Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

CCC apavu veikalā (mainīt apavus)

 
Reitings 153
Reģ: 02.08.2011
Sveiciens sestdienā! :)
Nepilnus 2 mēnešus staigāju ar sandalēm, bet vienai saplīsa siksniņa un apavi ir izmetami, bet dikti patīk tās sandales. Kāda jums pieredze- vai ir vērts nest uz CCC veikalu ar cerību, ka samainīs pret jaunām? Esmu nesusi atpakaļ citā veikalā, bet interesētu attieksme no tieši šī veikala puses. Jauku dieniņu!
14.09.2013 15:08 |
 
Reitings 1609
Reģ: 03.03.2013
Preci var samainīt 14 dienu laikā vai arī ja ir garantija kaut kāda,tad labo.Divi mēneši pagājuši...nu nezinu gan.
14.09.2013 16:13 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
2 gadu laikā jāmaina. Nes tik atpakaļ.
14.09.2013 16:15 |
 
Reitings 44
Reģ: 12.09.2010
Ja ir čeks, un ja šajā veikalā apaviem ir garantija (pieņemu, ka ir), tad jānes apavi ar visu čeku. Visdrīzāk piedāvās apavu labošanu, vai arī maiņu vai naudas atgriešanu.
14.09.2013 18:58 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
Iz Patērētāju tiesību aizsardzības likuma:

27.pants. Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu

(1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas. Par preces iegādes dienu tiek uzskatīta diena, kad ražotājs vai pārdevējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci.

28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece

(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) attiecīgi samazina preces cenu;

2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;

3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

(2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku.

(3) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas vēlāk nekā sešus mēnešus pēc preces pārdošanas, patērētājs ir tiesīgs:

1) vispirms pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu, vai apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem (izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams);

2) gadījumā, kad ražotājs vai pārdevējs nevar apmainīt preci vai saprātīgā termiņā novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem, neradot neērtības patērētājam, — pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu proporcionāli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatētajam preces nolietojumam.
14.09.2013 19:10 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!