Jau kādu laiku reizi pa reizei te ienāku tīri garlaicības mākta palasīt. Beidzot izlēmu izteikt arī savu viedokli.
Vairākas reizes esmu pie Elīnas iepirkusies. Gan uz vietas, gan internetveikalā, gan vienu vai divas reizes caur Instagramu. Birkas, godīgi sakot, vismaz biksēm ir. Pārējo neesmu pētījusi, bet biksēm ir 100%. Ir bodijs, kuram virsū rakstīts - made in Poland. Divām biksēm oriģinālā birka no Polijas veikala ar visu uzrakstu vēl virsū, pilnīgi nekas nav nogriezts.
Ko ar šo gribu teikt - nu nenāk viņai drēbes no Aliexpress... Aliexpress var atrast visu. Pat iPhonu, Michael Kors somas utt. Jūs taču nepirksiet tur ar tekstu, kāda jēga nopirkt iPhonu iDeal veikalā, ja var nopirkt lētāk Aliexpress? Loģiski domājošs cilvēks sapratīs, ka Aliexpress varēs atrast replikas VISAM! Tas nenozīmē, ka tagad visi pārdevēji iepērk no turienes. Jūs noteikti ikdienā domājat, ka Gucci ir feiks Aliexpress, bet tikai tāpēc, ka Elīnai apģērbs ir līdzīgs tam Aliexpress, uzreiz ir jāvārās, ka viņa tur iepērk. Neaizstāvu Elīnu, bet nu vienkārši padomājiet nedaudz ar galvu...
Tālāk par bloķēšanu, attieksmi utt. Nekad nerakstu uz Butterfly profilu, bet viņai personīgi. Interesējos par izmēru vai jebko citu, Elīna vienmēr atbild laicīgi un ļoti laipni. Šeit es uzskatu, ka viss atkarīgs no tā, kā arī jūs ar viņu komunicējat. Es tiešām brīnos par visām tām bloķēšanām un nelaipnajām atbildēm utt, jo nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi. Arī uz vietas vienmēr sasveicinās utt. Ir gadījies, kā jāsamaina. Uzrakstīju - samainīja. Nebija mans izmērs - piemeklēja ko citu. Vienmēr visu atrisinām mierīgi. Viss ir komunikācijā un kā jūs komunicējat ar viņu. Ja uzreiz klūp virsū un normāli nerunā, tad loģiski, ka no viņas būs tāda attieksme. Arī es strādāju klientu apkalpošanā un ja man nākot iekšā jau brēc virsū, es automātiski būšu nelaipna.
Runājot par kvalitāti - ir vairākas lietas un ieplīsa bodijs tikai, bet tas ir sašujams, nekas traks. Man ir Zaras kleita, kurai man caurums izveidojās, pa vīlēm izira. Nu nekas, sašūs. Guess kreklam arī caurums, somas vispār bez komentāriem. Bet tajā pašā laikā - ir bodijs, kas labi kalpo, ādveidīgās bikses super kalpo. Zaras svārki, jaka - super. Guess citi krekli - arī viss ok. Nu tā ir pieredze, brāķi utt. Tak telefoni arī plīst. Viss var gadīties. Uzskatu, ka katram būs sava pieredze.
Tagad nedaudz par tiem kontiem - diemžēl mums cilvēki ir ļoti stulbi un neko nesaprot, un tad pīkst... Pirmkārt, es, piemēram, lielākoties pērku internetveikalā, jo tad ir pavadzīme. Man uzreiz ir mans drošības spilvens, ka ja kaut kas, man ir pavadzīme. Otrkārt, ja eju uz vietas, tad to drēbi maksimāli pārbaudu. Un tas nav tikai pie Elīnas, bet jebkurā veikalā. Vienreiz mērīju bodiju un pamanīju, ka nav podziņu. Aizgāju un paņēmu citu. Ja jūs pašas nepārbaudat, tad kurš pēc tam ir vainīgs? Ja jums neinteresē uz vietas tā kvalitāte, tad par ko jūs pēc tam sūdzaties? Uz vietas čeku paprasīt - mute ir? Kamēr iedos, nevis aizpļāpāties. Tās, kuras aizpļāpājas - prāta laikam vispār nav.
Runājot par nodokļu nemaksāšanu - to es noteikti neatbalstu.
Un pats pēdējais haips par Amunu - kā vispār to dabas kļūdu var uztvert nopietni? Man vēmiens nāca skatoties. Tik pretīgi, ka es pat nespēju izteikt to. Tādas dusmas, ka pie mums vispār atbalsta šo absurdu...
Savas domas un pieredzi esmu izteikusi. Lai jauks vakars!