Manās acīs lielāku respect dabūs tas, kas ar pamatskolas izglītību vadīs savu biznesu un pelnīs četrciparu skaitli, nekā augstākās izglītības strādājošais rimi kasieris.
Un šajā visā ir ļoti laba doma, ka tā vietā, lai kaltu 20% sev noderīgas informācijas un 80% pilnīgi bezjēdzīgas ko piedāvā izglītības sistēma ir labāk attīstīt savus talantus ar meistarklasēm, kursiem, praksi un nesavtīgu darbu. Labāk esmu meistars nekā vienkārši teorētisko zināšanu ieguvušais.
Es pabeidzu vidusskolu + profesiju un ieguvu augstāko citā profesijā, kur vadījos pēc tā, lai varētu gan studēt, gan strādāt tanī pašā jomā. Un beigās nestrādāju ne vienu, ne otru darbu.
Ja es būtu nevadījusies pēc standartiem un uzreiz apguvusi to, kur man ir talants , kaut pēc pamatskolas -100% es būtu sava aroda meistars, jo visu laiku būtu ieguldījusi sava talanta attīstīšanā nevis skolas mājasdarbu pildīšanā un dzīšanos pēc labām atzīmēm.
Tagad man ir pamatdarbs, jo vajag naudu un, lai attīstītu savu talantu man fiziski nepietiek laika.
Tāpēc vismaz no savām kļūdām mācos un nekad saviem bērniem nespiedīšu zubrīt no galvas skolas grāmatas. Manis pēc var mācīties uz četriniekiem. Visa nauda tika ieguldīta talanta attīstīšanai agrā vecumā.