Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Rserved apģērbu atgriešana

 
Reitings 1842
Reģ: 15.05.2021
Čau!
Pasūtīju šo to Reserved. Daļu lietu atgriezīšu. Visu saliku kastītē un šodien aiznesu uz pakomātu.
Tagad vakarā pamodos, ka aizmirsu pielikt vienu lietu uz atgriešanu 🤦‍♀️
Jautājums, vai obligāti visas lietas jāatgriež ar vienu sūtījumu? Vai arī droši varu taisīt vēl vienu atgriešanu? 😅 ceru, ka te vēl kādam tā ir gadījies 😄
23.05.2022 17:51 |
 
Reitings 1842
Reģ: 15.05.2021
Šajā forumā cilvēkiem vajadzētu iemācīties lasīt jautājumus, kas tiek uzdoti 🤦‍♀️ man nevajag palīdzību ar klientu centru lietošanu. Ja es viņus TIEŠI ŠOBRĪD varētu sazvanīt vai sasniegt caur čatu, taču šeit nerakstītu, vai šeit kādam ir bijusi tāda situācija.
Ja tev nav bijusi tāda situācija, tad neraksti neko 🤦‍♀️
23.05.2022 19:00 |
 
Reitings 1033
Reģ: 27.02.2022
Rakstu šeit un prasu, vai te kādam vēl tā ir gadījies, jo nav laika gaidīt atbildi no klientu centra.

Nopietni? Normāls klientu centrs atbild dienas laikā un vēl ir telefons kur šo var atrisināt uzreiz nevis gaiditī 30 min forumā atbildi, ja vēl kāds atbildēs un zinās.
23.05.2022 18:13 |
 
Reitings 17
Reģ: 04.07.2020
To preci, kuru aizmirsi ielikt, vari aiznest uz veikalu un tur atgriezt.
23.05.2022 18:07 |
 
Reitings 1842
Reģ: 15.05.2021
Bruhh ... Paldies, par šo ģeniālo ideju! Domā, ka man tas prātā neienāca?
Rakstu šeit un prasu, vai te kādam vēl tā ir gadījies, jo nav laika gaidīt atbildi no klientu centra.
23.05.2022 17:59 |
 
Reitings 1033
Reģ: 27.02.2022
Bruh...
Raksti to reserved klientu servisam.
23.05.2022 17:53 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits