Es būtu par 3. golfu, ja viņš ir labā stāvoklī tad lielām problēmām nebūtu jābūt, principā darba zirgs. Detaļas viņam ir lētas un ja ir kāds mājās kas māk mašīnas taisīt tad remonta izdevumi arī mazi, ja protams nav kas taisa tad uzreiz remonts dārgāks. Vispār ja labi grib tad pašmācības ceļā ar laiku var iemācīties remontēt golfiņu jo viņi ir salīdzinoši vienkārši bez baigajām fīčām, bet tas jau laikam vairāk vīriešu darbs.
4. golf jau ir jaunāks un attiecīgi mazāk mazi izdevumi būs, bet tomēr kad kas salūzīs tas jau maksās dārgāk nekā trešajam golfam jo detaļas jau drusku modernākas un dārgākas.
Vienīgais ja tāda vecāka mašīna tad nav bēda arī viņu saskādēt jo nav tik kruta lai pēc tam pa kādu švīku raudātu.
Vel nesen ss.lv biju redzējusi 3. golfu ļoti labā stāvoklī pārdodamies pa kādiem 500-600 eur, protams ne esmu dzīvē redzējusi ne neko, bet ja nav motora defekti/bojājumi + korpusa rūsas tad vajadzētu būt ok mašīnai.
Vel arī ja pērk golfu ja ir 3 golfs(nezinu kā 4. golf) tad vai apakšā pie durvīm un visa apakša ir aplikta ar plasmasu apkārt ja ir tad ļoti jāskatās vai tur nav rūsa, jo cik redzēts un zināms viņiem ātrāk sāk rūsēt korpus ja ir šī plastmasa apkārt + tā plastmasa ļoti labi ar noslēpj to rūsu.