Beibe.Marta
Nu, mans instruktors pie tās pašas bremzēšanas pāris reizes tā arī teica - ko Tu 100x pārslēdz ātrumus, ja tu nezini, kad apstāsies un uz kādu beigās Tev vajadzēs pārslēgt? Labāk bremzē tik daudz, cik vajag, un pēc tam pārliec tajā ātrumā, kas būs vajadzīgs. Protams, ka toreiz jau centos uzminēt, uz kuru vajadzēs pārslēgt un no piektā likt uz ceturto utt. Bet tas galīgi nav vajadzīgs. Saproti situāciju - tu brauc ar tiem pašiem 50km/h, bet kādu gabalu uz priekšu redzi, ka mašīnas apstājušās pie luksofora un tikko uzsākušas braukt. Loģiski, ka tu ātrumu samazināsi, bet ātrums taču arī ir jāpārslēdz. Tu man gribi iestāstīt, ka tajā brīdī, kad sabremzēsi līdz, teiksim, 15 km/h, Tu vispirms ieslēgsi 3.o (jo ir 4.ais ātrums pie 50km/h) un pēc tam uz 2.o? Nevis pie situācijas, ka sabremzējies tik ļoti, uzreiz pārslēdz uz otro no 5.ā (apgriezieni taču ir samazināti un patiesībā mašīna neraustās kā saki), lai normāli sāktu braukt un uzņemtu ātrumu. :) Anyway, stāsts par to, ka jebkurā gadījumā instruktors pats tā mācīja un arī vīrs, kuram ir daudzu gadu stāžs, par šādu bremzēšanu un ātrumu pārslēgšanu nekad neko nav teicis. :)