēs un neko nedarīs, kamēr pasažieri lauzīs galvu kā ielādēt biļetes.
Neatbalstu - koda biļetes, lidl plus aplikāciju, skenē pats. Viss tiek darīts tā lai man uzkrautu vairāk darbu virsū. Un tik izplata savus saukļus esiet moderni iegādaties telefonā biļeti!! Nemaz netaisos! Es labāk aiziešu pati nopirkšu etalonus, man tas problemas nesagādā! Un nē man nav 40 gadi.

Bet nav jau spiesta lieta pašai kaut ko skenēt. Nav nevienam arī labuma, ja lielie veikali kā RIMI, Maxima u.tml. tagad dubultos savu kasieru skaitu. Labāk lai tie cilvēki dara sabiedrībai derīgāku darbu kā sēdēšana kasē.
02.12.2023 13:15 |
 
Reitings 560
Reģ: 09.06.2023
Atbalstu viedokli, ka tiek samazināts kasieru darbs, jo tik tiešām tās ir liekas funkcijas un lieka laika tērēšana.
Izmantoju pašapkalpošanās kases, man tas šķiet ātrāk, tā kā sabiedrisko neizmantoju, tad par biļetēm nespēšu sniegt viedokli.
02.12.2023 13:40 |
 
10 gadi
Reitings 6262
Reģ: 01.04.2009
Jā, izmantoju pašapkalpošanās kases, bet parasti man nav daudz pirkumu. Šķiet ātrāk. Kad vajag daudz pirkties, sūtu vīru. Tagad ikdienā kopā ar bērnu ieskrienu pēc pāris sīkumiem. Iepērkos Rimi, Maxima. Lidl nav vispār pa ceļam.
RS koda biļetes arī izmantoju, patīk. E-talonu pirku pēdējo reizi , kad mamma atbrauca no laukiem un viņai vajadzēja, bet sev - tikai telefonā.
02.12.2023 13:43 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits