Smarzu noturība īsti nav rādītājs - arī oriģinālās smaržas mēdz būt ļoti nenoturīgas. Ja smaržo atšķirīgi no oriģināla, tās var būt sabojājušās, jo turētas noliktavā vai veikala plauktā nepiemērotos apstākļos.
Ja gribat zināt, no kurienes lielākā daļa interneta veikalu un discounteru iepērk, palasiet par grey market. Lielākoties tā ir citos veikalos un valstīs nepārdotā produkcija, atlikumi. Tāpēc arī klāsts daudz kur ir +/- vienāds un par zemām cenām ir ne pārāk svaiga produkcija. Lielāka problēma ir stāvēšana veikalā zem karstām spuldzēm vai mētāšanās noliktavā, nevis feiki, kaut gan teorētiski tādi var arī gadīties pa vidu, ja veikals uzmanīgi nepārbauda avotu.
Katrā ziņā neviens uzņēmums, kas plāno ilglaicīgi pastāvēt, neizvēlēsies stratēģiju tirgot feikus. Tā var tikt ne vien pie neapmierinātiem cilvēkiem, bet arī daudz lielākām nepatikšanām. Nu, nav viss pilns ar feikiem, nesaprotu šito fobiju. Smaržas nevajag pirkt no privātpersonām sludinājumu portālos, kas pārdod jocīgus tilpumus (piemēram, 20 ml) vai citādā veidā aizdomīgus produktus.