Spriežot pēc visa , man arī neliekas , ka serviss būtu tajā augstākajā līmenī par tādu cenu . It kā jau var teikt , ka , "ak dievs , tāds šums par to , ka nav atsūtītas štrunta uzlīmes un kaste " , bet te jāņem vērā , ka meitene , kura pērk plānotāju par tiem 35 eur , sagaida , ka tur būs visi tie nieciņi . (t)
Pats fakts !
Un man arī neliekas normāli aizbildināties ar citu darbinieku neizdarību un aizmāršību . Kāpēc nevar uzraksīt " ĻotI atvainojos , ka tā neveiksmīgi iznāca , visu izlabosim" bez jebkādām papildreplikām "neticiet visam , ko raksta , ielieciet screenshoot"utt .Un tā ir veiksme , ka KristīnA uztaisīja ts screenshotus bet , ja nē ?
Sanāk , ka klients bez screnshota uzreiz tiek pataisīts par meli . (t)
ĻOTI nesmuki .