Kā man "patīk" Čikitas komentāri.. nu gan Tu būtu pēdējā, kas kaut ko varētu pārmest cosmo meitenēm par rūgtumu, žulti u.c., ņemot vērā, ka pati nelaiž garām izdevību ko sliktu pateikt, turklāt bieži vien nepamatoti, balstoties uz savu subjektīvo viedokli. Bet tas tā, skats no malas, kā saki
***
Ja mēs runājam par klientu attieksmi. Jā, bieži vien klienti tiešām ir neadekvāti. Ja mēs apskatām Kristīnas situāciju, tad viņa vnk izteica savu sāpi (turklāt pirms tām viņa to darīja uzņēmuma FB lapā, nevis uzreiz metās cosmo) un pretī saņēma samazgas pār savu galvu. Bļāviens, nu ja tas ir tik izlolots produkts un autorei (Mākoņogai) nepatīk klausīties kritiku, tad kāpēc klientam, nopērkot burtnīcu par 35 EUR, jāsit priekā rociņas, laižot gar acīm visus brāķus? Katrs dara savu darbu - viens izlolo un sataisa kvalitatīvi, cits pelna naudu un tērē plānotājos. Bet sprēgāt pretī, ka Tev norādīja (turklāt korekti) uz kļūdām, ir, mazākais, nekaunīgi