Noteikti jāskatās vai tu izmantoji pakalpojumu "Bezmaksas atcelšana" līdz noteiktajam datumam. Ja jā, tad naudiņa ienāks atpakaļ kontā.
Man bija līdzīga situācija. Izvēlējos pakalpojumu "Bezmaksas atcelšana" un "Maksājiet naktsmītnē", taču naudiņu noskaitīja uzreiz. Uzreiz rakstīju Booking support un pat zvanīju. Izstāstīju situāciju un viņi pieprasīja no naktsmītnes atpakaļ naudu. Ieskaitīja pāris dienu laikā. Speciāli izvēlējos numuriņu, kurš bija dārgāks (dēļ Bezmaksas atcelšanas un maksāšanas uz vietas kad ierodies) un tāpat naktsmītne noskaitīja naudu no kartes uzreiz. Biju ar to neapmierināta, jo ceļojums bija paredzēts tikai pēc 8 mēnešiem kurā beigu beigās nemaz neaizbraucu (Covid dēļ..)